loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 155 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

باز هم یک دغدغه تلگرامی دیگر برای کاربران ایرانی که چند روزی است در فضای نت از آن صحبت می‌شود.

چند وقتی است که مسئولان ایرانی، شبکه پیام رسان تلگرام را تحت فشار قرار داده‌اند که محتوا و البته کانال‌های غیر اخلاقی موجود در این شبکه را مسدود کند. پس از اینکه مدتی از این در خواست‌ها گذشت و تلگرام پاسخگو نبود، زمزمه‌هایی شنیده شد که قرار است این برنامه پیام رسان که شدیدا بین ایرانی‌ها محبوب است فیلتر شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 121 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

بالاخره هوآوی مشخصات چیپست جدید خود را به طور رسمی اعلام کرد. Kirin 950 یک چیپ هشت هسته‌ای است. اوایل هفته نتایج تستی در بنچمارک GFXBench نشان داد که هوآوی در این چیپ از هشت هسته از نوع Cortex A-72 استفاده کرده است. اما بر اساس چیزی که به تازگی اعلام شد، Kirin ۹۵۰ از معماری big.LITTLE بهره می‌برد که دارای چهار هسته A-72 با فرکانس ۲.۵۳ گیگاهرتز برای وظایف سنگین، و چهار هسته A-53 با حداکثر سرعت ۱.۸ گیگاهرتز برای وظایف معمولی است. همچنین یک پردازنده کمکی i5 هم برای آن در نظر گرفته شده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 139 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

امروز کمپانی ال‌جی یک تیزر تبلیغاتی برای اسمارت فون جدید خود با نام ال‌جی V10 منتشر کرد که در آن نشان می‌دهد این گوشی به خوبی با رابط کاربری جدید ال‌جی با نام +LG UX 4.0 کار می‌کند و چند نفر هم در شهر نیویورک از آن لذت می‌برند.

در جریان این تیزر تبلیغاتی، یکی از این افراد سر وقت و در ساعت ۷ صبح از خواب بیدار می‌شود و در خیابان‌های شهر دوچرخه سواری می‌کند. وی گوشی را به دوچرخه متصل می‌کند و البته در طول این حرکات نیز OIS باعث می‌شود که ویدیو نرم و بدون لرزش ثبت شود. برای فیلم برداری از یک نوازنده خیابانی نیز این فرد قادر است تا از طریق سه میکروفونی که بر روی دستگاه قرار گرفته‌، صدای بسیار بهتری ثبت کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 118 جمعه 08 آبان 1394 نظرات (0)

تقریبا اکثر اسمارت فون‌های اندرویدی موجود در بازار در دوره‌‌ای از عمر خود دچار کاهش سرعت و لگ می‌شوند این امر بستگی به سازنده اسمارت فون شما ندارد و مربوط به اکوسیستم غیر بهینه سازی شده اندروید است. اگر اسمارت فون شما کند شده و احساس می‌کنید دستورات به سرعت انجام نمی‌شوند این مقاله را از دست ندهید و با اورژانـــس آی تــی همراه باشید...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 137 جمعه 08 آبان 1394 نظرات (0)

لپ‌تاپ‌ها علاوه بر ویژگی‌های بسیاری که دارند، معایب بسیاری را نیز ناخواسته به خود افزوده‌اند. نوع معماری این وسایل، طوری ‌است که می‌تواند با یک اشتباه کوچک ضرر بزرگی را به آن وارد نماید. ریختن مایعاتی نظیر آب، چای ، قهوه و حتی شیر، برروی لپ‌تاپ بر اثر یک اشتباه ساده می‌تواند شمارا برای همیشه از لپ‌تاپ محبوبتان دور کند. هنگام وقوع چنین اتفاقی، عصبی می‌شود و دنبال راهی برای نجات لپ‌تاپ‌تان از مرگ حتمی خواهید گشت. امروز در آی‌تی‌رسان قصد داریم برایتان چند دستور العمل ساده را تعریف کنیم که هنگامی مایعی برروی سطح کی‌بورد و یا لپ‌تاپ‌تان می‌ریزد، به سرعت و بدون هیچ‌گونه نگرانی از خرابی لپ‌تاپ بر اثر ریختن مایعات، شروع به رفع این مشکل پیش آمده نمایید پس در ادامه با اورژانـــس آی تی همراه باشید تا این مشکل را رفع بکنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 206 جمعه 08 آبان 1394 نظرات (0)

به‌جرات می‌توان گفت که لپ‌تاپ‌ها عمر بسیار کوتاهی دارند؛ آن‌ها چند هفته پس از عرضه تقریبا قدیمی محسوب شده و با مشکلات ریز و درشت نرم‌‍افزاری و سخت افزاری مواجه می‌شوند. تعمیرشان نیز می‌تواند منجر به بروز مشکلات دیگری شده و یا در حالت خوش‌بینانه، فقط خرج زیادی برروی دست صاحب خود بگذارد.

این مشکلات بسیار ناراحت‌کننده هستند (به‌خصوص، با قیمت‌های فعلی!) و شاید باعث گردند که زودتر از اتمام عمر مفیدی که لپ‌تاپ در اصل باید داشته باشد، نسبت به فروش آن‌ اقدام نمایید. متاسفانه (برای تعمیرکاران!) و خوش‌بختانه (برای کاربران!) می‌توان گفت که برای برخی از این مشکلات، راه‌حل بسیار ساده‌ای وجود داشته و لازم نیست که برای حل آن‌ها حتما به تعمیرکار مراجعه کنید. برای همین طبق روندی که قبلا برای گوشی‌های هوشمند و تبلت در پیش گرفته‌ بودیم، این‌بار به بررسی مشکلات رایج لپ‌تاپ‌ها پرداخته و سعی خواهیم کرد که برای حل هر مشکل، راه‌حلی کامل و خلاصه نیز ارایه دهیم. با اورژانـــس آی تــی تا پایان این مقاله همراهی نمایید؛ مطمئن باشید که به بسیاری از مشکلات شما عزیزان پاسخ خواهیم داد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 162 جمعه 08 آبان 1394 نظرات (0)

تجربه استفاده از سیستم‌عامل اندروید گوگل با آنکه برای بسیاری از کاربران جذاب است ولی گاهی اوقات پیش‌ می‌آید که کاربران در این پلتفرم با مشکلاتی مواجه می‌شوند. خوش‌بختانه 99 درصد این مشکلات با چند قدم ساده، برطرف خواهد شد. در این مقاله به این مشکلات رایج سیستم‌عامل اندروید گوگل نگاهی خواهیم داشت در ادامه با اورژانـــس آی تــی همراه باشید ...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 124 جمعه 08 آبان 1394 نظرات (0)

تلفن‌های همراه روز به روز، هوشمند تر و پیشرفته تر می‌شوند؛ از منشی صوتی اپل گرفته تا ویژگی‌های بسیار جذابی همانند نیشگون گرفتن از صفحه نمایش! اما هربار که به سوی اسمارت فون عزیزتان می‌روید، با خطایی به نام “کمبود شارژ” روبه‌رو می‌شوید. بنابراین در این مطلب، به شما خواهیم آموخت، چگونه با در پیش گرفتن راه‌هایی به افزایش باتری گوشی همراه خود، کمک کرده و هوشمند بودن آن‌هارا، پررنگ تر کنید پس در ادامه با اورژانـــس آی تــی همراه باشید ...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 122 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

در حال حاضر شبیه‌سازهای زیادی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید سیستم عامل اندروید را در کامپیوتر ویندوزی خود داشته باشید. حال می‌خواهیم این نوید را به شما بدهیم که نسخه نهایی ماشین مجازی اندروید 5 برای ویندوز منتشر شده و اکنون در این مقاله به روش نصب و فعال سازی آن خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید.

گفتنی است که این ماشین مجازی AMIDuOS نام دارد که 15 دلار قیمت گذاری شده است اما شما می‌توانید اکنون آن را به مدت 30 روز بدون پرداخت هزینه استفاده کنید. بر اساس تست‌های انجام شده این برنامه در حین اجرا اپلیکیشن‌های سنگین به مشکلاتی برمی‌خورد اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که شما از طریق آن قادر هستید که کامپیوتر خود را تبدیل به یک دستگاه اندرویدی کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 211 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

آیا تاکنون پیش آمده که کامپیوتر شما به یک شبکه wifi متصل بوده اما پسوردی که اولین بار برای اتصال به شبکه وارد شده است را در اختیار نداشته باشید؟ ممکن است پسورد یادتان رفته یا ادمین شبکه بدون اینکه رمز را آشکار کند خودش آن را برای کامپیوتر شما وارد کرده باشد. حالا اگر بخواهید دستگاه دیگری به عنوان مثال تلفن همراه خود را هم به این شبکه متصل کنید چطور پسورد را پیدا می‌کنید؟ در واقع دو راه پیش رو دارید؛ یا از ادمین می‌خواهید که رمز عبور شبکه را در اختیار شما قرار دهد یا با روشی که در اورژانــــس آی تــی به شما آموزش می‌دهیم خودتان پسورد را در کامپیوتر‌های با سیستم عامل ویندوز اکس‌پی، 7، 8، 8.1 و همچنین سیستم عامل Mac پیدا کنید.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 5,793
  • بازدید سال : 21,609
  • بازدید کلی : 595,922
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی