loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 55 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

کوآلکام در نمایشگاه جهانی موبایل 2015 نسخه جدید پردازنده‌های خود را با سیستم امنیت جدید و بهبود یافته معرفی کرد که اکنون این پردازنده‌ها می‌توانند به خوبی با سنسور اثر انگشت همگام شده و کار کنند. این محصولات که نسخه جدید اسنپ دراگون 810 و 425 هستند توانایی استفاده از سنسور اثر انگشت را دارند و همانند سری 400، ‌سری 600 و سری 800 قدرتمند و عالی هستند.

همان طور که اطلاع دارید اسمارت فون‌های ویندوزی مایکروسافت که تحت عنوان لومیا شناخته می‌شوند از پردازنده‌های اسنپ دراگون استفاده می‌کنند و با این اوصاف و بر اساس گزارش‌ها به‌زودی شاهد اسمارت فون‌هایی با سنسور اثر انگشت از سوی کمپانی صاحب نام مایکروسافت خواهیم بود.

پردازنده جدید به کاربران ویندوز فون این امکان را خواهد داد که بتوانند به جای پسورد و… از حسگر اثر انگشت خود برای تامین امنیت اسمارت فونشان استفاده کنند و این ویژگی در بخش‌های نظیر پرداخت و… نیز وجود خواهد داشت.

کوآلکام معتقد است که با تکنولوژی جدید Sense ID 3D که بر مبنای حسگر اثر انگشت است کاربران امنیت بیشتر در دستگاه و خرید‌های الکترونیکی خود خواهند داشت و تجربه کاربری نیز در این خصوص بهبود خواهد یافت.

با این اوصاف زمانی که ویندوز 10 برای اسمارت فون‌ها منتشر شود و محصولات جدید مایکروسافت از پردازنده‌های جدید اسنپ دراگون استفاده کنند بطور حتم شاهد حسگر اثر انگشت نیز بر روی آن‌ها خواهیم بود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 78 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

با گسترده شدن زندگی مجازی اغلب ما مجبور هستیم تا برخی از کار‌های خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهیم و در این زمینه نیز دسترسی به اینترنت در همه‌جا کار چندان آسانی نیست. اگرچه اکنون حتی در ایران نیز اکثر تلفن‌های همراه از شبکه‌های اینترنتی و مخصوصا 3G پشتیبانی می‌کنند اما همچنان افرادی هستند که نمی‌توانند از طریق سیمکارت یا وای‌فای در هر جایی به اینترنت متصل شوند.

در اسمارت فون و تبلت‌های امروزی ویژگی‌ای قرار داده شده است تا از طریق آن گوشی و دستگاه را تبدیل به یک مودم وای‌فای کنید و بعد از آن از طریق سایر دستگاه‌ها به گوشی متصل شده و از اینترنت آن استفاده کنید. این ویژگی بسیار کاربردی و مفید است و کاربران از طریق آن می‌توانند زمانی که لپ‌تاپ‌شان دسترسی به اینترنت ندارد، استفاده کرده و از طریق اینترنت گوشی وارد عمل شوند. این امکان چندان هم ویژگی جدیدی نیست و احتمالا شیوه و روش فعال سازی آن را می‌دانید اما با منتشر شدن اندروید 5.0 یا آب نبات چوبی که کمی منو‌ها و… فرق کرده‌اند شاید افرادی باشند که شیوه فعال سازی ویژگی مذکور را بر روی دستگاه اندرویدی خود نمی دانند و یا اصلا از وجود چنین امکانی آگاه نیستند. پس همراه ما باشید تا روش تبدیل اسمارت فون به مودم را در سیستم عامل اندروید 5.0 در ادامه مطلب فرا بگیریم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 121 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

سامسونگ با رونمایی از دو پرچمدار Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge در مرکز توجه شرکت کنندگان و البته بازدیدکنندگان کنگره جهانی موبایل امسال قرارگرفت و سر خط مهم ترین خبرهای حوزه موبایل را به خود اختصاص داد.

این کمپانی کره ای پس از پشت سر گذاشتن روزهای دشوارش در سال ۲۰۱۴، با رونمایی از اسمارت فون های یاد شده بار دیگر دوران خوش گذشته را تجربه کرد.

اپل اما، در روزهای پایانی سال ۲۰۱۴، با رونمایی از iPhone 6 و iPhone 6 Plus بازار تلفن های همراه دنیا را دچار شور و هیجانی وصف ناشدنی کرد و از آن سو، رقبای چینی سامسونگ نیز بیکار ننشستند و به سرعت خود را به آن رساندند.

حالا، جی کی شین یکی از مدیر عاملان سامسونگ و رئیس بخش موبایل آن و همچنین یانگ هی لی، رئیس بخش بازاریابی این کمپانی پس از برگزاری موفقیت آمیز مراسم رونمایی از پرچمدارانش، جمعی از خبرنگاران را به یک کنفرانس مطبوعاتی دعوت کردند تا به سوالات آنها پاسخ دهند.....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 94 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

رانندگان ماشین های مسابقه ای باید برای قرار گرفتن در صدر جدول و به دست گرفتن کنترل ماشین خود در سرعت ۲۰۰ مایل بر ساعت مهارت های ویژه ای داشته باشند، اما با آغاز عصر ماشین های خودران، احتمالا نسل چنین راننده هایی نیز منقرض خواهد شد.

شرکت ایتالیایی ED ماشین بدون راننده خود به نام Torque را به ژنو آورده تا باعث ناامیدی بسیاری از هوادارن مسابقات فرمول یک شود.

این ماشین به گونه ای طراحی شده که بدنه آن فاقد هر گونه منفذ یا بخش شیشه ای است و به خاطر وزن سبک و نبود شیشه جلو، از نظر ایرودینامیکی کمتر رقیبی برای آن پیدا می شود.....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 151 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

یکی از معیارهای مهم برای خرید تبلت و تلفن همراه داشتن باتری قوی و مناسب با نیاز کاربری شماست، ولی اگر بعد از خرید تبلت اندرویدی خود باز هم با مشکل باتری مواجه شده‌اید، حتما نکاتی که در این مقاله به آن اشاره شده است را بررسی کنید.

1- یکی از معایب اندروید استفاده حساب نشده از حافظه رم و اجرای برنامه‌ها در پس زمینه است، ولی بعضی از این فعالیت‌های پس زمینه مربوط به برنامه‌هایی است که شما در تبلت خود نصب کرده‌اید و می‌توان با محدود کردن آن‌ها تا حد زیادی از مصرف باتری خود جلوگیری کنید. این برنامه‌ها معمولا شامل اپ‌های اجتماعی هستند که اعلان (نوتیفیکیشن) دارند و برای آگاه سازی شما از پیام‌هایتان همواره در پس زمینه فعالیت دارند. برای جلوگیری از چنین اتفاقی در زمانی که شما از تبلت خود استفاده نمی‌کنید، می‌بایست در هنگام نصب برنامه تیک اجرا در پس زمینه را بردارید تا برنامه زمانیکه صفحه تبلت شما خاموش است اجرا نشود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 59 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

بعد از شایعات و اخبار بسیار زیاد، چندی پیش کمپانی‌های سامسونگ و اچ‌تی‌سی هر کدام پرچم‌دار جدید خود را معرفی کردند که هر یک می‌توانند محصولی بی‌رقیب و عالی باشند. نماینده سامسونگ که گلکسی S6 نامیده می‌شود محصولی است که نسبت به برادر قبلی خود تفاوت‌های زیادی کرده است و هم از لحاظ سخت افزار و هم از لحاظ طراحی چنان بهبودی یافته است که انتظارش را نداشتیم. اما وان M9 که نماینده و پرچم‌دار اچ‌تی‌سی محسوب می‌شود محصولی است همچنان زیبا و قدرتمند که چندان هم نسبت به گذشته پیشرفت در طراحی نداشته است اما سخت افزار بسیار قدرتمندی دارد که می‌تواند هر کاربری را شیفته خود کند.

گلکسی S6 برخلاف برادرانش بدنه‌ای فلزی و خوش ساختی دارد که دیگر تقریبا نمی‌توان از لحاظ ظاهری فرقی بین آن و پرچم‌دار ا‌چ‌تی‌سی گذاشت زیراکه هر دو زیبا و خوش فرم هستند اما هر یک ویژگی‌هایی در درون خود دارند که تقریبا دیگری از آن بی‌بهره است در این مقاله تصمیم داریم تا با 10 ویژگی گلکسی S6 آشنا شویم و آن‌ها را به رخ اچ‌تی‌سی بکشیم. البته توجه داشته باشید که محصول اچ‌تی‌سی نیز برخی ویژگی‌هایی دارد که نماینده سامسونگ از آن‌ها بی‌بهره است. علاوه بر این در این مقاله تنها به 10 تفاوت و برتری بسنده شده است و تفاوت‌ها در عدد 10 خلاصه نمی‌شودپس با اورژانس آی تی همراه باشید.......

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 68 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

طی ماه گذشته شاهد اخبار و شایعاتی بودیم که بر اساس آنها گفته می شد اولین تلفن هوشمند با برند Vaio در دوزادهم ماه مارس سال جاری معرفی خواهد شد. حالا خبر رسیده که موبایل مورد بحث با شماره مدل VA-10J، در ماه دسامبر و به منظور کسب مجوزهای لازم در کشور ژاپن، در اختیار سازمان های مربوطه قرار گرفته است.

 

گزارش ها می افزایند که VA-10J محصولی پرچمدار نخواهد بود و به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰P مجهز شده و از یک چیپست اسنپدراگون ۴۱۰ به همراه ۲ گیگابایت حافظه ی رم قدرت می گیرد.

در مورد سایر مشخصه های این موبایل جدید نیز به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی و اندروید ۵.۰ اشاره گشته است. Vaio کمی قبل تر بسته بندی محصول یاد شده را به صورت رسمی به رسانه ها نشان داده بود (تصویر بالا) و سعی داشت از این طریق کنجکاوی آنها در مورد گجت جدیدش را تحریک نماید.

ناگفته نماند که این برند دیگر متعلق به سونی نیست و آنها در سال ۲۰۱۴ Vaio را به یک شرکت سرمایه گذاری ژاپنی واگذار نمودند تا از آن تاریخ به بعد به عنوان یک کمپانی مستقل فعالیت نماید. با تفاسیر و اخبار منتشر شده به نظر می رسد حالا اولین تلفن هوشمند وایوی استقلال یافته قرار است ابتدا در ژاپن عرضه شود و شاید بعد از آن راهش را به بازارهای جهانی نیز باز نماید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 205 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

هوآوی را در ایران، بیشتر با نام یک تولید کننده ی تلفن همراه می شناسیم اما در اصل شرکتیست عظیم الجثه که بیشتر درآمد خود را از فروش تجهیزات مربوط به شبکه و زیرساخت ها بدست می آورد؛ تصور کنید یک کمپانی که با چنین محصولات زمختی سرو کار داشته، حالا آمده و در کنگره جهانی موبایل ساعتی پوشیدنی معرفی می کند که بیشتر سازندگان را انگشت به دهان گذاشته است.

«ساعت هوآوی»، محصولی با صفحه نمایش گرد است که در نگاه اول، به جای یک ساعت هوشمند جدید نظیر Moto 360 و یا LG G Watch R، شما را به یاد یک ساعت معمولی و کلاسیک می اندازد. یک هفته قبل از رویداد اپل و آخرین جزییات مربوط به ساعت این شرکت، این کمپانی چینی آمده و محصولی را ارائه کرده که بیش از هر ساعت دیگری شما را به یاد «ساعت» می اندازد.....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 85 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

Call of Duty که در فارسی آن را به “ندای وظیفه” ترجمه کرده‌اند یکی از معروفترین بازی‌های رایانه‌ای در سبک حادثه‌ای اول شخص از شرکت Activision است. این بازی که هر سال شاهد ارائه نسخه جدیدی از آن برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی هستیم، این بار با یک تغییر کلی در سبک، حضور خود را در عرصه بازی‌های موبایل نیز مطرح کرده است. Call of Duty: Heroes نه یک بازی موازی است که در ارتباط با یکی از نسخه‌های رایانه‌ای بازی ساخته شده باشد و نه یک بازی حادثه‌ای اول شخص جدید؛ این بازی در واقع نسخه کاملا جدیدی از بازی Call of Duty با سبک استراتژی است که برای گوشی‌ها و تبلت‌هایی با سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده است.Call of Duty: Heroes را اساسا می‌توان کلش آف کلنزی (Clash of Clans) دانست که مفاهیم و محیط خود را از سری بازی‌های Call of Duty به عاریت گرفته است. با این حال تجربه انجام بازی به قدری متفاوت از Clash of Clans است که بیشتر از آنکه بتوان آن را برادر دوقلوی کلش دانست، باید آن را رقیب این بازی به حساب آورد. همانند بسیاری دیگر از بازی‌های استراتژی شما بازی را با یک زمین خالی یا به عبارتی پایگاهی خالی شروع خواهید کرد که به تدریج باید برای ساخت و ارتقای آن تلاش کنید. منابع در این بازی کمیاب هستند، بنابراین احتمال آنکه شما از همان ابتدای بازی وارد جنگ با دیگر بازیکنان شوید ، زیاد است. بازی دارای سه حالت مختلف است که عبارتند از حالت بازیکن در برابر بازیکن که در آن باید با دیگر بازیکنان وارد جنگ شوید، پایگاه آن‌ها را نابود کرده و منابع‌شان را به غارت ببرید؛ حالت ماموریتی که حاوی یک سری ماموریت است که به تدریج به میزان سختی آن‌ها اضافه می‌شود و بالاخره حالت کاملا جدید “دوام آوردن” که در آن باید در برابر گروه گروه از دشمنانی که به پایگاه‌تان حمله می‌کنند، مقاومت کنید. میزان موفقیت شما در این حالت به تعداد و قدرت بناهای دفاعی‌تان بستگی دارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 73 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

امکاناتی که توسط تولیدکنندگان بر روی محصولاتشان، به‌ویژه پرچم‌داران قرار می‌گیرد، نیاز به هیچ دلیل منطقی ندارد!

حال که رقبای جدیدترین گوشی ال‌جی یعنی G4 در بازار مشخص شده‌اند، این کمپانی آرام آرام اخباری را در خصوص زمان عرضه و البته ویژگی‌های خاص آن منتشر می‌کند.

در جدیدترین خبر منتشر شده، بیان شده است که G4 با حسگر اثر انگشت عرضه خواهد شد. پیش از این قرار بود که G3 نیز با این حسگر روانه بازار شود، اما این کمپانی کره‌ای کمی صبر کرد تا سایر رقبا از این ویژگی استفاده کرده و معایب آن را دریابند! حال که چند وقتی است این سنسور پای ثابت محصولات اپل و البته یکی دو محصول اندرویدی شده است، ال‌جی نیز برای استفاده از آن آماده گشته است.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 193
  • بازدید ماه : 5,810
  • بازدید سال : 21,626
  • بازدید کلی : 595,939
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی