loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 77 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

مصرف داده با توجه به بالا بودن هزینه ترافیک در کشورمان و بطور ویژه اینترنت شبکه موبایل، می تواند دردسر آفرین باشد.خوشبختانه راه های ساده ای برای کاهش مصرف داده وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم پس با اورژانــس آی تی همراه باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 238 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

در این ترفند ساده شما می توانید رمز های عبور تایپ شده در هنگام ورود به سایت ها را که به صورت دایره یا ستاره دار نمایش داده می شوند را مشاهده کنید.پس در ادامه با اورژانــس آی تی همراه باشید .

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 119 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

امروزه حجم عظیمی از اطلاعات دیجیتال توسط حافظه های کوچک USB یا همان فلش مموری ها تبادل می شود. حافظه های USB مزایای بسیاری مانند سرعت بالا، دسترسی آسان،قابل حمل بودن و … را دارا می باشند اما استفاده از این حافظه های کوچک می تواند خطراتی مانند گم شدن، سرقت و مشاهده اطلاعات حساس توسط افراد دیگر را نیز به دنبال داشته باشد.

یکی از راه های ساده ای که برای جلوگیری از دستیابی افراد دیگر به فایل های موجود در فلش مموری وجود دارد، رمز گذاری بر روی فلش مموری می باشد.

در این مطلب تصمیم داریم نحوه رمز گذاری بر روی فلش مموری، هاردهای اکسترنال و درایوهای رایانه شخصی را بدون نیاز به هیچ نرم افزاری و فقط با استفاده از قابلیت Bitlocker در ویندوز آموزش دهیم.

قابلیت فوق العاده Bitlocker Drive Encryption کاربران ویندوز های ویستا،۷و ۸ و ۸٫۱ را قادر می سازد که بر روی فلش مموری و هارد اکسترنال ، هاردیسک خود یک پسورد با رمز امنیتی فوق العاده قرار دهند تا از دسترسی اطلاعات به غیر از خود کاربر تقریبا غیر ممکن شود.

این قابلیت به صورت یک چیپ سخت افزاری بر روی مادربردهایی که در چند سال اخیر وارد بازار شده اند به نام TPM وجود دارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 45 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

معمولا با افزایش سن کامپیوترها چنین انتظار می رود که شاهد کند شدن انجام برخی عملیات توسط آن ها باشیم اما نکات و ترفندهای کوچکی وجود دارند که می تواند کامپیوتر شخصی شما را در افزایش سرعت یاری نماید. از جمله این ترفندهای ساده می توان به خریداری رم جدید برای دستگاه اشاره نمود اما با این حال برای هر شخص با توجه به بودجه ای که در اختیار دارد و مهارتی که دارد پیشنهادات متفاوتی وجود خواهد داشت.

بنابراین پیش از اینکه کامپیوتر شخصی قدیمی خود را بازنشسته کرده و آن را با هدف خرید یک کامپیوتر جدید کنار بگذارید، بد نیست در خصوص پیشنهادات زیر نیز اندکی تامل کرده و در صورت امکان از آن ها استفاده نمایید. در ادامه با اورژانــس آی تی همراه باشید

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 70 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

امروزه وجود اینترنت و بهره گیری از یک مودم وای فای برای به اشتراک گذاری آن در محیط پیرامون خانه، شرکت، رستوران و مکان های دیگر به امری ضروری مبدل شده است. در حال حاضر بیشتر افراد از دستگاه های همراه مجهز به گیرنده Wi-Fi بهره می برند و با انقلاب شبکه های اجتماعی دسترسی دایمی به اینترنت و اتصال به شبکه های اجتماعی چند وقتی است در فهرست نیازهای اولیه زندگی همه ما قرار گرفته است.

در استفاده از اینترنت وای فای یک مشکل آزاردهنده وجود دارد که بارها با آن رو به رو شده ایم و آن ضعیف شدن سیگنال و از دست رفتن ارتباط با مودم است. در محیط خانه با رفتن به بالکن یا آشپزخانه و زیادشدن فاصله تا مودم و البته اضافه شدن موانع مختلف نظیر دیوارها قدرت سیگنال ضعیف شده یا کاملا از دست می رود. برای مقابله با این مشکل و در دسترس بودن در نقاط مختلف چه چاره ای می توان اندیشید. یکی از بهترین روش ها برای تقویت سیگنال Wi-Fi استفاده از دو مودم یکی به عنوان منبع اصلی و دیگر به عنوان تقویت کننده سیگنال یا Repeater خواهد بود که در ادامه به روش استفاده از این راه حل اشاره خواهیم کرد پس با اورژانــس آی تی همرا باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 81 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

اندروید و iOS همواره در حال رقابت سالم با یکدیگر هستند و این رقابت باعث شده است تا این دو پلتفرم هر سال بهتر از گذشته عمل کنند و ویژگی‌های بهتری را برای رقابت با یکدیگر معرفی کنند. برای آشنایی با ۷ مورد از درس‌هایی که اندروید به آیفون داده است با اورژانــس آی تی همراه باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 107 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

شرکت اپل در رویداد WWDC 2015 از نسخه‌ی ۹ سیستم‌عامل موبایل خود رونمایی و تنها یک هفته پیش iOS 9 را به صورت عمومی منتشر کرد. آخرین نسخه‌ی آی‌او‌اس دارای قابلیت‌های جدید و امکانات مخفی است که برای آشنایی با این موارد در ادامه با اورژانــس آی تی همراه باشید.

پس از هشت سال ارتقاء و اعمال تغییرات‌های فراوان، حال دوباره شاهد قابلیت‌های جدید بیشتر در آخرین نسخه‌ی iOS هستیم. اپل در هر بار ارتقای آی‌اواس، اپلیکیشن‌های جدید، قابلیت‌های بیشتر، تصاویر پس‌زمینه‌ی جدید، بهبود در عملکرد و افزایش سرعت سیستم را به کاربران ارائه می‌کند. از طرفی اپل دارای نرخ بالای کنترل اکو سیستم خود است که این نیز دلیلی برای ترغیب کاربران به آپگرید کردن آی‌او‌اس به شمار می‌رود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 82 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

در روزهای گذشته شاهد فاش شدن مشخصات کامل پرچمداران جدید مایکروسافت و حتی فاش شدن قیمت‌ آن‌ها بودیم. حالا ویدئوی جدید فاش شده گوشی لومیا 950XL را از تمامی زوایا نشان می‌دهد. با اورژانــس آی تی همراه باشید.

انتظار می‌رود مایکروسافت روز ۱۴ مهر پرچمداران خود را معرفی کند. تنها چند روز قبل از معرفی رسمی حالا شاهد فاش شدن ویدئوی رندر شده از این گوشی هستیم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 97 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

از قدیم گفته اند که با یک دست نمی توان دو هندوانه را به صورت یکجا برداشت اما اعضای استودیو Creative Assembly این روز ها به مثال نقضی برای این ضرب المثل پر مغز ما تبدیل شده اند! هنوز روند ساخت بسته های الحاقی بازی Total War: Attila به طور کامل به پایان نرسیده بود (و هنوز هم نرسیده است) که اعضای این استودیو بازی مورد انتظار Total War: Warhammer را به علاقمندان سبک استراتژی معرفی کردند. پس از آن در بحبوحه ی برگزاری نمایشگاه گیمز کام امسال بود که کمپانی مایکرو سافت خبر داد بازی Halo Wars 2 (نسخه ای استراتژی از سری بازی Halo) به عنوان اثر بسیار پر هوادار دیگری در سبک استراتژی، توسط استودیو Creative Assembly ساخته خواهد شد. البته پیش از آن نیز علاقمندان عناوین استراتژی شاهد معرفی بازی Total War: Arena از سوی اعضای این استودیوی پر کار بودند. اثری که مسلماً به نسبت سایر عناوین یاد شده در این متن، تجربه ای تازه تر و متفاوت تر را برای استراتژی دوستان رقم خواهد زد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 83 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

شاید برایتان عجیب باشد که بگوییم راهی برای این کار وجود دارد و به هیچ وجه این ترفند اغراق نیست. انتقال فایل‌ها در سیستم عامل اندروید توسط پروتکل FTP به سادگی آب خوردن خواهد بود و با استفاده از این ترفند شما قادر خواهید بود تا فایل‌های حجیم خود را بین دو دستگاه دارای سیستم عامل اندروید یا بین یک دستگاه اندرویدی و کامپیوتر با سرعتی فوق العاده زیاد منتقل کنید.برای این کار نیازمند اپلیکیشن مدیریت فایل ES File Explorer خواهید بود.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 5,697
  • بازدید سال : 21,513
  • بازدید کلی : 595,826
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی