loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 77 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

حتما برای شما هم پیش آمده که خواستید بعد از چند وقت از مودم اینترنت خود استفاده کنید اما کلمه عبور آن را فراموش کردید . بهترین کاری که در این لحظه به ذهن افراد می رسد استفاده از نام کاربری و کلمه عبور پیش فرض مودم برای ریست کردن رمز آن است . اما اگر رمز عبور مودم و نام کاربری پیش فرض را هم ندانیم باید چه کاری انجام دهیم ؟

معمولا در دفترچه ی راهنمای هر مودمی این دو کلمه نوشته شده است و یا با یک برچسب بر روی بدنه ی مودم چسبانده شده است .

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 124 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

شاید بعد از مدتی تصمیم بگیرید PC خود را عوض کنید یا اینکه مجبور شوید ویندوزتان را عوض کنید یا اصلا بنا به هر دلیلی بخواهید ساعت ها زحمت خود را در بازی هایی که انجام داده اید را از دست ندهید ، شاید بخواهید مطمئن شوید تا یک نسخه از بک آپ گرفتن از بازی هایی که تا به حال بر روی PC خود ذخیره کرده اید را دارید . با توجه به اینکه فقط بعضی از بازی ها قابلیت ذخیره ی بازی به کمک cloud را دارند ، شما باید خودتان به فکر یک راه چاره باشید .

در ایده آل ترین حالت اگر شما به کمک همگام سازی با برنامه ی cloud بازی های خود را ذخیره کنید ، بازی های شما به طور خودکار ذخیره خواهند شد مگر اینکه شما تنظیمات پیش فرض آن را تغییر دهید . در صورت بروز هر مشکلی بازی به طور خودکار بک آپ بازی ذخیره شده ی شما را به cloud می فرستد پس اگر از این روش استفاده می کنید هیچ جای نگرانی وجود ندارد .

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 49 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

انویدیا امروز از کنسول گیمینگ اندرویدی جدیدی رونمایی کرد. آخرین دستگاه سری شیلد این شرکت (پس از تبلت گیمینگ و یک گیم کنترولر all-in-one) به توصیف انویدیا “نخستین کنسول اندروید تی‌وی ۴K دنیاست.”

انویدیا در طراحی «شیلد» تلاش کرده که ضخامت آن پایین نگه داشته شود و از لحاظ زیبایی ظاهری نیز بسیار دلپذیر به نظر می‌رسد. این کنسول می‌تواند از ویدیوهای ۴K در رفرش ریت ۶۰ هرتز پشتیبانی کند.شیلد جدید به همراه یک کنترولر و سرویس جدید گیمینگ این شرکت موسوم به Grid در ماه می و با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 57 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

گوشی موبایل ۱۱۰۰، یک محصول قدیمی از شرکت نوکیا است که در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شد. عده‌ای در نوکیا بر این باورند که کار کردن با ۱۱۰۰ همراه با سیستم‌عامل اندروید می‌تواند جالب باشد.

گوشی موبایل ۱۱۰۰، یک محصول قدیمی از شرکت نوکیا است که در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شد. عده‌ای در نوکیا بر این باورند که کار کردن با گوشی مذکور همراه با سیستم‌عامل اندروید می‌تواند جالب باشد. با توجه به قرارداد نوکیا با مایکروسافت، این شرکت تا ۳ ماه آخر سال ۲۰۱۶ حق معرفی و عرضه‌ی گوشی هوشمند جدیدی را ندارد. اما اخیرا یک آزمایش در بنچ‌مارک نشان گر یک گوشی هوشمند اندرویدی از سوی نوکیا با پردازنده‌ی چهار هسته‌ای مدیا‌تک است.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 49 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

پس از رایگان شدن موتورهای پایه‌ی «آنریل انجین۴» و «سورس۲» توسط استودیوهای بازی‌سازی «اپیک گیمز» و «والو» این‌بار نوبت به شرکت «تکنولوژی‌های یونیتی» رسیده تا با اعلام رایگان شدن موتور «یونیتی۵» صنعت بازی‌سازی را شگفت‌زده کند.

مثل «آنریل انجین۴» و «سورس۲» خبر رایگان شدن «یونیتی۵» هم درجریان کنفرانس بازی‌سازان (GDC) تایید شد. مسوولان مجموعه‌ی «تکنولوژی‌های یونیتی» (Unity Technologies) در جریان سخنرانی‌شان در GDC تایید کردند جدیدترین نسخه از موتور پایه‌شان را به‌طور رایگان در اختیار طراحان و سازنده‌های بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی قرار خواهند داد. موتور پایه‌ی یونیتی به‌خاطر سهولت استفاده، پرطرفدار بودن‌اش که عرضه‌ی بروزرسان‌های کاربردی را به‌همراه داشته و قابلیت‌های ویژه‌اش برای پلت‌فرم‌های همراه مثل گوشی و تبلت در میان بازی‌سازان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

شرکت سامسونگ الکترونیکس در کنگره جهانی موبایل MWC 2015 از هدست واقعیت مجازی برای گوشی‌های جدید S6 و S6 Edge رونمایی کرد. سامسونگ Gear VR توسط شرکت اوکولوس (Oculus) طراحی شده و فرصت تجربه واقعیت مجازی را به کاربران می‌دهد.

کاربران می‌توانند با یک صفحه نمایشگر ۵٫۱ اینچی سوپرآمولد (Super AMOLED) که برای S6 و S6 Edge بهینه‌سازی شده، فیلم‌های سینمایی با کیفیت بالا، برنامه‌های تلویزیونی، عکس و … تماشا کنند. این دستگاه، میدان دید کاربران را وسیع‌تر کرده تا بتوانند تصاویر را واقعی‌تر مشاهده کنند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 64 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

به نظر شما آیا کارهایی که برای امنیت مودم خود انجام داده اید کارهای مطمئنی هستند و دیگر کسی نمی تواند از مودم شما سوء استفاده کند ؟ فقط فعال کردن رمز گزاری WEP و یا مخفی کردن SSID و همچنین فیلتر کردن MAC address  کافی نیست ! حتی اگر از یک رمز قوی هم استفاده کنید باز هم راه هایی برای عبور از تدابیر امنیتی شما برای دیگران وجود دارد.

برای تامین امنیت مودمتان بهترین کار این است که از تمام امکاناتی که برای رمز گزاری دستگاه شما قرار داده شده اند استفاده کنید .

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 108 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

شاید گاهی اوقات برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیل مشکلات مودم ارتباط شما با اینترنت قطع شود . در این حالت معمولا اگر افراد ندانند چه کار باید انجام دهند با شرکت های ارائه دهنده ی اینترنت تماس گرفته و از آنها تقاضای کمک می کنند . اما اگر یک در مواقعی مثل روز های تعطیل یا عدم پاسخگویی آن شرکت ها مشکل شما برطرف نشد ، چه کاری باید انجام دهید ؟

درادامه با اورژانس آی تی همراه باشید....

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 64 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

همه ما در طول یک روز ممکن است بارها و بارها از پیام کوتاه یا همان SMS استفاده کنیم ؛ اما آیا می دانید دلیل محدودیت ۱۶۰ کارکتری در ارسال اس ام اس چیست ؟؟

در اواسط دهه ۱۹۸۰ میلادی، گروهی از محققان علوم ارتباطات در اروپا تلاش کردندتا برای ارسال پیام های متنی از طریق فناوری تازه ای موسوم به تلفن همراه استانداردی تدوین کنند. بهترین چشم انداز آنها این بود که بتوانند از کانال رادیویی ثانویه ای روی شبکه موبایل استفاده کنند که برای انتقال بسته های اطلاعاتی با قدرت دریافت مناسب اختصاص داده شده بود اما کانال داده باریکی که برای این کار اختصاص داده شد، تنها اجازه انتقال تعداد کاراکترهای محدودی را فراهم می آورد.


برای حل این مشکل، رئیس این گروه تحقیقاتی، فرید هلم هیلبراند مطالعه ای شهودی روی کارت پستال ها، خروجی تلکس های خبری و فهرست شخصی خود در زمینه سوالات متداول انجام داد. بر این اساس، وی به این نتیجه رسید که ۱۶۰ کاراکتر برای ریشتر ارتباطات کافی خواهد بود و در نتیجه، سامانه پیام کوتاه (پیامک) متولد شد. بناراین اگر از دست محدودیت تعداد کاراکترهای پیامک های خود به ستوه آمده اید، باید آقای هیلبراند را سرزنش کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 55 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

اگر شما هم به تازگی ویندوز خود را به ویندوز ۸٫۱ تغییر داده اید ، بهتر است این مطلب را تا انتها بخوانید . در واقع افرادی که تا الان از ویندوز ۷ یا ۸ استفاده می کردند و به تازگی به این نسخه از ویندوز ارتقا یافته اند خیلی از تغییراتی که در این ویندوز نسبت به نسخه های قبلی وجود داشته است را نمی دانند . با ما همرا باشید تا ۱۰ نکته ی مهم که قبل از کار با این ویندوز باید بدانید را در اختیار شما قرار دهیم .

در بخش قبلی این مطلب تا حدی این موضوع را بررسی کردیم اما در این بخش می خواهیم به بررسی ادامه ی موضوع بپردازیم . با ما همراه باشید .

 

 

ادامه مطلب....

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 203
  • بازدید ماه : 5,820
  • بازدید سال : 21,636
  • بازدید کلی : 595,949
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی