loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 137 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

پرچم‌داران بعدی شرکت سامسونگ یعنی گلکسی‌اس‌۶ و گلکسی‌اس‌۶ اج تا چند روز آینده به بازار جهانی عرضه خواهند شد. این دو محصول در کنگره‌ی جهانی موبایل که در شهر بارسلون برگزار شد، نمایش خوبی را داشتند و توجه بسیاری از منتقدان و منابع خبری را به خود جلب کردند.

یکی از ویژگی‌های گلکسی‌اس‌۶ استفاده از لایه‌ی محافظ «گوریلا گلس‌۴» (Gorilla Glass 4) روی صفحه‌ی نمایش این محصول است. گوریلا گلس‌۴ جدیدترین فن‌آوری لایه‌ی محافظ برای صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند است که ضد خش بوده و با ضربات سنگین هم نمی‌شکند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 85 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

امروز شرکت «اسکوئر انیکس» (Square Enix) که ساخت سری بازی‌های بسیار موفق «تومب ریدر» (Tomb Raider) را در کارنامه‌ی خود دارد؛ از بازی جدید خود یعنی «دوس‌اکس: من‌کایند دی‌وایدد» (Deus Ex: Mankind Devided) رو نمایی کرد.

این بازی که توسط استودیو بازی سازی «ایدوز مونترال» (Eidos Montreal) ساخته خواهد شد، ادامه‌ی داستان نسخه‌ی پیشین خود یعنی «دوس‌اکس: هیومن رولوشن» (Deus Ex: Human Revolution) را دنبال خواهد کرد.

اتفاقات و خط داستان این بازی در سال ۲۰۲۹، یعنی ۲ سال بعد از دوس‌اکس: هیومن رولوشن رخ خواهد داد. «آدام جن‌سن» (Adam Jensen) شخصیت اصلی این بازی از صلاح‌ها و فن‌آوری‌های ویژه‌ای بهره می‌برد و خود را درگیر حملات تروریستی خواهد کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 83 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

افرادی که در مناطق دور افتاده دنیا خصوصا در کشورهای در حال توسعه زندگی می کنند می توانند با هزینه بسیار پایین تست تشخیصی بیماری های مختلف را انجام دهند و این کار حتی به صورت از راه دور نیز برایشان امکان پذیر شده.

به تازگی نوعی پلتتفرم دو بخشی حسگر زیستی (two-part biosensing platform) توسط تیمی از دانشمندان دانشگاه آتلانتیک فلوریدا ساخته شده است که می تواند ویروس ها و باکتری هایی نظیر اشریشیا کلی، استاف و حتی HIV را با استفاده از یک قطره خود بیمار تشخیص دهد.

علت اینکه از عبارت دو بخشی در نام این پلتفرم استفاده شده این است که دستگاه شامل یک تکه فیلم ارزان قیمت، باریک و منعطف و یک اپلیکیشن موبایل می شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 103 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

andwidth Monitor Pro نرم افزاری برای ثبت و نمایش میزان پهنا باند مصرفی ، این نرم افزار با زیر نظر گرفتن تمام ترافیک های ورودی و خروجی به کامپیوتر قادر است میزان پهنا باند مصرفی را به صورت لحظه ای و یکجا گزارش دهد. این نرم افزار همچنین از تمام روش های اتصال به اینترنت پشتیبانی می کند.
این نرم افزار دارای سیستم هشدار دهنده پیشرفته ای می باشد که در هنگام رسیدن به شرایط خاصی که توسط کاربران تعریف می شود . توانایی انجام عملیات های خاصی مانند فرستادن ایمیل، نواختن آهنگ، خاموش کردن سیستم و … را دارا می باشد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 63 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

امروزه بسیاری از کاربران اینترنت با استفاده از خطوط ADSL  و دیگر خطوط پرسرعت برای اتصال به اینترنت استفاده می کنند. همچنین بسیاری از ادارات و کافی نت ها نیز برای ارائه خدمات اینترنتی خود از این روش ها استفاده می کنند. این روش ها با وجود مزایای بالا دارای یک عیب بزرگ می باشند و آن محدودیت در دریافت و ارسال حجم اطلاعات و در اصطلاح پهنای باند می باشد که البته این موضوع به شرکت ارائه دهنده این سرویس بستگی دارد. بسیاری از کاربرانی که از چنین خطوطی استفاده می کنند بر کنترل پهنای باند خود از نرم افزارهای کنترلی استفاده می کنند.

در این مطلب با یکی از این نرم افزارها آشنا می شویم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 51 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

گوگل نوع جدیدی از دستگاه کروم را رونمایی کرده که به راحتی در جیب جای می‌گیرد. این گجت که Chromebit نام دارد در اصل یک کروم بوک است که در داخل یک دانگل جای گرفته است؛ این دانگل از مشخصات بسیار خوبی برخوردار است که به عنوان یک کامپیوتر کوچک عمل می‌کند.

دانگل جدید گوگل شامل یک چیپ Rockchip 3288، دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه eMMC و پورت USB 2.0 بوده و از استانداردهای WiFi 802.11 ac و Bluetooth 4.0 پشتیبانی می‌کند. Chromebit با همکاری ایسوس ساخته شده و گوگل آن را معرفی کرده است که قابلیت این را دارد تا بوسیله‌ی درگاه HDMI به تلویزیون وصل شده و سیستم عامل Chrome OS را در تلویزیون اجرا کند. گوگل قیمت ۱۰۰ دلاری را برای آن تعیین کرده و در تمامی تلویزیون‌هایی که دارای پورت HDMI هستند قابل اتصال است. سیستم عامل Chrome OS گوگل در تلویزیون هم اجرا می‌شود.

این دانگل در موارد زیر کاربرد دارد:

توسط این دانگل می‌توان سیستم عامل کامپیوتر شخصی را به Chrome OS ارتقا داد.

می‌توان از آن در پروژه‌های هنری یا توسط تلویزیون‌های ارزان صفحه نمایش‌های تعاملی را ساخت.

گوگل در معرفی این دانگل از یک فروشگاه استفاده کرده است؛ به عنوان مثال یک فروشنده می‌تواند توسط این دانگل و با اجرای سیستم عامل گوگل اطلاعات خود را نگه‌داری کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 71 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

شرکت سازنده‌ی کیس های موبایل Verus رندرهایی از پرچمدار آینده ال‌جی را در محافظ های تولیدی خود منتشر کرد.

Verus شرکت تولیدکننده‌ی کیس های موبایل که در گذشته رندرهای مختلفی از گلکسی اس۶ را قبل از معرفی در اینترنت به نمایش گذاشته بود، این بار پرچمدار شرکت ال‌جی را نشانه گرفته است.دیروز این سازنده‌ی محافظ گوشی‌های هوشمند دست به افشای رندرهایی از LG G4 پوشیده شده در کیس های خود زد.
تصاویر منتشرشده شباهت بسیار زیادی به رندرهای منتسب به LG G4 دارد که ماه گذشته لو رفته بود. این شباهت مخصوصا در پشت گوشی نمود بیشتری دارد. دوربین با یک حلقه‌ی دایره‌ای‌شکل به خوبی در کنار دکمه‌های تنظیم صدا، دکمه‌ی پاور، فلاش‌های LED و سیستم اتوفوکس لیزری در تصاویر دیده می‌شود.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 69 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)

پیش از این در خبر ها داشتیم که سامسونگ در سال ۲۰۱۶ یک گوشی با صفحه نمایش کاملا منعطف را به بازار عرضه خواهد کرد.حتی پتنت یک گوشیبا صفحه نمایش قابل انعطاف هم پیش از این توسط سامسونگ به ثبت رسیده بود.حالا یک منبع بدون نام از کره ی جنوبی گزارش داده که بخش تولید نمایشگرهای سامسونگ در حال آماده سازی صفحه نمایش گلکسی اس ۷ است که به احتمال زیاد در فصل اول سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

بنا به گزارش ETNews کره ی جنوبی سامسونگ اعلام کرده از زمانی که تولید و عرضه ی سامسونگ گلکسی اس ۷ آغاز شود، شرکت ماهانه به ۸ میلیون صفحه نمایش برای این محصول احتیاج دارد. به این دلیل دپارتمان تولید نمایشگر سامسونگ هم اکنون فعالیت خود را در زمینه گسترش فعالیت خود در بزرگترین کارخانه اش آغاز کرده تا بتواند خط تولید شیشه ی خود را به خط تولید پلی آمید تغییر دهد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 65 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)

اواخر هفته گذشته بود که اولین تصاویر و اطلاعات از عضو جدید خانواده Honor هواوی به بیرون درز کرد.امروز هم تصاویری جدید از این گوشی منتشر شده و حالا دیگر اطمینان داریم که هواوی به زودی از این گوشی که با نام رمز Cherry شناخته می شود ، رونمایی خواهد کرد.

همانطور که پیش از این هم گفته بودیم ، این گوشی جدید احتمالا به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی در قسمت جلو مجهز خواهد بود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 93 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)

اکثر کامپیوتر های All In One بازار ، سیستم هایی مابین کامپیوترهای رومیزی یا دسک‌تاپ و لپ‌تاپ‌ها هستند مه با سیستم عامل ویندوز کار میکنند.اما امروز ایسر گجت متفاوتی را عرضه نموده است.کامپیوتر All In One جدید ایسر به جای سیستم‌عامل ویندوز از سیستم‌عامل کروم گوگل بهره می‌برد.

 

این دسکتاپ جدید با صفحه‌نمایش ۲۱.۵ اینچی لمسی IPS با وضوح فول اچ دی ارائه می‌شود و در بخش پردازشی آن نیز از چیپ‌ست Tegra K1 با چهار هسته پردازشی استفاده شده است.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 5,656
  • بازدید سال : 21,472
  • بازدید کلی : 595,785
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی