loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 63 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

شرکت HP با یک ایده خیلی خوب اولین گام خود را برای ساخت لپتاپ/تبلت جداشدنی برداشت.این ایده از آنجا بوجود آمد که با توجه به اینکه صفحه نمایش لپتاپ را در نظر گرفت با تقسیم آن به یک تبلت کوچک، کاری مقرون به صرفه را برای کاربران خود به همراه آورد.

HP باSplit X2 اعلام نمود که این محصول از آخرین پردازنده های Bay Trail اینتل و یا Haswell و با قیمت ۵۹۹دلار عرضه خواهد شد.اما آیا HP با عرضه این محصول در رقابت استوار خواهد بود؟

محل اتصال تبلت با دو گیره طراحی شده همانگونه که در تصاویر مشاهده می کنید با استفاده از یک اهرم ثبات بهتری به آن بخشیده و علاوه بر نازک بودن ، حجم سبکی را داراست. که برابر با ۴٫۳ پوند حجم کلی آن و تبلت با حجم ۲٫۵ پوند در بالای آن قرار دارد. هم اکنون با هارددیسک ۵۰۰ گیگابایتی و حافظه رم ۴ یا ۸ گیگابایتی و با توجه به پیکربندی آن عرضه خواهد شد.Split X2 جدید در رنگ های سفید،نقره ای و قرمز تولید خواهد شد.این یک قیمت عادلانه برای یک لپ تاپ مناسب و معقول است، اما آیا کافی است؟

بر روی آن سیستم عامل ویندوز ۸ نصب گردیده و کمی تبلت احساس سنگینی را به کاربر وارد خواهد نمود. در تابستان امسال جزئیات بیشتری از آن را برای شما ارائه خواهیم نمود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 161 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (1)

طبق روال هر هفته به بررسی یکی دیگر از نرم افزارهای کاربردی ویندوز می پردازیم. این هفته به بررسیIobitAdvanced System Care 7 که جستجوی پیشرفته مراقبت از سیستم نام دارد را انتخاب کردیم یک نرم افزار در زمینه بهینه سازی و مراقبت از ویندوز می باشد که ویژگی های مهمی همچون Defrag کردن یا یکپارچه سازی هارددیسک را برعهده دارد در واقع یکپارچه کننده استثنایی هارددیسک است و این برای کسانی است که دوست دارند همه چیز ویندوز خود را زیرنظر یک میانبر در دسترس داشته باشند.

این یک نرم افزار رایگان است اما عمده ابزارهای مفید آن نیز با پرداخت ناچیزی در دسترس خواهد بود، ابزارهایی همچون پاک کننده رجیستری با پرداخت سالیانه ۳۰دلار در دسترس خواهد بود.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 55 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

Xperia T3 فقط  ۱۴۸ گرم وزن دارد و در قابی از جنس فولاد عرضه شده است. فولادی که در قاب به کار گرفته شده است موجب اطمینان از استحکام و دوام طراحی باریک این تلفن هوشمند شده و در عین حال به‌عنوان آنتن نیز عمل می‌کند.

صفحه‌نمایش ۵٫۳ اینچی TRILUMINOS با وضوح بالا و کیفیت HD ، دوربین Cyber-shot هشت مگاپیکسلی مجهز به Exmor RS، پشتیبانی از  ۴G ، پردازشگر چهارهسته‌ای۱٫۴ گیگاهرتزی، باتری۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با کارکرد طولانی ار ویژگی‌های فنی این گوشی موبایل است.

Xperia T3  از پایان ژوئیۀ ۲۰۱۴ به بازارهای جهانی عرضه شده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 45 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

در حالی که شرکت ASUS با نمایش محصولاتی از جمله کامپیوترهای شخصی و گوشی های هوشمند خود در کنفرانس کامیپوتکس ما را تحت تاثیر خود قرار داده یک هارددیسک عرضه نموده که قابلیت Blue-Rey دارد این محصول علاقمندان به فناوری را به طرز شگفت انگیزی به خود جذب نموده. ایسوس ادعا می کند که این اولین هارددیسکی است که قابلیت USB 3.0 با استفاده از خروجی صدای ۷٫۱ کاناله است و از کارت صدای ASUS Xonar استفاده نموده که از پردازنده های صوتی بسته ای منطق  CS4398 DAC و C-Media CM6631A audio بهره می برد.همچنین از یک خروجی هدفون ۶۰۰ اهم و ۱۱۴دسیبلی که نسبت به نویز سیگنال از آن تقویت می شود را بهمراه دارد.انتظار می رود درQ4 با قیمت ۱۹۹دلار عرضه گردد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 41 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Killer is Dead Nightmare Edition قاتل مرده است یکی از بازی های سبک اکشن  , ماجرایی و جهان باز است که توسط Grasshopper Manufacture طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی های Deep Silver و Xseed Games , Kadokawa Shoten برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردد .

داستان بازی در آینده ای نزدیک رخ می دهد زمانی که بشر توانسته در عرصه سایبرنتیک به پیشرفت های عظیمی دست پیدا کند .

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 131 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

در حال حاضر،اپل ویدیوهای iOS8 را از طریق شبکه Wi-Fi را می تواند بر روی یک تلویزیون یا دستگاه پخش نماید.بصورتی که اگر دستگاه سوم دیگری در آن محدوده باشد iOS8 به راحتی می تواند بک نقطه اتصال دیگری نیز ایجاد کند.

این ویژگی زمانی که شما در منزل دوست خود هستید بسیار عالی است اما آیا واقعا لازم است رمز عبور نقطه اتصال را بپرسید تا به آن متصل شوید؟ در iOS8 شما می توانید بدون هیچ مجوز و زحمتی نقاط اطراف خود را جستجو کرده و سپس بدون پرسش سوال یا درخواست رمزعبور به آن متصل شوید.این ویژگی ارتقا یافته با استفاده از یک نرم افزار پشتیبانی peer-to-peer استفاده می شود و تا زمانی که به یک دستگاه متصل هستید قابلیت به اشتراک گذاری و یک ارتباط مستقیم را دارید.

زمانی که یک وسیله شخص سوم وارد محیط شود نقطه اتصال از بین خواهد رفت.که در iOS8 این ویژگی بهبود یافته و در یک شبکه تضمین قطع شدن ارتباط بسیار پایین است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 53 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

این ابزار‌ها شامل نکسوس ۵، نکسوس ۷، نکسوس ۷ (۲۰۱۳)، نکسوس ۴ و نکسوس ۱۰ می‌شود. با استفاده از این فایل‌ها می‌توان ابزار‌های نکسوسی را به تنظیمات کارخانه‌ای بازگردادند که اندروید ۴٫۴٫۳ نیز شامل این موارد است.

فایل‌های منتشر شده توسط گوگل سایز‌هایی بین ۴۴۰ تا ۴۶۵ مگابایت دارند که باید با استفاده از Fastboot روی سیستم نصب شوند.

از مهم‌ترین تغییرات اعمال شده روی این نسخه تغییر اپلیکیشن دیالر یا شماره‌گیرنده است که با طیف متفاوتی از رنگ‌ها همراه شده است. همچنین با استفاده از الگوی کارت مانند در این اپلیکیشن، استفاده از قابلیت Speed Dialing تسهیل شده است.

سایر بهبودها مربوط به بهینه‌سازی پردازنده و دوربین نکسوس ۵ است. بروزرسانی پیشین منجر به عملکرد بالای پردازنده در زمان اجرای اسکایپ و استفاده از دوربین است که مصرف باتری را بالا می‌برد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 45 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

 در حال حاضر ، هیچ نوع کمبودی از تبلت های ویندوزی ۸ اینچی در بازار وجود ندارد،اما مایکروسافت و شرکای آن در حال حاضر برنامه ای برای بزرگتر کردن سیستم عامل جدید خود در پیش رو دارند.در کنفرانس کامپیوتکس که به تازگی افتتاح گردیده از کمپانی توشیبا برای یک تبلت ۷اینچی که بتواند ویندوز۸٫۱ را اجرا کند دعوت شده است.

اگر شما فکر میکنید که اجرای ویندوز در این سایز برای صفحه نمایش کمی رنج آور و اذیت کننده است ، پس حق با شماست! این تبلت بعنوان طرح ثانویه درنظر گرفته شده است زمانی که هیچ راه دیگری برای انجام کارهای روزمره خود بر روی ویندوز ندارید براحتی بدون استفاده از صفحه کلید و ماوس فقط با حرکت انگشتان خود میتوانید برنامه های کاربردی و متروی ویندوز را در دسترس داشته باشید.

در حقیقت این تبلت اولین دستگاه پس از تبلت پاناسونیک Toughpad7اینچی است که می توان حدس زد با قیمتی مناسب عرضه خواهد شد.اما هنوز بطور رسمی بر روی این دستگاه قیمتی اعلام نگردیده است. تبلت ۷ اینچی Toshiba از یک پردازنده Bay Trail استفاده می کند که همراه با حافظه RAM 1گیگابایت و صفحه نمایشی با وضوح ۱۰۲۴در۶۰۰ بهره می برد.که با فرضیات موجود قیمتی نزدیک به ۲۰۰دلار را خواهد داشت و بزودی در دسترس همگان خواهد بود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 69 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

کورتانای مایکروسافت قطعا یک کار در حال پیشرفت است که در حال حاضر برای آمریکا عرضه شده و به زودی برای چین و انگلیس و بقیه کشور ها ارائه خواهد شد.با تمام این کار ها تیم برنامه نویسی کورتانا تصمیم به دادن آپدیت منظم مانند برنامه Xbox Music گرفته است.

 در مصاحبه Engadget با تیم کورتانا ظاهرا گفته شده است که آپدیت سیستم کورتانا قرار است هر ماه ۲بار انجام شود و مشکلات احتمالی و فوری و … را در این آپدیت ها رفع کند.این آپدیت ها کمک میکند تا سیستم گپی کورتانا و پاسخ های کوتاه او بهتر شود و همچنین با فرهنگ و نوع مردم هر ناحیه هماهنگ تر شده و کاربر پسندتر شود.

ازآنجایی که کورتانا برنامه ای Server Side بوده پس با آپدیت سرور میتواند به راحتی کورتانا را برای همه کاربران آپدیت نماید.صفحه های دیده شده در کورتانا بر اساس HTML5 بوده که این امکان را به مایکروسافت میدهد که بدون ارائه OS Update قادر به تغییر کورتانا باشد.

مایکروسافت تمرکز خود را بر روی تغییر صدای کامپیوتری کورتانا به صدای Jen taylor (صدای اصلی کورتانا در سری های Halo) گزاشته است،ولی کاربران باید انتظار امکانات جدید و قوی تر شدن کورتانا نیز باشند.هم چنین کشور چین در کنار کار سنگین منطقه ای کردن کورتانا درخواست صدایی مانند خندیدن را درخواست کرده است که این شانس را به کورتانا میدهد که در مقابل Siri و Google Now بایستد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 79 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

از این به بعد توسعه‌دهندگان از این زبان برنامه نویسی برای تولید اپلیکیشن‌های تحت iOS و OS X استفاده خواهند کرد.

فدریچی، مدیر ارشد بخش نرم‌افزار اپل این زبان برنامه ‌نویسی جدید را  نسخه‌ ساده شده‌ Objective-C معرفی می‌کند.

Objective-C زبان برنامه‌نویسی اصلی اپل طی دو دهه‌ی اخیر بوده است. این زبان برنامه‌نویسی توسط کمپانی NeXt ایجاد شده و سپس راهی اپل شد. پایه و اساس دو سیستم عامل قدرتمند اپل یعنی OS X و iOS بر مبنای همین زبان گذاشته شده‌اند. اما سوئیفت قرار است پا را فراتر از این‌ها گذاشته و روح جدیدی را به بخش کدنویسی این کمپانی بدمد.

ویژگی‌های بسیار زیادی به همراه سوئیفت عرضه شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به مشاهده‌ی نتیجه‌ی کار، همزمان با برنامه نویسی اشاره کرد. همچنین گفته شده که Swift بسیار سریع‌تر از Objective-C عمل می‌کند.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 5,655
  • بازدید سال : 21,471
  • بازدید کلی : 595,784
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی