loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 121 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

بالاخره هوآوی مشخصات چیپست جدید خود را به طور رسمی اعلام کرد. Kirin 950 یک چیپ هشت هسته‌ای است. اوایل هفته نتایج تستی در بنچمارک GFXBench نشان داد که هوآوی در این چیپ از هشت هسته از نوع Cortex A-72 استفاده کرده است. اما بر اساس چیزی که به تازگی اعلام شد، Kirin ۹۵۰ از معماری big.LITTLE بهره می‌برد که دارای چهار هسته A-72 با فرکانس ۲.۵۳ گیگاهرتز برای وظایف سنگین، و چهار هسته A-53 با حداکثر سرعت ۱.۸ گیگاهرتز برای وظایف معمولی است. همچنین یک پردازنده کمکی i5 هم برای آن در نظر گرفته شده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 138 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

امروز کمپانی ال‌جی یک تیزر تبلیغاتی برای اسمارت فون جدید خود با نام ال‌جی V10 منتشر کرد که در آن نشان می‌دهد این گوشی به خوبی با رابط کاربری جدید ال‌جی با نام +LG UX 4.0 کار می‌کند و چند نفر هم در شهر نیویورک از آن لذت می‌برند.

در جریان این تیزر تبلیغاتی، یکی از این افراد سر وقت و در ساعت ۷ صبح از خواب بیدار می‌شود و در خیابان‌های شهر دوچرخه سواری می‌کند. وی گوشی را به دوچرخه متصل می‌کند و البته در طول این حرکات نیز OIS باعث می‌شود که ویدیو نرم و بدون لرزش ثبت شود. برای فیلم برداری از یک نوازنده خیابانی نیز این فرد قادر است تا از طریق سه میکروفونی که بر روی دستگاه قرار گرفته‌، صدای بسیار بهتری ثبت کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 108 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

فرقی ندارد در یک هتل باشید و یا یک سفر خارج از شهر، هرچه که باشد ممکن است شما تبلت و لپ‌تاپتان را نیز با خودتان برده باشید و در این بین بخواهید که از طریق آن به اینترنت متصل شوید اما چون سیگنال وای‌فای در محل وجود ندارد، قادر به اتصال اینترنتی نخواهید بود. اما جای نگرانی وجود ندارد، اگر آی‌فون‌تان همراه شما باشد می‌توانید از طریق آن وارد عمل شوید و اتصال داده سیم‌کارت خود را با لپ‌تاپ و یا تبلت به اشتراک بگذارید (این قابلیت در دستگاه‌های اندرویدی نیز وجود دارد).

خبر خوب این است که انجام چنین کاری بسیار ساده است و تنها کافی‌ست اقداماتی را که در ادامه مقاله آورده شده، انجام دهید. اما باید توجه داشته باشید که می‌بایست یک طرح داده (بسته) بر روی سیم‌کارت شما فعال باشد تا هزینه‌ها کنترل شده باشند. در واقع زمانی که شما گوشی خود را Hotspot می‌کنید، آی‌فون تبدیل به یک مودم وای‌فای می‌شود که اینترنت آن را نیز سیم‌کارت گوشی تامین می‌کند و شما قادر خواهید بود تا از طریق دستگاه‌های دیگر خود به آن متصل شوید.

حال در ادامه می‌توانید آموزش این کار را در iOS 9 مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که انجام چنین کاری در نسخه‌های قبلی iOS و البته دستگاه‌های آی‌فون 4s، آی‌فون 5، آی‌فون 5s، آی‌فون 5c، آی‌فون 6، آی‌فون 6 پلاس، آی‌فون 6s، آی‌فون 6s پلاس، آی‌پد پرو، آی‌پد 2 و نسخه‌های بعدی آن و نسل پنجم از آی‌پاد امکان پذیر است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 99 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

از دست دادن تصاویر، آهنگ‌ها، برنامه‌ها و یا هر نوع اطلاعات دیگری در تلفن‌های‌همراه امری بسیار ناراحت‌کننده است، همین موضوع سبب شد تا شرکت Nextbit تلفن‌همراهی را با نام رابین (Robin) در وب‌سایت کیک‌استارتر ثبت کند، اسمارت‌فونی که قرار است از داده‌های شما تا ابد نگه‌داری کند. این تلفن‌همراه در ابتدا با قیمت 299دلار در وب‌سایت Kickstarter قابل پیش‌خرید بود اما حالا نکست‌بیت تصمیم گرفته تا آن‌را گران‌تر کند و با قیمت 399دلار برای پیش‌فروش قرار دهد. رابین در ابتدای فوریه آماده عرضه می‌شود بنابراین به‌احتمال قوی نمی‌توانیم آن‌را برای کریسمس آماده ببینیم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 89 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

کمپانی بزرگ OPPO که زمزمه‌هایی از حضور رسمی آن در بازار ایران نیز شنیده می‌شود، ساعاتی پیش از یک گوشی میان رده به نام Neo 7 رسما رونمایی کرد که اهداف ویژه‌ای را برای این محصول در نظر دارد.

این گوشی که قرار است به جز بازار چین،‌ در سایر مناطق دنیا نظیر خاورمیانه نیز عرضه شود، مجهز به یک نمایشگر ۵ اینچی با وضوح WVGA است که نشان از رده متوسط آن دارد. البته اوپو تلاش کرده تا از سخت‌افزاری مناسب برای نئو ۷ بهره بگیرد و به همین خاطر به سراغ پردازنده ۶۴ بیتی و ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰ رفته که در کنار ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که البته میزان رم گوشی کم به نظر می‌رسد و بهتر بود اوپو در این بخش کمی سخاوتمندانه‌تر رفتار می‌کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 161 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی‌های هوشمند را آزار می‌دهد آهسته شارژ شدن باتری گوشی است. دلایل مختلفی ممکن است باعث بروز این مشکل شوند در این مطلب شما را با ۱۰ مورد از دلایل شایع آهسته شارژ شدن گوشی‌های اندرویدی آشنا خواهیم کرد.

شاید شما نیز از جمله افرادی باشید که مجبورید تمام شب گوشی خود را شارژ کنید. احتمالا آن روزهایی که سبز شدن ستون شارژ باتری فقط ۱۵ دقیقه از شما زمان می‌گرفت را به خاطر دارید و قطعا دل‌تان برای آن روزهای طلایی تنگ شده است. البته ممکن است گوشی شما از همان روزهای اول با مشکل شارژ آهسته روبرو بوده باشد اما دلیل بسیاری از مشکلات پیش آمده در شارژدهی باتری، مرور زمان و استفاده مداوم و نادرست از آن است. در این مطلب از ۱۰ مورد از شایع‌ترین عوامل بروز این مشکل مطرح خواهد شد. پس در ادامه با اورژانـــس آی تی همراه باشید اولین مورد، شایع‌ترین دلیل افزایش زمان شارژ شدن گوشی است

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 96 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

در روزهای گذشته شاهد فاش شدن لیست گوشی‌های موتورولا و اچ‌تی‌سی که اندروید ۶ را دریافت خواهند کرد، بودیم و حالا لیست گوشی‌های ال‌جی که نسخه‌ی جدید اندروید را دریافت خواهند کرد نیز فاش شده است.

در وب‌سایت LGWorld.com که توسط خود ال‌جی اداره می‌شود صفحه‌ای برای انتخاب کشور وجود دارد که شما را به بخشی هدایت می‌کند که لیستی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها در آن به چشم می‌خورند که می توانید جدیدترین اپکلکیشین و بازی ها را دانلود کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 121 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

تنها مدت کوتاهی تا ورود رسمی اکسپریا Z5 به بازار باقی مانده است و بسیاری از طرفداران سونی منتظر هستند تا با آخرین پرچم‌دار کمپانی محبوب‌شان از نزدیک دیدار کنند. در این مطلب قصد داریم تا ۵ دلیل برایتان بیاوریم که بدانید چرا این گوشی، می‌تواند ارزش خریدن داشته باشدپس در ادامه با اورژانــس آی تی همراه باشید .

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 216 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

سری p کمپانی هوآوی را همه می‌شناسیم. یکی از زیباترین و محبوب‌ترین سری‌های تولید شده این تولید کننده بزرگ چینی است که هر یک از مدل قبلی پیشرفته‌تر و زیباتر است. آخرین شایعات در مورد نسل جدید این سری یعنی P9 حاکی از آن بود که این دستگاه همراه با حسگر اثر انگشت عرضه می‌شود و از چیپست قدرتمند Kirin 950 بهره می‌برد. این پردازنده قدرتمندترین پردازنده تولید شده توسط هوآوی است.

اما امروز، تصاویری از این پرچم‌دار جدید در رسانه‌ها منتشر شده است که مربوط به قسمت پشتی P9 است. این تصویر چند نکته دارد. ابتدا رنگ‌های آن است که در دو مدل طلایی و سفید بوده و نکته بعد وجود لیزر برای قسمت فوکوس دوربین است. موضوعی که قطعا در کیفیت تصاویر ضبط شده تاثیر بسزایی دارد.

هوآوی P9 همراه با دوربین دوگانه عرضه می‌شود

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

یک سالی از زمان معرفی Honor 6 می‌گذرد و با کاهش قیمت و مشخصات خوبی که دارد، ارزش خریدش بسیار بالا رفته است. هواوی، دیروز یک بهروزرسانی جدید برای میت 7 ارایه داد و امروز نیز برای آنر 6 این به‌روز رسانی را منتشر کرد.

آنر 6 با نسخه 4.4.2 اندروید کیت‌کت راهی بازار شد و اکنون پس از گذشت یک سال، به نسخه 5.1.1 اندروید نیز به‌روز می‌شود. در این به‌روزرسانی منتشر شده، نسخه بهینه شده‌ رابط کاربری EMUI 3.1 قرار گرفته و از امکانات خوبی نیز برخوردار است (اضافه شدن طراحی متریال، بهره‌گیری از ART و بهبودهای امنیتی از ویژگی‌های مهم این به‌روز رسانی هستند) همچنین، در این آپدیت، از میزان مصرف باتری دستگاه به دلیل حذف برخی از برنامه‌های بدون استفاده نیز کاسته شده و بر سرعت دستگاه نیز افزوده می‌شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 120 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (1)

یک سالی از زمان معرفی اسند میت 7 می‌گذرد و با کاهش قیمت و مشخصات خوبی که دارد، ارزش خریدش بسیار بالا رفته است.هواوی،به‌تازگی یک به‌روزرسانی جدید برای این محصول ارایه داده تا نشان دهد علاوه بر بهبود در کیفیت محصولاتش، در پشتیبانی آن‌ها نیز پیشرفت کرده است.

Mate که با نسخه 4.4.4 اندروید کیت‌کت راهی بازار شد، حالا نسخه 5.1.1 اندروید را نیز تجربه می‌کند. این به‌روزرسانی منتشر شده، با کاستن از برخی برنامه‌های بدون استفاده، باعث بهبود بخشیدن به شارژدهی این فبلت 6 اینچی شده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 105 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (1)

هواداران ویندوز موبایل در کنار هواداران سابق نوکیا و مایکروسافت کنونی روزهای جالبی در پیش رو دارند. مایکروسافت در نظر دارد تا در روز ششم ماه اکتبر و طی مراسمی از خط تولید جدیدش بهره برداری کند و پس از ماه‌ها بالاخره از دو اسمارت فون جدیدش یعنی لومیا 950 و 950 ایکس‌ال رونمایی نماید. البته در این مراسم Surface Pro 4 و Microsoft Band 2 نیز معرفی می‌شود. در کنار این محصولات لومیا 550 نیز به عنوان یک میان رده متوسط و البته خوش قیمت وارد بازار خواهد شد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 81 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

اندروید و iOS همواره در حال رقابت سالم با یکدیگر هستند و این رقابت باعث شده است تا این دو پلتفرم هر سال بهتر از گذشته عمل کنند و ویژگی‌های بهتری را برای رقابت با یکدیگر معرفی کنند. برای آشنایی با ۷ مورد از درس‌هایی که اندروید به آیفون داده است با اورژانــس آی تی همراه باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 107 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

شرکت اپل در رویداد WWDC 2015 از نسخه‌ی ۹ سیستم‌عامل موبایل خود رونمایی و تنها یک هفته پیش iOS 9 را به صورت عمومی منتشر کرد. آخرین نسخه‌ی آی‌او‌اس دارای قابلیت‌های جدید و امکانات مخفی است که برای آشنایی با این موارد در ادامه با اورژانــس آی تی همراه باشید.

پس از هشت سال ارتقاء و اعمال تغییرات‌های فراوان، حال دوباره شاهد قابلیت‌های جدید بیشتر در آخرین نسخه‌ی iOS هستیم. اپل در هر بار ارتقای آی‌اواس، اپلیکیشن‌های جدید، قابلیت‌های بیشتر، تصاویر پس‌زمینه‌ی جدید، بهبود در عملکرد و افزایش سرعت سیستم را به کاربران ارائه می‌کند. از طرفی اپل دارای نرخ بالای کنترل اکو سیستم خود است که این نیز دلیلی برای ترغیب کاربران به آپگرید کردن آی‌او‌اس به شمار می‌رود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 82 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

در روزهای گذشته شاهد فاش شدن مشخصات کامل پرچمداران جدید مایکروسافت و حتی فاش شدن قیمت‌ آن‌ها بودیم. حالا ویدئوی جدید فاش شده گوشی لومیا 950XL را از تمامی زوایا نشان می‌دهد. با اورژانــس آی تی همراه باشید.

انتظار می‌رود مایکروسافت روز ۱۴ مهر پرچمداران خود را معرفی کند. تنها چند روز قبل از معرفی رسمی حالا شاهد فاش شدن ویدئوی رندر شده از این گوشی هستیم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 104 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

شرکت اپل در رویداد WWDC 2015 از نسخه‌ی ۹ سیستم‌عامل موبایل خود رونمایی و تنها یک هفته پیش iOS 9 را به صورت عمومی منتشر کرد. آخرین نسخه‌ی آی‌او‌اس دارای قابلیت‌های جدید و امکانات مخفی است که برای آشنایی با این موارد در ادامه با زومیت همراه باشید.

پس از هشت سال ارتقاء و اعمال تغییرات‌های فراوان، حال دوباره شاهد قابلیت‌های جدید بیشتر در آخرین نسخه‌ی iOS هستیم. اپل در هر بار ارتقای آی‌اواس، اپلیکیشن‌های جدید، قابلیت‌های بیشتر، تصاویر پس‌زمینه‌ی جدید، بهبود در عملکرد و افزایش سرعت سیستم را به کاربران ارائه می‌کند. اپل دارای نرخ بالای کنترل اکو سیستم خود است که این نیز دلیلی برای ترغیب کاربران به آپگرید کردن آی‌او‌اس به شمار می‌رود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 76 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

شرکت اپل در رویداد WWDC 2015 از نسخه‌ی 9 سیستم عامل موبایل خود رونمایی کرد و تنها یک هفته پیش iOS 9 را به صورت عمومی منتشر کرد. آخرین نسخه‌ی آی‌او‌اس دارای قابلیت‌های جدید و امکانات مخفی است که برای آشنایی با این موارد در ادامه با اورژانــــس آی تی  همراه باشید.
پس از هشت سال ارتقا و اعمال تغییرات‌های فراوان، حال دوباره شاهد قابلیت‌های جدید بیشتر در آخرین نسخه‌ی iOS هستیم. اپل در هر بار ارتقای آی‌اواس، اپلیکیشن‌های جدید، قابلیت‌های بیشتر، تصاویر پس زمینه جدید، بهبود در عملکرد و افزایش سرعت سیستم را به کاربران ارائه می‌کند. اپل دارای نرخ بالای کنترل اکو سیستم خود است که این نیز دلیلی برای ترغیب کاربران به آپگرید کردن آی‌او‌اس به شمار می‌رود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 87 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

امسال گوگل قصد دارد دو محصول از سری گوشی‌های نکسوس را به بازار عرضه کند. این دو تلفن با توجه به شنیده‌ها نکسوس 6P و نکسوس 5X نام دارند و پیش‌بینی می‌شود که هفته آینده در ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) شاهد معرفی این دو گوشی باشیم.


همانطور که می‌دانید تصاویری از این دو نکسوس جدید پیش از این فاش شده بود و ما امروز شاهد یک رندر جدید از گوشی نکسوس تولید شده توسط هوآوی یعنی نکسوس 6P هستیم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 94 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

شرکت اپـل در رویداد WWDC 2015 از نسخه‌ی 9 سیستم عامل موبایل خود رونمایی کرد و حدودا یک هفته پیش iOS 9 را به صورت عمومی منتشر کرد. آخرین نسخه‌ی آی‌او‌اس دارای قابلیت‌های جدید و امکانات مخفی است. برای آشنایی با این موارد در ادامه با اورژانـــس آی تی همراه باشید .

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 69 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

به نظر می‌رسد کمپانی وان‌پلاس در حال کار بر روی گوشی جدیدی با نام وان‌پلاس مینی است و این گوشی را قبل از پایان سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی خواهد کرد. امروز نیز با فاش شدن نتایج تست بنچمارک انتوتو شاهد فاش شدن مشخصات این گوشی هستیم.

به نظر می‌رسد وان پلاس به زودی نسخه‌ی کوچک‌تری از پرچمدار خود را معرفی خواهد کرد. این گوشی به تازگی با نام A2301 در پایگاه‌داده‌ی تست بنچمارک انتوتو به ثبت رسیده و مشخصات آن نیز توسط این اپلیکیشن فاش شده است که نشان از معرفی یک گوشی بالارده توسط وان‌پلاس دارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 88 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

کمپانی سامسونگ بعد از معرفی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس، حالا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا گلکسی اس 7 را قدرتمندتر از نسل قبلی وارد بازار کند. در حالی که گفته می‌شد قرار است یک بار دیگر سامسونگ به معرفی دو نسخه‌ی متفاوت از پرچمداران خود ادامه دهد، ظاهرا این خبر امروز به صورت رسمی تایید شده است.

پیشتر نیز سابقه داشته که سامسونگ دو نسخه‌ی متفاوت از پرچمداران خود را معرفی کرده باشد که به نظر می‌رسد این روند حداقل یکسال دیگر با رونمایی از دو مدل گلکسی اس 7 ادامه خواهد داشت. به گزارش وب‌سایت Sammobile که از منابع نزدیک به سامسونگ به شمار می‌رود، قرار است گلکسی اس 7 در دو نسخه با شماره مدل SM-G930 با نمایشگر معمولی و SM-G935 با نمایشگر منحنی در دو طرف معرفی شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 116 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

تنها یک هفته پس از عرضه‌ی رسمی نسخه‌ی نهایی iOS 9 اپل اقدام به ارائه‌ی نسخه‌ی 9.0.1 این سیستم عامل کرده است تا باگ‌ها و مشکلات بوجود آمده را رفع کند.

اپـل اولین بـروزرسانی برای iOS 9 را امروز منتشر کرد. این بروزرسانی مشکلاتی از قبیل ( عدم امکان تکمیل مراحل راهنمای نصب پس از نصب سیستم عامل iOS 9، مشکل عدم عملکرد مناسب ساعت هشدار و تایمر، باگ متوقف شدن ویدئوها در سافاری و نمایش غیرطبیعی عکس‌ها ) را برطرف خواهد کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 118 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)

سونی همواره به ضد آب بودن گوشی‌های هوشمند خود تاکید کرده و حتی در کمپین‌های تبلیغاتی خود تصاویری را از بکارگیری محصولات سری اکسپریا در زیر آب، منتشر کرده است. حال آنکه این کمپانی با تغییر سیاست خود، در وب‌سایتش خواسته تا کاربران از گوشی‌های اکسپریا، زیر آب استفاده نکنند.

در صورتی که امروز به وب‌سایت سونی سری بزنید، با موضوع جالبی روبرو خواهید شد؛ سونی در وب‌سایتش از کاربران خواسته تا گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا را زیر آب مورد استفاده قرار ندهند. یقینا این موضوع در ابتدا بسیار حیرت انگیز خواهد بود.  اما به نظر می‌رسد سونی با انجام آزمایش‌ها و بررسی‌های جدید به این نتیجه رسیده که نباید گوشی‌های هوشمند اکسپریا را زیر آب مورد استفاده قرار داد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 103 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)

روز گذشته اپل محصولات جدیدش آی‌فون 6s و آی‌فون 6s پلاس را معرفی کرد که نسبت به محصولات سال قبل این کمپانی یعنی آی‌فون 6 و آی‌فون 6 پلاس برتری‌هایی دارند و پیش فروش آن‌ها با قیمتی برابر با محصولات قبلی از 12 سپتامبر آغاز می‌شود. این گوشی‌های جدید از نظر ظاهری آن قدر به نسل قبل خود شباهت دارند که حتی به راحتی نمی‌توان آن‌ها را از هم تشخیص داد اما از لحاظ امکانات در چند مورد به قابلیت‌های جدیدی مجهز شده‌اند که البته بعضی از این قابلیت‌ها هم فقط برای اپل تازه بوده و در دنیای اندروید هم اکنون وجود دارد. پنج مورد از این ویژگی ها را مرور می‌کنیم:

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 90 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)

بالاخره پس از ماه‌ها انتظار و شنیدن شایعات مختلف، کمپانی اپل در یک کنفرانس، از دو گوشی هوشمند جدید خود پرده برداشت. این گوشی‌ها طبق روال چندین ساله اپل، آی‌فون 6s و آی‌فون 6s پلاس نام دارند. آی‌فون‌های جدید اپل دارای صفحات نمایشی با سایز مشابه آی‌فون‌های سال قبل یعنی 4.7 و 5.5 اینچ هستند. این دو گجت، به جز اندکی افزایش ضخامت و مقدار زیادی افزایش وزن، تغییرات دیگری در فیزیک خود ندیده‌اند.

در سوی دیگر قضیه، این دو گوشی در درون خود تحولات زیادی را تجربه کرده‌اند. برخی از این پیشرفت‌ها عبارتند از: اضافه شدن قابلیت لمس سه‌ بعدی به صفحه نمایش، استفاده از آلومینیم محکم و باکیفیت سری 7000 و در نتیجه افزایش استحکام این گجت‌ها (افزایش وزن و قطر هم به خاطر استحکام بیشتر بوده است)، ارتقاء دوربین پس از 4 سال از 8 مگاپیکسل به 12 مگاپیکسل، دو برابر شدن حافظه از 1 گیگابایت به 2 گیگابایت. اصلی‌ترین رقیب فبلت اپل، بدون شک غول زیبا و بسیار قدرتمند سامسونگ یعنی گلکسی نوت 5 است.

حال امروز قرار است سوالی بپرسیم و به دنبال یافتن جواب آن برویم. “برتری‌های نوت 5 در برابر آی‌فون 6s پلاس که ممکن است بتوانند کاربر را به سمت خرید آن بکشانند کدام است؟”

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 106 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

حافظه داخلی تبلت‌ها و گوشی‌های اندرویدی و غیر اندرویدی با دانلود اپلیکیشن‌ها، فایل‌های رسانه‌ای و داده‌های آفلاین کش ممکن است به زودی پر شوند. در ادامه با اورژانـــس آی تی  همراه باشید تا به مرور روش‌هایی برای برطرف کردن این مشکل بپردازیم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 181 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

به غیر از تغییرات ظاهری، در رابط کاربری تغییر یافته‌ی گلکسی نوت 5 شاهد دگرگونی‌های بسیار نسبت به اس 6 هستیم. هر چند این تغییرات در قالب یک بروزرسانی برای اس 6 نیز عرضه خواهند شد، اما اگر قصد انتظار تا آن زمان را ندارید با اورژانــس آی تی همراه باشید تا نحوه‌ی فلش کردن رام نوت 5 بر روی اس 6 را مرور کنیم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 83 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (1)

یکی از معضلاتی که تلفن های همراه اپل همواره با آن دست و پنجه نرم می کنند، عمر باتری کمتر نسبت به رقبایش است و همین مسئله گهگاه سبب می گردد تا کره ای ها دست به تمسخر اپل و طرفداران آیفون بزنند.

اپل حالا در وبسایت خود عمر باتری موبایل هایش را در حالات مختلف به نمایش می گذارد. در ادامه با اورژانـــس آی تـی همراه باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 111 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

اپل امروز اعلام کرد که نسخه نهایی iOS در تاریخ ۲۵ شهریور عرضه می گردد و کاربران می توانند آن را دانلود کنند. iOS در حال حاضر در مرحله بتا قرار دارد و قرار است بیشتر روی پایداری و بهبود تجربه کاربری تمرکز داشته باشد تا تحولات اساسی. تغییراتی هر چند ساده که کار کردن با آیفون و آیپد را آسان تر خواهند کرد.

یکی از نویسندگان سایت بیزینس اینسایدر با توجه به تجربه ای که در این مدت از نسخه بتا داشته، مهم ترین ویژگی ها و به روز رسانی های iOS جدید را شرح داده است. در ادامه مطلب با مهم ترین به روز رسانی های iOS بیشتر آشنا خواهید شد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 70 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

اپل چند ساعت پیش از نسل جدید آیفون رونمایی به عمل آورد. همانطور که انتظار می رفت، آیفون جدید از هیچگونه تغییر ظاهری بر خوردار نیست و صرفا سخت افزارش بروز رسانی شده. آیفون ۶ اس، از همان نمایشگر ۴.۷ اینچی بهره می برد اما همانطور که گفتیم، تمام تغییرات، داخلی هستند.

در همان ابتدای امر و همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید، اپل رنگی جدید را برای تلفن هوشمند جدید خود برگزیده است.

بارز ترین مشخصه آیفون و آنچه مدت ها انتظارش را می کشیدیم نیز در نهایت با نام «۳D Touch» وارد نمایشگر آیفون شد. با فشردن نمایشگر، منوهای جدید برایتان باز خواهند شد و یا در صورتی که از پیش تعریف کرده بودند، می توانید شاهد میانبرهایی باشید. در واقع، ۳D Touch به شما اجازه می دهد تا به گونه ای تازه با موبایل خود به تعامل بپردازید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 50 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

هدف از معرفی پروژه اندروید وان گوگل، ارایه گوشی‌های هوشمند به بازار کشورهایی است که قدرت خرید مردم برای داشتن اسمارت فون چندان بالا نیست. این کار با کمک شرکای گوگل برای ارایه گوشی‌های هوشمند شدیدا رقابتی از نظر قیمت، که با پلت‌فرم این شرکت همراهی می‌شوند، صورت می‌پذیرد. به‌تازگی مدیر بخش آسیای شرقی گوگل، Rajan Anandan گفته است که این کمپانی قصد دارد تا از یک طرح جدید برای اندروید وان رونمایی کند؛ ارایه گوشی‌های هوشمند ۵۰ دلاری!

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 64 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

طبق قرارداد بین نوکیا و مایکروسافت، نوکیا تا سال ۲۰۱۶ نمی‌تواند تلفن‌همراهی را با برند خود ارایه‌ دهد. در حال حاضر این کمپانی فنلاندی مشغول خرید تجهیزات‌ شبکه از آلکاتل‌-لوسنت است. این شرکت بتازگی سرویس نقشه Here را نیز فروخته است، بنابراین می‌توان نشانه‌هایی از بازگشت این غول‌پیر و دوست‌داشتنی را دریافت کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 110 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

همان طور که می‌دانید کمپانی سامسونگ دو محصول جدید خود را با نام‌های گلکسی Note 5 و گلکسی S6 Edge Plus معرفی کرد که هر دو اسمارت فون‌های بسیار خوب و قدرتمندی هستند اما دقایقی بعد از این معرفی جنجالی بود که جنجال دیگری به پا شد. این غول کره‌ای در اقدامی عجیب یک کیبورد بی‌سیم را برای این دو محصول معرفی کرد که اتصال این قطعه به گوشی می‌تواند خیلی سریع گوشی شما را زشت‌ترین محصول در کره خاکی کند. (البته با کمی اغراق) این کیبورد QWERTY که نگاه کردن به آن محصولات بلک‌بری را یادمان می‌آورد از طریق بلوتوث به این دو اسمارت فون متصل می‌شود و البته رابط کاربری دستگاه نیز در حین اتصال آن کوچک می‌شود تا کاربر بتواند صفحه را به صورت کامل مشاهده کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 60 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

به یکی از معتبرترین رویدادهای حوزه فناوری در دنیا نزدیک می‌شویم و هرچه جلوتر می‌رویم اطلاعاتی بیشتری از پرچم‌داران کمپانی‌های مختلف منتشر می‌شود. هوآوی، کمپانی خوش نام چینی که حال دیگر هوادارانش در سرتاسر دنیا وجود دارند و منتظر محصولات جدید برند مورد علاقه خود هستند؛ در نمایشگاه IFA برلین در تاریخ ۲ سپتامبر به احتمال زیاد از جدیدترین پرچم‌دارش رونمایی خواهد کرد. این پرچم‌دار طبق آخرین شنیده‌ها و اخبار منتشر شده Mate 8 خواهد بود؛ یعنی دنباله بر Ascend Mate 7 که یک گجت موفق و پرطرفدار است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 112 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

هر چقدر هم که صحبت از رومینگ ملی و سراسری شدن پوشش تلفن های همراه باشد باز هم شرایطی پیش می آید که برقراری یک تماس تلفنی بدون قطعی به آرزویی دست نیافتنی تبدیل می شود. اگر همین حالا از شما بپرسیم سیگنال شبکه تلفن شما چقدر است به احتمال نزدیک به 100 درصد نگاهی به خط های سیگنال گوشی می اندازید و به صورت حدودی عددی را به عنوان درصد بیان می کنید. اما آیا می دانستید هیچ استانداردی بین کمپانی های مختلف برای این خط ها وجود ندارد؟ در واقع شرکت های تولید کننده می توانن به صورت نرم افزاری شرایط این نشانگرها را تغییر دهند و اگر یادتان باشد چند سال پیش چنین مشکلی برای اپل هم پیش آمده بود. اگر شما هم با این مشکلات درگیر هستید در ادامه با ما همراه باشید تا دو راه ساده برای بهبود کیفیت سیگنال شبکه را با هم مرور کنیم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 114 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (0)

اچ‌تی‌سی امروز تلفن میان‌رده‌ی جدید خود با نام دیزایر ۷۲۸ را معرفی کرد. این گوشی هوشمند بدنه‌ای از جنس پلاستیک پلی‌کربناته داشته و صفحه‌نمایش بزرگ آن رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد. این گوشی از فناوری بوم‌ساند اچ‌تی‌سی پشتیبانی کرده و تجربه‌ی بی‌نظیری در زمینه‌ی مدیا را نوید می‌دهد.

دیزایر ۷۲۸ از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی MT6753 مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز در کنار پردازنده‌ی گرافیکی ARM Mali-T720 بهره می‌برد که به نظر می‌رسد عملکردی در حد استانداردهای گوشی‌های میان‌رده خواهند داشت.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 138 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

آیفون 6s به همراه آیفون 6s پلاس اپل چهارشنبه‌ی آینده رونمایی خواهند شد؛ یکی از ویژگی‌هایی که در نسل جدید آیفون‌ها شاهد آن خواهیم بود، فناوری فورس تاچ است که هم اینک در مک بوک‌های ۱۳ اینچ و اپل واچ مورد استفاده قرار گرفته است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که فناوری فورس تاچ بکار رفته در آیفون 6s، نسخه‌ی پیشرفته‌تر این فناوری بوده و نام آن 3D Touch Display خواهد بود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 84 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

بر اساس تیزر جدیدی که منتشر شده، اندروید پِی سیستم پرداخت دیجیتالی اندروید به زودی و طی چند هفته عرضه خواهد شد. این سیستم همانند دیگر سیستم‌های پرداخت دیجیتالی از NFC بهره‌ می‌برد.

اخیرا تیزری منتشر شده که در آن تصویری از گوگل والِت و اندروید پِی به میان آمده است. به نظر می‌رسد طی چند هفته‌ی آتی این سیستم پرداخت دیجیتالی که مختص پلتفرم اندروید است رونمایی شود. بر همین اساس، از این پس اندروید پِی جایگزین گوگل والت شده و گوگل والت نیز به عنوان یک اپلیکیشن مجزا در گوگل استور برای دانلود و نصب در دسترس خواهد بود. به واسطه‌ی اندروید پِی و NFC کاربران خواهند توانست پرداخت‌های دیجیتالی خود را در فروشگاه‌ها انجام دهند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 144 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

کمپانی گوگل بعد از مدت کوتاهی که اندروید لالی‌پاپ یا همان اندروید 5.0 را عرضه کرد (دستگاه‌های زیادی هستند که هنوز انتظار آپدیت به این نسخه را می‌کشند)، اکنون تصمیم دارد یک نسخه جدیدتر را نیز عرضه نماید. این نسخه جدید بر اساس ترتیب حروف الفبا، اندروید M نامیده می‌شود که گویا گوگل در این نسخه تصمیم دارد توجه زیادی به حافظه رم و عملکرد باتری داشته باشد (درست همان چیزی که جای خالی آن در اندروید احساس می‌شد).

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 167 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

کمپانی سامسونگ چندی پیش پرچم‌داران سال جاری خود را با نام‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 اج عرضه کرد که هر دو محصولاتی سرشار از امکانات بودند (همانند همیشه) اما باید قبول کنیم که تمام این امکانات نیز کاربردی نیستند و شاید بعد از یک ماه استفاده از آن‌ها دیگر سراغشان نروید (چون کاربرد زیادی در زندگی روزمره ندارد) اما سامسونگ با وجود اینکه در پرچم‌داران جدید خود از رابط کاربری تاچ ویز استفاده کرده است اما سعی کرده تا امکانات جالبی را نسبت به گذشته در آن قرار دهد تا این رابط کاربری بتواند رابطی خوب بین کاربر و دستگاه باشد.

همان طور که گفته شد در گلکسی S6 امکانات جدیدی قرار داده شده است که شاید در سایر اسمارت فون‌ها چنین قابلتی را ندیده باشیم. پس همراه ما باشید تا با این قابلیت‌ها آشنا شویم.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 5,699
  • بازدید سال : 21,515
  • بازدید کلی : 595,828
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی