loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 57 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به تازگی گوگل در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی در حال انتشار برای تبلت نکسوس ۹ است. در توییت یاد شده اشاره‌ای به این مورد نگردیده که چه مدل‌هایی از این تبلت به‌روزرسانی مورد بحث را دریافت می‌کنند، اما احتمالا یعنی هر دو مدل وای‌فای و LTE به صورت همزمان اندروید 5.1 را دریافت خواهند کرد.

اگرچه گوگل در حال حاضر بیشتر دستگاه‌های نکسوس ۹ را به اندروید 5.1 به‌روزرسانی کرده، اما همچنان نکسوس ۹ هایی که در چند روز قبل خریداری شده‌اند، اندروید 5.0.1 را اجرا می‌کنند و این درحالیست که این محصول جدیدترین مدل خط تولید آن است. گوگل از روز گذشته نکسوس ۹ را به صورت پیش‌فرض به اندروید 5.0.2 به‌روزرسانی کرد، و همان‌طور که انتظار می‌رفت، به‌نظر می‌رسد به‌روزرسانی جدید نیازمند برخی پیش‌نیاز‌ها است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 57 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شرکت سیگیت یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان محصولات ذخیره اطلاعات در دنیاست که تا به امروز هارد دیسک‌های بسیاری با تکنولوژی‌های روز دنیا را روانه بازارهای جهانی کرده است. یکی از جدید‌ترین تکنولوژی‌هایی که سیگیت برای هارد‌ دیسک‌های خود در نظر گرفته، Seagate RV Sensors نام دارد. هارددیسک‌های Seagate Enterprise NAS و Seagate Surveillance با بهره گرفتن از این تکنولوژی از ایجاد ارتعاشات و نوسانات در زمان چرخش جلوگیری می‌نمایند و با کم‌ترین میزان لرزش به کار خود ادامه می‌دهند که این امر باعث افزایش عملکرد و کارایی کل سیستم می‌گردد. این لرزش و ارتعاشات به بهره‌وری و کارایی هارد دیسک‌ها ‌آسیب می‌رساند و باعث ایجاد اختلال و خطا در کار دستگاه‌ها می‌گردد و می‌توان نقش منفی در کیفت کار سیستم داشته باشند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 144 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سامسونگ اقدام به انتشار به‌روزرسانی کوچکی برای پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس۶ نموده که کاربران گزارش داده‌اند مشکلات مدیریت حافظه را رفع می‌کند. این مشکل پیش‌ از این در هر دو محصول گلکسی اس۶ و اس۶ اج گزارش شده بود. نسخه ساخت به‌روزرسانی جدید G920FXXU1AODG نام دارد و حدود ۱۳۸ مگابایت حجم آن است که در حال حاضر در ایتالیا و توسط اپراتور Vodafone عرضه می‌شود. بر اساس اعلام GSMArena، عملکرد دستگاه یاد شده بهبود می‌یابد و مشکلات رفع خواهند شد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 91 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ایرانی‌ها بزرگترین کاربران وایبر در جهان به‌شمار می‌آیند. این موضوع اولین‌بار توسط «الکسا» یکی از معتبرترین مراکز امتیازدهی به سایت‌های اینترنتی منتشر شد. تعداد کاربران این شبکه اجتماعی بنا به گفته مسئولان کشور حدود ٩,٥‌میلیون نفر است. ضریب نفوذ ٥٥‌درصدی اینترنت در ایران و کاربران فعال آن، درحال‌حاضر کشور را به‌عنوان بزرگترین بازار اینترنتی خاورمیانه معرفی کرده است. براساس آمار منتشر شده توسط الکسا، آمریکایی‌ها با اختلاف زیاد، رتبه دوم کاربران وایبر را به‌خود اختصاص می‌دهند. اما برای بهره‌مند شدن از تمام امکانات این اپلیکیشن پرطرفدار و محبوب ارتباطی نیاز است تا جزییات بیشتری از آن بدانید. جزییاتی مانند این‌که شما با استفاده از وایبر می‌توانید زیر ذره‌بین مخاطبانتان قرار بگیرید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 50 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در طول مدتی کوتاه کمپانی‌های چینی تولید کننده اسمارت فون همچون گیاهانی در باغ به‌صورت خودجوش به‌وجود آمدند اما اکنون چنان شاخ و برگی یافته‌اند که می‌توانند محصولاتی هم تراز کمپانی‌های مطرح تولید کنند، کمپانی ZTE نیز یکی از این نوع کمپانی‌هاست که اکنون با دستیابی به تکنولوژی‌های روز توانسته محصولات بسیار خوبی را تولید کند و اکنون نیز شاهد پرچم‌دار این کمپانی با نام Nubia Z9 هستیم که باید به احترامش از جای خود بلند شویم و کف بزنیم. چرا؟ ZTE توانسته اسمارت فونی بسازد که در واقع هیچ حاشیه‌ای ندارد و صفحه نمایش آن دقیقا تا کناره‌های دستگاه ادامه دارد و حس یک کالایی جالب و لوکس را القا می‌کند. البته در القا چنین حسی بدنه آلمینیومی دستگاه نیز بی تاثیر نیست.

 

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 69 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Gionee Elife E7 در سال 2013 معرفی شد که فبلتی مناسب و دوست داشتنی بود و اکنون نیز گفته می‌شود که نسل جدید این محصول با نام Elife E8 در راه است و این ادعا توسط وب‌سایت چینی TENAA نیز تایید شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده نسل جدید این محصول با بهبود‌های زیادی همراه خواهد بود که صفحه نمایش 6 اینچی آن توانسته بر صفحه نمایش 5.5 اینچی نسل قبلی خود غلبه کند و در مقابل وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل را نیز ارایه دهد که بر اساس گزارش‌ها پنل آن نیز AMOLED خواهد بود.

TENNA مشخصات چیپست این محصول را منتشر نکرده است اما گفته می‌شود که این محصول از پردازنده هشته هسته‌ای استفاده خواهد کرد که فرکانس کاری هر هسته نیز 2 گیگاهرتز است. اما از آن جایی که Elife E7 از پردازنده اسنپ دراگون 800 استفاده می‌کند پس با این اوصاف انتظار می‌رود که Elife E8 از پردازنده اسنپ دراگون 810 استفاده کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 66 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نظر می رسد که اپل هر نسخه آی او اسی را که عرضه می کند در کنار حل خیلی از مشکلات و بهبود های فراوان یک سری مشکلات دیگر را نیز ایجاد می کند که خب البته برای آن ها راه حل نیز خیلی زود عرضه می شود.

آخرین ورژن از سیستم عامل آیپد و آیفون این کمپانی آی او اس 8.3 می باشد، به تازگی این ورژن با شکایت کاربرانی که سیستم عاملشان را به آن آپدیت کرده اند مواجه شده اند زیرا اتصال با بلوتوث آن با مشکل مواجه است. و تعداد اندکی از کاربران به خاطر این مشکل از این ورژن جدید نا امید شده و نظرات ناخوشایندی را در سایت مربوط به آپدیت آن قرار داده اند.

خوشبختانه این مشکلی که در آیفون و آیپد ها دیده می شود و درباره آن حرف زدیم مثل مشکلات مربوط به بلوتوث  ، هدفون و اسپیکر معمولا جز مشکلاتی هستند که بایک  سری روش های دستی قابل حل می باشند.

بعضی از این راه حل های خوب خیلی هم آسان هستند ولی بعضی از آن ها نیاز به کمی زمان گذاشتن و کار بر روی محیط کاربری دارد و این حالت دومی  کمی از حالت مطلوب کاربران فاصله دارد.

می خواهیم در اینجا با چند مورد از راه حل هایی که برای حل مشکل اتصال بلوتوث در آی او اس 8.3 وجود دارد آشنا می شویم:

پس با اورژانـــس آی تــی همراه شوید ....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 253 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اینستاگرام اجتماعی بی نظیر از عکاسان است که بعضی‎هایشان مستعدتر از بقیه هستند. هر از چند گاهی، من عکس یا ویدئویی را در اینستاگرام می‎بینم که چون زیباست و از نظر من جذاب می‎آید، دوست دارم آن را در آیفونم ذخیره کنم تا بعدتر هم بتوانم نگاهی به آن بیندازم.

مشکل اینجاست که اینستاگرام به شما اجازه نمی‎دهد که عکس‎ها یا ویدئو‎ها را از داخل برنامه ذخیره کنید. نمی‎توانم دقیق بگویم که دلیل نبود این گزینه چه ممکن است باشد؛ شاید ربطی به مسائل حق کپی رایت داشته باشد یا اینکه اینستاگرام می‎خواهد شما عکس‎ها را ببینید نه اینکه دانلودشان کنید.

با وجود این اما راه‎هایی برای ذخیره کردن فیلم و عکس‎های اینستاگرام وجود دارند. با اینکه می‎توان از توییک‎های قفل‎شکن استفاده کرد اما ما به گزینه‎های موجود در خود اپ استور بسنده می‎کنیم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 114 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در این مطلب قصد داریم چگونگی ساخت گروه مخاطبین یا کانتکت ها در آی فون و آیپد را آموزش دهیم. ساخت گروه های مخاطبین در آیفون یک فرآیند نسبتا ساده است گرچه نیاز به نصب برنامه اضافی می باشد. زیرا همانطور که می دانید قسمت مخاطبین در آی او اس به شما اجازه ساخت گروه ها و ویرایش آن ها را نمی دهد.

هیچ کس، چنین استنباطی ندارد که عدم امکان مدیریت مستقیم گروه های مخاطبین در آیفون، یک محدودیت وحشتناک در سیستم عامل آی او اس باشد. در واقع ما درباره باید ها و نباید ها صحبت نمی کنیم.

در این پست، ما به شما نحوه مدیریت گروه های مخاطبین را در آیفون و آیپد با استفاده از برنامه ای به نام Address Book Plus آموزش می دهیم. علاوه بر آموزش چگونگی ساخت گروه های مخاطبین، به شما چگونگی مدیریت و ویرایش گروه ها را نیز آموزش می دهیم.

بسیاری از برنامه هایی که در اپل استور قرار دارند به شما اجازه ساخت گروه های مخاطبین برای آیفون و آیپد را می دهد. در تجربه من، Address Book Plus یکی از بهترین آن هاست که ارزان و ساده است و دارای طراحی زیبا، مناسب با iOS 7 است. گرچه من می دانم که ممکن است شما به دنبال سلایق خود باشید به همین دلیل من چند برنامه دیگر را در پایین این آموزش قرار داده ام.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 194 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

iCloud برای ذخیره و سینک مخاطبین دستگاه‌های اپل بسیار عالی عمل می‌کند. این سرویس ابری می تواند مخاطبین را بین آیفون، آیپد و مک سینک کند. همچنین این سرویس می‌تواند با ساخت گروه های مخاطب به شما بسیار کمک کند. متاسفانه ساخت گروه های مخاطب از طریق آیفون و آیپد قابل انجام نیست و باید حتما از مک یا سرویس آنلاین iCloud.com استفاده کرد.در ادامه با اورژانــــس آی تــی همراه باشید ....

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 5,686
  • بازدید سال : 21,502
  • بازدید کلی : 595,815
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی