loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)
یک شرکت ایرانی، دستگاه‌ها و خط تولید شرکت موبایل چینی Shenzhen Cubot technology را به قصد تولید گوشی با برند ایرانی خریداری کرد.
تمام خطوط تولید و دستگاه های مربوط و تکنولوژی شرکت Shenzhen Cubot technology چین توسط یک شرکت ایرانی خریداری شده است. برند شرکت کوبُت به تازگی در حال رشد در اروپا، آمریکای شمالی، روسیه و کشورهای خاورمیانه است. بنابراعلام خریدار ایرانی،‌ این شرکت چینی توانایی تحقیقات و سوق دادن این برند به بازار جهانی، یک پارچه سازی R&D، تولید و فروش را دارد. حمیدرضا صبوح اصغر با تاکید بر اینکه تولید گوشی تلفن همراه کاملا ایرانی مستلزم حمایت مسئولان و سرمایه گذاری بنگاه‌های اقتصادی است، گفت: تولید کاملا بومی صرف ۳ تا ۵ سال به ترتیب در ۳ فاز، «مونتاژ و بسته‌بندی»، «تولید لوازم جانبی، تولید قطعات» و در نهایت «تولید کامل محصول» انجام خواهد شد. گوشی های این برند قرار است طی چند روز آینده با قابلیت پشتیبانی از نسل ۳ و ۴ مخابراتی در ۱۰ مدل وارد بازار ایران شود. در حال حاضر بالاترین مدل گوشی  Cubot دو سیم کارته و دارای صفحه نمایش ۵ اینچی است؛ ۱۲۴ گرم وزن و ۶٫۹ میلیمتر ضخامت دارد. پردازنده ۸ هسته‌ای، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی‌، سیستم عامل اندروید کیت کت، باطری ۳۳۰۰ میلی آمپر، ۲ گیگ رم و ۱۶ گیگ رام از دیگر ویژگی‌های این مدل است که یک میلیون تومان قیمت خواهد داشت.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 35 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)
هکرها با سوءاستفاده از یک آسیب پذیری ویژه در نرم افزار فلاش تلاش دارند تا رایانه ها را به بدافزاری خطرناک موسوم به BEDEP آلوده کنند.

یافته های موسسه امنیتی ترندمیکرو نشان می دهد که هکرها کمتر از یک هفته پس از عرضه بدافزاری برای نفوذ به برنامه چندرسانه ای فلاش مجددا حفره‌ای را برای سوءاستفاده از این نرم افزار پرطرفدار یافته‌اند.

آسیب پذیری تازه فلاش که دوم فوریه شناسایی شده هنوز برطرف نشده و کارشناسان در مورد سوءاستفاده از آن از طریق حملات مکرر هشدار می دهند. به نظر می رسد هکرها پس از نصب بدافزار BEDEP بر روی رایانه کاربران تلاش می کنند سیستم آلوده شده را به یک شبکه بوت نت مخرب پیوند بزنند.

از این شبکه برای سرقت اطلاعات، انتشار آگهی های ناخواسته، بارگذاری بدافزارهای دیگر و دیگر سوءاستفاده ها بهره گرفته می‌شود. پیش از این در ماه ژانویه هم آسیب پذیری مشابهی در برنامه فلاش شناسایی شده بود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 81 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 71 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

اکنون مدتی است که به کارگیری حافظه های رم از نوع DDR3 بدل به یک استاندارد در تلفن های هوشمند شده و اگر شما یکی از موبایل های به روز بازار را در اختیار داشته باشید به احتمال زیاد محصولی را استفاده می کنید که از همین نوع حافظه بهره می گیرد.

در این میان LG اولین کمپانی به حساب می آید که با معرفی تلفن هوشمند G Flex 2 در نمایشگاه CES امسال از رویه پیش تر اشاره شده خارج گشته و به سراغ استفاده از حافظه های DDR4 در تلفن های هوشمند اندرویدی خود رفته است.

اکنون رئیس بخش تولیدات نیمه رسانای سامسونگ می گوید چیپ های ۸ گیگابیتی LPDDR4 تولیدی این بخش که بر مبنای تکنولوژی ۲۰ نانومتری پیاده سازی شده اند و در چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ موجود در تلفن هوشمند G Flex 2 ال جی استفاده گشته اند توان عملیاتی و تبادل داده ای دو برابر نسبت به نسل قبلی خود دارند و البته در مصرف انرژی نیز بسیار صرفه جو تر هستند که همه ی این موارد در مجموع سبب افزایش کارایی چشمگیر محصول تازه وارد ال جی خواهند شد.

سامسونگ اخیراً و در گزارشی دیگر اعلام داشته که پرچمدارانش در سال ۲۰۱۵ به حافظه های رم DDR4 مجهز شده اند و احتمال می رود چنانچه این شرکت در ابتدای ماه مارس و در جریان کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۵ در بارسلون گلکسی S6 را معرفی نماید، این موبایل پرچمدار نیز از چنین حافظه هایی استفاده کرده باشد.

همین گزارش تاکید می نماید که در ادامه ی سال جاری شاهد عرضه ی پرچمدارن مختلفی با این نوع حافظه ها خواهیم بود که ضمن مصرف بهینه باتری سرعت و توان عملیاتی به مراتب بیشتر و بهتری را فراهم خواهند آورد و همین تغییر حافظه سبب خواهد شد کاربران موبایل هایی با پرفرمنس به مراتب بالاتر را تجربه نمایند که ابداً با قبل قابل قیاس نیستند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 81 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)
برنامه همراه طراحی شده برای ساعت اپل از امکاناتی برای اندازه گیری میزان قند خون برخوردار است و لذا برای استفاده از بیماران دیابتی بسیار مفید است.
قرار است ساعت اپل دو ماه دیگر روانه بازار شود و بسیاری از توسعه دهندگان و برنامه نویسان در حال طراحی برنامه های مختلف برای نصب بر روی آن هستند. قبلا اعلام شده بود که برای این ساعت برنامه هایی برای حفظ تناسب اندام، سلامت، برقراری تماس … در نظر گرفته شده است. اما اولین بار است که یک شرکت سازنده گوشی های هوشمند چنین برنامه ای برای بیماران دیابتی عرضه می کند. برنامه یاد شده توسط شرکت DexCom سازنده محصولات پزشکی طراحی شده است و می تواند از طریق یک گراف میزان گلوکوز خون شما را نمایش دهد. برنامه یاد شده اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق حسگرهای خاصی دریافت می کند که بر روی شکم کاربر قرار می گیرد. این حسگرها هر ۵ دقیقه یکبار می توانند سطح قند خون را اندازه بگیرند و داده های مربوطه را برای ساعت یا هر وسیله بی سیمی که در فاصله حداکثر ۶ متری قرار دارد، ارسال کنند. حسگرهای یاد شده می توانند با آیفون هم در تماس بوده و داده های خود را از این طریق بر روی ساعت اپل نمایش دهند. مزیت این کار مشاهده سریع اطلاعات بر روی ساعت بدون نیاز به مراجعه به گوشی یا دستگاه سنجش قند خون ساخت DexCom است. شرکت DexCom دو برنامه همراه طراحی کرده که یکی برای مشاهده اطلاعات قند خون و دیگری برای به اشتراک گذاری این اطلاعات با شخص دیگر مانند یک دکتر قابل استفاده است.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 59 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)
  بازی جنگ ساحلی (Boom Beach) یک بازی از سازندگان بازی موفق Clash of Clans در سبک استراتژی مبارزه است.

Boom Beach یک بازی از سازندگان بازی Clash of Clans است. این بازی در سبک استراتژی مبارزه است که در آ‌ن باید در مقابل نگهبانان سیاه بجنگید. نیروهای خود را به جزایر مختلف ببرید و با دشمن بجنگید تا آن جزیره و ساکنان آن را از چنگال دشمنان آزاد کنید. البته در این جزایر قدرت‌های پنهانی هم وجود دارد که می‌توانید با به دست آوردن آنها خود را قدرتمندتر کنید. در این بازی باید مجمع الجزایر عظیم استوایی که پر از خطر و گنج است را اکتشاف کنید.

با هزاران بازیکن دیگر بازی کنید، به مقر آنها حمله کنید و از غنایم آنها استفاده کنید. به صدها جزیره منحصر به فرد که نگهبانان سیاه کنترل می‌کنند حمله کنید. به غول‌های ترسناک دشمن روبرو شوید و نقشه‌های شوم آنها را برملا کنید و در نهایت قدرت‌های باستانی و مرموز مجسمه‌ها و کریستال‌ها را پیدا کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 37 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

سامسونگ پس از عرضه اولین ساعت هوشمند خود موسوم به سامسونگ گلکسی گیر، بازخوردهای متفاوتی را دریافت کرد.

پس از عرضه گلکسی گیر، انتقادات زیادی به سامسونگ وارد شد و این شرکت تصمیم گرفت تا به جای یک مدل، این بار سه مدل ساعت هوشمند تولید و عرضه کند، سه مدل مختلف با نام‌های Gear Fit، Gear 2 و Gear 2 Neo. ساعت هوشمند Gear Fit ابزاری است که با سلامتی و ورزش در ارتباط است و در همین زمینه امکاناتی را ارائه می‌کند.

مشخصات ظاهری:ساعت مردانه/زنانه – نوع کاربری : ورزشی ، روزمره – فرم صفحه: مستطیل – جنس بدنه: پلاستیک – توضیحات جنس بدنه: -بدنه با کیفیت و بسیار سبک -دارای گواهینامه IP67 (مقاوم در برابر گرد و غبار و آب) – جنس بند: لاستیکی – رنگ بند: مشکی
مشخصات صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی لمسی Super AMOLED – سایز صفحه نمایش: ۱٫۸۴ اینچ – دارای رزولوشن ۱۲۸ × ۴۳۲ – تراکم پیکسلی: ۲۴۵ پیکسل بر اینچ
مشخصات فنی:- سیستم عامل: تایزن – پردازنده: ARM 180 MHz Cortex M4 – اتصالات: Bluetooth – حسگرها: ژیروسکوپ ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب – ظرفیت باتری : ۲۱۰ میلی‌آمپرساعت
طبق گفته‌ی سامسونگ، گیر فیت دارای گواهینامه IP67 است که باعث می‌شود در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.یکی از نکات مثبت گیر فیت این است که بند به آسانی جدا می شود و می‌توان از بندهای رنگارنگ و متنوع دیگر به جای بند اصلی استفاده کرد. باتری استفاده شده در گیر فیت یک مدل ۲۱۰ میلی آمپری است که شارژ دهی نسبتا خوبی دارد و می‌توان تا حدود سه روز روی آن حساب کرد که Super AMOLED بودن صفحه گیر فیت کمک شایانی به کاهش توان مصرفی آن می‌کند. زمان شارژ شدن گیر فیت یک بازه‌ی حدودا دو ساعته است.

Samsung Gear Fit هم اکنون با قیمت ۴۹۹هزارتومان در بازار ایران به فروش می رسد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 93 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)
هکرها باز هم خدمات کلود شرکت اپل را هدف حملات خود قرار داده‌اند و با ارسال پیام‌های فیشینگ برای کاربران به دنبال سرقت اطلاعات مالی آنها هستند.
 بررسی‌های موسسه امنیتی سوفوس نشان می‌دهد پیام‌های ارسالی هکرها به گونه‌ای طراحی شده اند که مشابه با پیام‌های هشداردهنده شرکت های بزرگ امنیتی باشد تا کاربران آنها را باور کنند. در متن این پیام فریبنده چنین آمده است: حساب کاربری شما در معرض خطر است. لطفا شماره سفارش زیر را لغو کنید: WZEYMHCQVWZ20 ما در بررسی های تازه امنیتی خود در شرکت اپل متوجه شده‌ایم که تلاش ناصحیحی برای ورود به حساب کاربری شما صورت گرفته است. برای بازگشت حساب کاربریتان به حالت عادی به اینجا بروید تا جزییات را تکمیل کنید. کاربران در صورت کلیک بر روی لینک یاد شده به صفحه ای منتقل می شوند که متعلق به هکرهاست . در این صفحه کاربران باید اطلاعات شخصی خود را برای لغو دسترسی غیرمجاز وارد کنند. اما این کار در عمل دسترسی به سرویس آی کلود هر شخص را تسهیل می‌کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد سرورهای سارق اطلاعات کاربران در کشورهای کانادا و سوییس قرار دارد. تلاش برای شناسایی عوامل این حمله در جریان است.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 43 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

حدوداً یک سال از معرفی Sony Xperia E1 به عنوان یک گوشی هوشمند ۴ اینچی و پایین رده ای می گذرد.

امروز یک خرده فروش اسپانیایی مشخصات اسمارت فون جدید این سری از محصولات را منتشر کرد. بر خلاف انتظارها که این اسمارت فون باید اسمی مانند Xperia E2 داشته باشد، این محصول جدید با نام Xperia E1 II معرفی شده است.

تصویر منتشر شده در این سایت مربوط به این اسمارت فون جدید نیست اما مشخصات نمایش داده شده، گوشی کاملاً جدیدی را معرفی می کنند. اگرچه Sony Xperia E1 II بازهم از یک صفحه نمایش ۴ اینچی بهره می برد اما وضوح تصویر آن از ۴۸۰ در ۸۰۰ به ۵۴۰ در ۹۶۰ افزایش پیدا کرده است. علاوه بر این پردازنده دو هسته ای با سرعت ۱٫۲ گیگاهرتز هم به پردازنده ۴ هسته ای با سرعت ۱٫۳ گیگاهرتز ارتقا پیدا کرده است.

دو دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی را هم باید به دیگر ویژگی های مهم این اسمارت فون اضافه کنیم. حافظه رم ۱ گیگابایتی و ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی هم نسبت به مشخصات اسمارت فون قبلی این سری دو برابر شده اند. Xperia E1 II از اندروید نسخه ۴٫۴ هم بهره می برد.

ابعاد این اسمارت فون هم نسبت به Xperia E1 هیچ تغییری نداشته است. به نظر می رسد که سونی قصد دارد این اسمارت فون را در مراسم MWC 2015 که در اواسط ماه بعد برگزار می شود معرفی کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

گوشی Galaxy S6 Edge پرچم دار بعدی سامسونگ، امروز در بنچمارک AnTuTu نمایان شد تا با ویژگی ها و قطعات سخت افزاری عالی خود رکورد های جدیدی را در این بنچمارک به ثبت برساند.

نتایج این بنچمارک با شماره مدل SM-G925W8 منتشر شده است. شماره مدلی که به گوش بسیاری از علاقه مندان به حوزه اسمارت فون آشنا است و پرچم دار جدید سامسونگ را معرفی می کند. بر اساس این نتایج Galaxy S6 Edge از پردازنده ۱۴ نانومتری و ۸ هسته Exynos 7420 بهره می برد. این پردازنده که یکی از محصولات سامسونگ به شمار می رود از هسته گرافیکی ARM Mali-T760 نیز برخوردار است.

ویژگی های منحصر به فرد دیگری مثل صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی (احتمالاً Super AMOLED) با وضوح تصویر فوق العاده ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی و دوربین های ۲۰ و ۵ مگاپیکسلی به ترتیب در پشت و جلوی، نظر هر کاربری را به خود خیره می کند.

علاوه بر این ها گلکسی S6 Edge رکورد جدیدی را هم در این بنچمارک بر جای گذاشت. ۶۰,۹۷۸ بالاترین امتیازی است که تا به کنون در این بنچمارک به ثبت رسیده است. از طرفی به دلیل اینکه AnTuTu بنچمارکی است که به صورت مجزا بر روی تک تک قطعات انجام می شود، می توان مشاهده کرد که Exynos 7420 در مقایسه با پردازنده Exynos 5433 چقدر پیشرفت داشته است.

از آنجایی که زمان رونمایی از این اسمارت فون یکم مارس و در نمایشگاه MWC عنوان شده است، مطمئناً بزودی اطلاعات جدیدی از این اسمارت فون در دسترس قرار خواهد گرفت.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 5,647
  • بازدید سال : 21,463
  • بازدید کلی : 595,776
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی