loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 74 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

امروزه بحث اصلی محافل ورزشی این است که مسی بهتر است یا کریستیانو رونالدو. اما برای شرکت Monster پاسخ این سوال مشخص است چرا که این شرکت با همکاری رونالدو اقدام به ساخت هدفون‌های با کیفیتی کرده است.

شرکت Monster با همکاری کریستیانو رونالدو هدفون‌هایی با نام این فوتبالیست پرآوازه تولید کرده است. نوئل لی، مدیر عامل این شرکت که عنوان رسمی او Head Monster است می‌گوید:

ما رونالدو را انتخاب نکردیم بلکه او ما را انتخاب کرده است. ما توان پرداخت هزینه‌های تبلیغ رونالدو را نداریم.

سخنان مدیر عامل نشان از این دارند که هدفون‌ها صرفا جنبه‌ی تبلیغاتی نداشته و با همکاری و اعمال نظر رونالدو تولید شده‌اند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 84 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

بر اساس تیزر جدیدی که منتشر شده، اندروید پِی سیستم پرداخت دیجیتالی اندروید به زودی و طی چند هفته عرضه خواهد شد. این سیستم همانند دیگر سیستم‌های پرداخت دیجیتالی از NFC بهره‌ می‌برد.

اخیرا تیزری منتشر شده که در آن تصویری از گوگل والِت و اندروید پِی به میان آمده است. به نظر می‌رسد طی چند هفته‌ی آتی این سیستم پرداخت دیجیتالی که مختص پلتفرم اندروید است رونمایی شود. بر همین اساس، از این پس اندروید پِی جایگزین گوگل والت شده و گوگل والت نیز به عنوان یک اپلیکیشن مجزا در گوگل استور برای دانلود و نصب در دسترس خواهد بود. به واسطه‌ی اندروید پِی و NFC کاربران خواهند توانست پرداخت‌های دیجیتالی خود را در فروشگاه‌ها انجام دهند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 122 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

وقتی در خیابان‌ها قدم می‌زنیم امواج بسیاری در اطراف ما وجود دارند که به دلیل نامرئی بودنشان، وجود آن‌ها را از یاد می‌بریم. اما اپلیکیشن جدید Architecture of Radio این امکان را فراهم می‌کند تا امواج نامرئی را بر روی گوشی  یا تبلت خود مشاهده کنیم.

امواج بی‌سیم بسیاری در اطراف ما وجود دارند که قادر به دیدن آن‌ها نیستیم اما طراح اطلاعات، ریچارد ویژجن، با طراحی اپلیکیشن Architecture of Radio قصد دارد تا این امواج را بر روی گوشی و تبلت شما مرئی کرده و به نمایش بگذارد. این اپلیکیشن امواج دکل‌های مخابراتی، وای‌فای‌ها و ماهواره‌هایی را  که در اطراف شما هستند، به نمایش می‌گذارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 141 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (2)

سان‌دیسک روز گذشته از یک فلش درایو جدید ۱۲۸ گیگابایتی رونمایی کرده و اعلام داشت که این محصول کوچک‌ترین حافظه فلش از نوع USB 3.0 است. این محصول قرار است تا در طی سه ماهه سوم سال جاری به بازار عرضه گردد و طول فلش درایو مورد بحث 25 میلی‌متر و ارتفاعش تنها 16 میلی‌متر است و عرضی 9 میلی‌متری دارد. سان‌دیسک می‌گوید که این محصول حتی از یک سکه ده سنتی هم کوچک‌تر است، بنابراین کاربران می‌توانند آن‌ را به طور دائمی در یک پورت USB قرار دهند و اصلا نگرانی بابت اینکه مشکلی پیش بیاید، نداشته باشند.

بر اساس اعلام شرکت یاد شده، این فلش درایو جدید برای علاقه‌مندان به مالتی‌مدیا که قصد افزایش ظرفیت حافظه نوت‌بوک، تبلت، تلویزیون، سیستم صوتی خودرو، کنسول‌های گیمینگ و غیره را دارند، طراحی شده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 134 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

بسیاری از ما برای انجام فعالیت های مختلف خود به اپلیکیشن های گوگل نظیر جیمیل و فوتوز وابسته هستیم و جالب است بدانید که این شرکت به خاطر شفاف نبودن فعالیت هایش در رابطه با امنیت و حریم خصوصی، وجهه خوبی در اروپا ندارد.

حالا این غول جستجو با ایجاد یک هاب بزرگ، روش های مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار داده تا از امنیت خود حفاظت نموده و کنترل بیشتری روی فعالیت هایشان داشته باشند.

صفحه جدیدی که با عنوان «Accounts» توسط این شرکت راه اندازی شده کادر مربوط به ورود (Sign-in)، دستگاه، تبلیغات، تنظیمات شخصی را در یکجا برایتان نمایش می دهد.

حتی اگر اکانت گوگل هم نداشته باشید، از این پس می توانید جستجوهای خود در فضای نت و همچنین یوتوب، نحوه دیدن تبلیغات و دیگر تنظیمات را شخصی تر نمایید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 122 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

فیس بوک به کاربران خود امکان داده ایمیل‌های دریافتی‌شان را در محیط این شبکه اجتماعی رمزگذاری کنند. این شرکت مدعی است با چنین کاری حتی آژانس امنیت ملی هم قادر به جاسوسی از کاربران نیست.

برای این کار کاربران تنها باید کلیدهای عمومی PGP را در تنظیمات فیس بوک اعمال کنند و سپس شاهد رمزگذاری ایمیل هایشان خواهند بود.

البته مشکلی در این زمینه وجود دارد و آن ناآشنایی بسیاری از مردم با نحوه عملکرد کلیدهای عمومی و خصوصی برای رمزگذاری داده هاست.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 144 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

کمپانی گوگل بعد از مدت کوتاهی که اندروید لالی‌پاپ یا همان اندروید 5.0 را عرضه کرد (دستگاه‌های زیادی هستند که هنوز انتظار آپدیت به این نسخه را می‌کشند)، اکنون تصمیم دارد یک نسخه جدیدتر را نیز عرضه نماید. این نسخه جدید بر اساس ترتیب حروف الفبا، اندروید M نامیده می‌شود که گویا گوگل در این نسخه تصمیم دارد توجه زیادی به حافظه رم و عملکرد باتری داشته باشد (درست همان چیزی که جای خالی آن در اندروید احساس می‌شد).

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 161 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش از راه‌اندازی سایت همسان گزینی در هفته آینده مصادف با "هفته جوان" در 11 خرداد ماه خبر داد و گفت: این سایت با همکاری موسسه تبیان اجرا شده و همسریابی جوانان را تسهیل می‌کند.

محمود گلزاری با حضور در خبرگزاری (ایسنا) و پاسخ به سوالات و مشکلات مخاطبان جوان در آستانه برگزاری هفته جوان، به اقدامات وزارت ورزش و جوانان در تسهیل امر ازدواج و تشریح این اقدامات اشاره کرد و افزود: وزارت ورزش و جوانان با همکاری موسسه‌ تبیان سایت همسان گزینی" را طراحی و اجرا کرده است که در حال حاضر مراحل نهایی اصلاح را می‌گذراند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 167 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

کمپانی سامسونگ چندی پیش پرچم‌داران سال جاری خود را با نام‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 اج عرضه کرد که هر دو محصولاتی سرشار از امکانات بودند (همانند همیشه) اما باید قبول کنیم که تمام این امکانات نیز کاربردی نیستند و شاید بعد از یک ماه استفاده از آن‌ها دیگر سراغشان نروید (چون کاربرد زیادی در زندگی روزمره ندارد) اما سامسونگ با وجود اینکه در پرچم‌داران جدید خود از رابط کاربری تاچ ویز استفاده کرده است اما سعی کرده تا امکانات جالبی را نسبت به گذشته در آن قرار دهد تا این رابط کاربری بتواند رابطی خوب بین کاربر و دستگاه باشد.

همان طور که گفته شد در گلکسی S6 امکانات جدیدی قرار داده شده است که شاید در سایر اسمارت فون‌ها چنین قابلتی را ندیده باشیم. پس همراه ما باشید تا با این قابلیت‌ها آشنا شویم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 146 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
گوگل به تازگی افزونه‌ای به نام Tone را برای مرورگر کروم منتشر کرده است که علاوه بر امکان اشتراک گذاری لینک از طریق سرویس‌های پیام رسان و ایمیل را برای شما فراهم می‌کند، قابلیت ارسال لینک‌های همراه با صدا را نیز دارد.سرویس‌های گوگل بی شمار هست و احتمالا ما کاربران فضای مجازی از همه آنها استفاده نکرده‌ایم، حالا این شرکت با افزونه Google Tone برای مرورگر کروم لیست بلند بالایی از سرویس‌هایش را از آنچه که هست طولانی‌تر کرده است. کاربران با نصب افزونه Tone بر روی مرورگر کروم خود، می‌توانند به راحتی لینک‌ها را توسط صدا با دیگران کاربران به اشتراک بگذارند.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 5,772
  • بازدید سال : 21,588
  • بازدید کلی : 595,901
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی