loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 55 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

هنگام شنیدن موسیقی در خانه یا محیط کار یا بیرون از خانه دنبال هدفونی هستیم که بهترین کیفیت را برای ما به ارمغان آورد و سه ویژگی حساسیت، فرکانس و امپدانس صوتی در آن لحاظ شده باشد.

در اینجا ۱۰ هدفون برتر موجود در بازار به شما معرفی می شود :

شماره ۱۰ – NuForce NE-600M/X به قیمت ۱۵ دلار

حساسیت تعریف شده ۱۰۰ دسیبل بوده و امپدانس ۳۲ دارد که به طور طبیعی از سایر هدفون های معمولی یک سر و گردن بالاتر است. صدای با کیفیت بالا و قیمت پایین آن این هدفون را ارزشمند کرده است. سبک بوده و حمل و نقل آسان دارد.

معرفی ۱۰ هدفون برتر بازار برای علاقمندان موسیقی

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 141 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

هنگام شارژ، گوشی خود را در حالت Airplane قرار دهید یا گوشی خود را خاموش کنید

این روش به احتمال زیاد برای بسیاری از خوانندگان ما تازگی ندارد. زمانی که گوشی شما در حالت استندبای قرار دارد، مقدار اندکی انرژی مصرف می‌کند ولی با فعال‌سازی حالت Airplane این مقدار اندک باز هم کاهش می‌یابد و باعث می‌شود تا شارژ گوشی با سرعت بیشتری انجام شود. حتی می‌توانید گوشی خود را خاموش کنید؛ در این صورت شارژ گوشی شما حتی از حالت قبل هم سریعتر انجام می‌شود.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 54 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

آیا می دانید که پرفروش ترین گوشی در تاریخ دنیا یک گوشی آیفون اپل یا حتی یک گوشی گلکسی سامسونگ نیز نیست؟ جای شگفتی و تعجب است که گوشی ارزان قیمت نوکیا ۱۱۰۰ با بیش از ۲۵۰ میلیون نسخه فروش، پر فروش ترین و محبوبترین گوشی تاریخ نام گرفته است! این گوشی فقط پرفروش ترین و محبوت ترین گوشی در تاریخ نیست بلکه پرفروش ترین وسیله الکترونیکی تاریخ نیز هست.

دلیل محبوبیت و فروش فوق العاده این گوشی بدون شک قیمت پایین این گجت الکترونیکی بوده است .

در هنگام موجود بودن این گوشی در بازار شما می توانستید این گوشی را با قیمتی در حدود ۱۰ دلار و بدون هیچ تعهدی دیگر خریداری کنید.

اگر شما مایل بدانید که پرفروش ترین تاریخ گوشی دارای چه مشخصاتی است بگذارید تا مشخصات این گوشی را برای شما شرح دهیم :

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 56 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

ظاهر گوشی‌های لمسی از زمان عرضه اولین گونه از آن‌ها تاکنون دستخوش تغییرات عدیده‌ای بوده است. اما برای اولین کمپانی OwnFone دست به اقدامی جالب در این زمینه زده و به ساخت گوشی‌هایی ارزان قیمت مخصوص افراد نابینا روی آورده است.

این کمپانی که پیش‌تر در سال ۲۰۱۲ با عرضه تلفن‌های همراه مخصوص افراد پیر و کودکان وارد عرصه رقابت گوشی‌های هوشمند شد، حال با عرضه گوشی‌هایی با کلید های برجسته که در پشت قاب گوشی تعبیه شده‌اند دست به اقدام جالبی زده. کلیدهای برجسته پشت گوشی اجازه‌ی اضافه کردن ۴ نفر از لیست مخاطبان را برای زمان‌های اضطراری به شما می‌دهند تا فرد نابینا به سادگی قادر به تماس با مخاطبان نزدیک خود در شرایط غیر متعادل باشد.

این گوشی‌ها با قیمت پایه ۶۰ پوند هم‌اکنون در بریتانیا آماده فروش هستند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 81 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

سامسونگ اعلام کرد این شرکت می‌تواند برای بهبود امنیت در گوشی‌های هوشمند، سنسورهایی در دستگاه‌‌هایش به‌ کار برد که عنبیه چشم کاربران را تشخیص دهد.

این فن‌آوری  قادر خواهد بود با ضبط اطلاعات عنبیه چشم کاربران، امنیت گوشی‌های هوشمند را  افزایش دهد.

یکی از مقامات سامسونگ اعلام کرد که این شرکت در حال آزمایش و بررسی راه‌های ارتقای استفاده از قابلیت‌های بیومتریک در گوشی‌های هوشمند خود است.

وی به طور خاص از  تمایل سامسونگ برای کاربرد سنسورهای «تشخیص عنبیه» در گوشی‌های هوشمند تاکید کرد که به گوشی قابلیت اسکن عنبیه چشم کاربر را می‌دهد. این سنسورها به احتمال زیاد داخل دوربین جلویی گوشی نصب می‌شوند و پس از اسکن چشمان کاربر، می‌توانند تشخیص دهند، اطلاعات چشم کاربری که در آن لحظه چشمانش اسکن شده است با اطلاعات چشم صاحب دستگاه یکسان است یا  خیر؟!

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 79 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

به نقل از خبرگزاری شین‏هُوا، دولت چین استفاده از سیستم عامل ویندوز ۸ مایکروسافت بر روی رایانه‌‏های نهادهای دولتی را ممنوع کرده است.

مرکز تدارکات دولت مرکزی چین دستور داده‌‏اند هر لپ‏‌تاپ، تبلت و رایانه دسکتاپی که توسط نهادهای دولتی خریداری می‌‏شود باید مجهز به سیستم‌‏عاملی غیر از ویندوز ۸ مجهز باشد.

خبرگزاری شین‏هوا این اقدام را حرکتی در جهت تضمین امنیت رایانه‏‌ها پس از اتمام پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ایکس پی دانسته است.

بر اساس این گزارش، این تصمیم فقط شامل رایانه‏‌های مورد استفاده در مراکز و ادارات دولتی است و رایانه‏‌های شخصی افراد مشمول این قانون قرار نمی‌‏گیرد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 103 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

این ابزار اندرویدی به گونه‌ای ساخته شده است که شما می‌توانید با سوت زدن به آن فرمان دهید که گوشی بدون دخالت دست عکس‌برداری کند.

“جیمز باند” در نخستین سری از فیلم‌های هیجان‌انگیز خود دستگاهی در اختیار داشت که کارهای مختلفی انجام می‌داد و زمانی که او سوت می‌زد، این دستگاه به صورت خودکار یک بمب را منفجر می‌کرد.

کارشناسان هم‌اکنون ابزاری را برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی ساخته‌اند که فعالیت مشابهی انجام می‌دهد و هر زمان که شما با دهان خود سوت بزنید، دستگاه گوش به فرمان شما عمل می‌کند.

این ابزار اندرویدی به گونه‌ای ساخته شده است که شما می‌توانید با سوت زدن به آن فرمان دهید که گوشی بدون دخالت دست عکس‌برداری کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 41 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

کارشناسان شرکت امنیتی کاسپراسکای می‌گویند بسیاری از این ضدویروس‌های قلابی از طریق فروشگاه های مجازی گوگل و مایکروسافت عرضه می شوند و چون این فروشگاه ها فاقد سازوکارهایی برای شناسایی این برنامه های آلوده هستند، خطرات فراوانی کاربران را تهدید می کند.

تا به حال تعداد محدودی از این برنامه‌ها شناسایی و از فروشگاه‌های یاد شده حذف شده، اما عرضه آنها متوقف نشده است. یکی از این بدافزارها ضدویروسی با عنوان کاسپراسکای بوده که از طریق فروشگاه ویندوز فون عرضه شده و این در حالی است که شرکت یاد شده هرگز برای کاربران گوشی های مجهز به ویندوز فون ضدویروس عرضه نکرده است.

 

 

ادامه مطلب.....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 76 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

بنیاد موزیلا طراح مرورگر فایرفاکس به کاربران خود در مورد تبعات استفاده از افزونه اد پلاس هشدار داده است. مشکل اصلی این افزونه اشغال حجم زیادی از حافظه رایانه است.

کمپانی موزیلا معتقد است که افزونه Adblock Plus چندین گیگابایت حافظه رایانه های شخصی را اشغال می کند و علت این مساله باگ های موجود در آن است که به طراحی این افزونه بازمی گردد و بسیاری از کاربران اطلاعی از این مساله ندارند.

جالب است بدانید که در صورت نصب این افزونه صرف نظر از اینکه کاربر از چه مرورگری استفاده کند، بخش زیادی از حافظه سیستم اشغال می‌شود. افزونه Adblock Plus برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم عرضه شده و کار اصلی آن بلوکه کردن آگهی‌های تبلیغاتی است که به نحوی آزاردهنده به نمایش درمی‌آیند.

آمارها نشان می‌دهد که بیش از ۱۹ میلیون نفر از کاربران مرورگر فایرفاکس از افزونه یاد شده استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه بسیاری از سایت‌ها آگهی‌های متعددی را به شیوه‌های مختلف به نمایش درمی‌آورند، این افزونه برای بلوکه کردن هر یک از آنها حجم زیادی از حافظه سیستم را اشغال می‌کند و این رقم به طور تصاعدی افزایش می‌یابد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 118 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

در کامپیوترهای خانگی اگر بطور مداوم در جای ساکت CD ROM یا DVD ROM را استفاده کنیم شاهد صدای بلندی از آن می شویم که در برخی اوقات ناخوشایند می باشد. برای رفع این مشکل نرم افزار رایگان Rimhill را معرفی می کنیم که با آن می توان سرعت چرخش را کاهش داد و با این روش صدای CD ROM نیز کم می شود.

 

 

ادامه مطلب....

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 5,790
  • بازدید سال : 21,606
  • بازدید کلی : 595,919
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی