loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 108 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

بررسی‌های سایت iFixit نشان می‌دهد تبلت تازه وارد مایکروسافت موسوم به Surface Pro 3 اگر چه سبک‌تر و باریک‌تر شده، اما تعمیر آن کار دشواری است.

این تبلت در میان تمامی تبلت‌های مورد بررسی قرار گرفته توسط سایت یاد شده از بیشترین میزان دشواری برای تعمیر برخوردار است. این تبلت هم مانند دو مدل قبلی تبلت‌های ساخت مایکروسافت از ۱۰ نمره فقط یک نمره دریافت کرده است.

مایکروسافت در سه سال اخیر هزینه فراوانی را صرف ارتقای جایگاه خود در بازار تلفن همراه و تبلت کرده و از جمله با صرف هزینه ای ۷ میلیارد دلاری امسال واحد تولید گوشی نوکیا را خریداری کرد، اما هنوز نتوانسته در این بازار وضعیت ممتازی به دست آورد.

مایکروسافت مدعی است که Surface Pro 3 هم از امکانات یک لپ تاپ و هم از امکانات رایانه های شخصی برخوردار است و لذا گزینه ای مطلوب محسوب می شود، اما اپل و سامسونگ به ترتیب کماکان ۳۴ و ۱۹ درصد از این بازار را در کنترل دارند و آمازون هم با سهم ۸ درصدی در رتبه سوم است.

کارشناسان سایت iFixit می گویند نمایشگر و باتری تبلت مایکروسافت به گونه ای جاسازی شده اند که جدا کردن و تعمیر خود آنها و متعلقان اطرافشان را کاملا دشوار می کند و به خصوص شیشه ای بودن پنل نمایشگر این تبلت جداکردن و جایگزینی آن را بسیار دشوار می‌سازد.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 47 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)
پاناسونیک با دستی پر در نمایشگاه CES امسال حضور یافته و علاوه بر معرفی محصولات صوتی و تصویری جدید خود توجه ویژه‌ای نیز به محصولات مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ مایکروسافت داشته است. این غول ژاپنی علاوه بر تبلت ۲۰ اینچی ۴K، سبک ترین و باریک ترین تبلت ویندوز ۸ دنیا را نیز با نام ToughPad FZ-G1 معرفی کرد. این تبلت مجهز به نمایشگر ۱۰٫۱ اینچ IPS و پردازنده نسل سوم اینتل است.
وزن این تبلت که Toughpad نام دارد، حدود ۴۲۵ گرم و ضخامت آن هم به حدودا ۳ سانتیمتر می‌رسد. از جمله ویژگی‌های جالب این تبلت ضد آب بودن آن است. اگر Toughpad تا عمق ۱٫۵ متری آب هم فرو رود مشکلی برایش پیش نخواهد آمد. همچنین این تبلت در برابر باران و پاشیده شدن آب با سرعت بالا هم مقاوم است و .....
ادامه مطلب....
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 69 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

شرکت‌های مایکروسافت و گوگل قصد دارند در آینده‌ای نزدیک به سیستم‌های عامل همراه خود کلید مرگ اضافه کنند.

این امکان موجب خواهد شد تا کاربران از امنیت اطلاعات خود اطمینان بیشتری داشته باشند.

این کلید مرگ در صورت سرقت دستگاه کاربر به او اجازه می‌دهد تا به‌صورت کامل دستگاه را از کار بیندازد و درست بر اساس معنای این عملکرد، موجب مرگ تلفن همراه مربوطه بشود.

این سیستم در حال حاضر بر روی سیستم‌عامل iOS و نسخه ۵s از سری آیفون وجود دارد و در ایالات متحده آمریکا موجب کاهش بیست‌درصدی سرقت این نوع از دستگاه شده است.

هنوز گوگل و مایکروسافت اعلام نکرده‌اند که چه هنگام این امکان به گوشی‌های دارای سیستم‌های عامل این دست افزوده خواهد شد.

مسئولان این شرکت‌ها تنها از عبارت نسخه‌های آینده برای افزوده شدن کلید مرگ به گوشی‌ها یادکردند از ارائه زمان دقیق برای عرضه این قابلیت خودداری نمودند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 43 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

اگر شما یکی از محصولات شرکت آمازون را نداشته باشید باز هم می توانید از این فروشگاه اینترنتی خرید کنید.در پست برای شما آنرا خواهیم آموخت.خرید از آمازون با استفاده از ۳۱برنامه آندروید که ارزش آنها بیش از ۱۰۰دلار است که شاید نتوان تمامی کاربران به این برنامه ها دست یابند.

برای خرید از آمازون شما حتما بایستی یکی از محصولات این شرکت را داشته باشید یک گوشی موبایل،تبلت و یا … اما غیر از این که ما یکی از محصولات این شرکت را داشته باشیم آیا می توان از آمازون خرید کرد یا خیر؟

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 77 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

اگر علاقه مند به بهبود تصاویر خود بر روی ویندوزموبایل خود هستید و می خواهید کار با فتوشاپ را برروی گوشی WinPhone خود بچشید برنامه ای با نام Photoshop Express بوجود آمده تا این کار را برای شما آسان کند.

این یک برنامه ویرایش تصاویر است که ویژگی های همچون برش،چرخش ، حذف قرمزی چشم و … را در خود جای داده است. شاید نتوانید با لغزش گوشی یک عکس مناسب تهیه کنید اما آیا چنین فیلتری وجود دارد؟ افزونه های فراوان دیگری نیز در این برنامه وجود دارند که شرکت Adobe نیز این با قرار دادن دو نسخه از آن با استفاده از پرداخت مبلغی به این افزونه ها دست یابید. نسخه رایگان این برنامه را می توان از فروشگاه ویندوزفون تهیه کرد اگرچه نسخه رایگان آن دارای محدودیت هایی نیز بهمراه دارد اما می توان تصاویر خود را با همین محدودیت ها کامل کرد و تصاویر جالبی را برای دوستان و خانواده خود در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک،اینستاگرام و … به اشتراک گذاشت.

این برنامه به خوبی کد نویسی شده و هنگام کار هیچگونه لگ یا کرشی ( بسته شدن بیمورد نرم افزار ) پیش نمی آید. درمورد رابط کاربری آن باید گفت که عالی نیست ولی راضی کننده و خوب است.در کل Adobe نرم افزار قابل قبولی را برای ویندوزفون منتشر نموده که با کمک آن به زیبا کردن هرچه بیشتر عکس ها میتوان پرداخت.

البته لازم به ذکر است که این نرم افزار بیشتر برای HTC  داران خوب است که نرم افزار Nokia Creative studio را ندارند و باید اضافه کنم که این نسخه از فتوشاپ به خوبی جای خالی Creative studio را در HTC پر میکند.

 برای دانلود Photoshop Express و ورود به Windows Store کلیک کنید.

شاید شما اپلیکیشن هایی مانند Perfect 365،photoroomو Photo Editor Pro را روی گوشی خود داشته باشید، اما  توصیه می کنیم Adobe Photoshop Express را دانلود نمایید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 69 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

بعد از گذشت یک ماه از خبر گوشی که هک کردن آن محال هست اکنون تولید این گوشی به تعداد بالا با درخواست مشتریان مواجه گردیده است.این گوشی مبتنی بر سیستم عامل آندروید برنامه هایی همچون صدای رمزگذاری،پیام ها و تصاویر متنی و کنترل بیشتر اطلاعات از برنامه های شخص ثالث را می توان نام برد که بر روی این گوشی هوشمند عرضه خواهند شد.

همکاری دو شرکت  Silent Circleو Geeksphone باعث گردید تا BlackPhone به یک گوشی ۴٫۷اینچی به یک گوشی فوق امنیتی با آندروید ۴٫۴KitKat تبدیل گردد. پیام های امن توسط مجموعهSilent Circle از برنامه هایAndroidبه گرفته شده اما رمزنگاری آن زمانی اتفاق خواهد افتاد که شما در حال برقراری ارتباط با کاربر دیگری از BlackPhone یا شخص دیگری که از برنامه های Silent Circle استفاده می کند رخ خواهد داد.

 

 

ادامه مطلب...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 135 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

بنظر می رسد مایکروسافت قصد دارد تا در ویندوزفون ۸٫۱ به کمک پوشه ابزارها و نرم افزارهای موجود را در کنار هم قرار دهد.

این سند نشان می دهد که چگونه کاربران می توانند یک پوشه را Drag کرده و بر روی مترو در کنار کاشی ها قرار دهند. همانند کاری که می توان در iOS و Android انجام داد مایکروسافت نیز این ویژگی را به آپدیت جدید خود افزوده است.اگرچه گوشی های نوکیا از لحاظ فنی ، پشتیبانی از پوشه را در اوایل سال به محصولات خود افزود اما این روش بدون استفاده از نرم افزار است و دیگر نیازی به خرید و دانلود برنامه از فروشگاه ویندوز احتیاجی ندارید و شما می توانید با یک کلید میانبر این عملکرد را براحتی انجام دهید.

در ماه اخیر مایکروسافت برنامه های متنوعی برای ویندوزفون۸٫۱ عرضه نموده که می توان مدیرفایل را از جمله آنها دانست File Manager که از ابزارهای مهم در آندروید و آی او اس است هم اکنون در اختیار کاربران ویندوزی نیز قرار دارد. ویژگی هایی همچون Cortana voice نیز از ابزارهای مهم ویندوزی است که مبتنی بر صوت عمل میکند این دستیار صدا قادر است تا با دریافت یک کلمه یا صوت از سوی کاربر دسترسی سریعی به اطلاعیه ها و تنظیمات داشته باشد . نصب کورتانا آسان است و گاهی نیز کاربر را وادار به لبخند می کند.

اکنون که ویندوزفون۸٫۱ می تواند یک پوشه را در مترو ایجاد کند و یا چندین برنامه را در خود جای دهد نیز ویژگی هایی همچون resizeable را بهمراه دارد که می توان اندازه پوشه را به دلخواه تنظیم نمود. با این حال این ویژگی گزینه ای برای ایجاد یا حذف یک Folder را بصورت کاشی در اختیار کاربران قرار می دهد که در مردادماه یا اوایل شهریور ماه منتشر می گردد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 97 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

با لو رفتن تصاویر تازه‌ای از گوشی‌های جدید شرکت اچ تی سی، گمانه‌زنی در مورد زمان عرضه عمومی نسخه جدیدی از سیستم عامل اندروید افزایش یافته است.

چند هفته قبل گوگل سه به روزرسانی عمده را برای اندروید انجام داد و در اولین گام ۴٫۴٫۳ KitKat را به روز کرده و یک آسیب پذیری مهم آن را برطرف کرد. سپس نقص امنیتی Android 4.4.4 KitKat را برای کاربران گوشی های نکسوس از بین برد و در نهایت خبر از عرضه نسخه ای متحول شده از اندروید موسوم به اندروید ال دا

این به روزرسانی عمده فعلا تنها در دسترس برنامه نویسان قرار گرفته و مشخص نیست چه زمان برای کاربران گوشی های همراه قابل استفاده خواهد بود. اما با انتشار تصاویری غیررسمی از گوشی های جدید اچ تی سی که قرار است در پاییز روانه بازار شوند، گمانه زنی ها در مورد عرضه Android L بر روی تلفن های همراه HTC One M8  و  HTC One M7افزایش یافته است.

اچ تی سی همچنین اعلام کرده که حداکثر ۹۰ روز بعد از عرضه اندروید ال همه گوشی‌های هوشمند خود را مشمول به روزرسانی به این سیستم عامل خواهد نمود. اما جزییات بیشتر در این زمینه در شهریور ماه اعلام خواهد شد.

همچنین گفته می شود که تبلت نکسوس ۸ اچ تی سی هم که در پاییز یا زمستان عرضه خواهد شد مجهز به اندروید ال خواهد بود. ارتقای بخش آگاه سازی ها یا notifications، افزایش عمر باتری، بهبود ابزار قفل صفحه، امکانات متنوع امنیتی و رابط کاربری متحول شده از جمله ویژگی های اندروید ال خواهد بود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 44 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

یکی از محققان فیس‌بوک که مسئول انجام بررسی روانشناسی اخیر این شرکت در مورد تاثیرات پست‌های فیس بوکی بر عواطف کاربران بوده، از انجام چنین پژوهشی دفاع کرد.

وی هدف از این کار را بررسی یک دغدغه مشترک در میان بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی دانست. بررسی مذکور نشان می دهد که ارسال پست های منفی یا مثبت از سوی هر کاربر به طور مستقیم بر عواطف و احساسات دوستان وی نیز اثر گذاشته و باعث ارسال پست های منفی یا مثبت از سوی آنان می شود.

آدام کرامر افزود: ما می‌خواستیم به این نکته هم پی ببریم که آیا ارسال پست‌های منفی ممکن است موجب کاهش مراجعه کاربران دیگر به فیس بوک شود یا خیر. البته در نتایج منتشر شده اشاره روشنی به این مساله نشده است.

کرامر مدعی شده فیس بوک به اثرات عاطفی این شبکه اجتماعی بر روی کاربرانش اهمیت می دهد. وی برای انجام این تحقیق پست های ۷۰۰ هزار کاربر انگلیسی زبان فیس بوک را بررسی کرده است. این اقدام طوفانی از اعتراض را در میان کاربران اینترنت موجب شده، زیرا آنها معتقدند فیس بوک از دسترسی به حجم زیادی از اطلاعات کاربرانش سوءاستفاده کرده و حریم شخصی آنها را نقض کرده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 94 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

ظاهرا در فرم و قالب تکنولوژی پوشیدنی های مایکروسافت از ساعت مچی هوشمند Samsung Gearارث خواهد برد. که فرم های مچ بند این شرکت بسیار شبیه به Samsung Gear خواهد بود .

فن آوری های پوشیدنی و ابزارهای تناسب اندام شخصی برای شرکت های بزرگ حوزه تکنولوژی بسیار مهم است چرا که در روند رشد اقتصادی و مالی این نوع کمپانی ها را رونق بخشیده و باعث امیدواری بیشتر به آنان خواهد شد. برای طراحی یک ساعت مچی هوشمند باید از شاخص هایی مانند تایمر شمارنده و شمارنده معکوس، برقراری ارتباط با گوشی موبایل و نمایش آب و هوا و … را بهمراه داشته باشد اگر حداقل این ویژگی ها را یک ساعت هوشمند نداشته باشد بایستی آنرا یک ساعت مچی معمولی فرض کرد.

 در حال حاضر ، مایکروسافت نیز با همسویی از سایر شرکت ها و پیاده سازی و طراحی های خود با استفاده از تحقیقات میدانی و آزمایشگاهی دانمشندان خود قصد دارد تا با ارائه یک محصول منحصر بفرد در این زمینه پا به عرصه فناوری های شخصی بردارد که تاکنون با عرضه نسخه های گوناگون از محصولی بنام ویندوز سود می برد.

 

 

ادامه مطلب....

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 5,755
  • بازدید سال : 21,571
  • بازدید کلی : 595,884
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی