loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 96 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

تحقیقات جدید نشان میدهد که با وجود درآمد ۴ میلیارد دلاری یوتیوب برای گوگل، این وبسایت هیچ سوددهی برای غول تبلیغات دنیا ندارد.

یوتیوب بدون هیچ شک و تردیدی بهترین وبسایت میزبان ویدیوهای اینترنتی است و روزانه بینندگان بی‌شماری را از سراسر دنیا به سمت منبع غنی خود جذب می‌کند. اما با وجود بیننده‌ میلیاردی، یوتیوب هیچ سودی برای گوگل ندارد!

بر اساس گزارشی که از سوی «وال استریت ژورنال» منتشر شده، این غول ویدیویی دنیا با وجود درآمدی ۴ میلیارد دلاری، هیچ سودی تولید نمی‌کند.

یوتیوب در مجموع تنها ۶ درصد از فروش تبلیغات گوگل را تشکیل می‌دهد که با توجه به حضور همه جانبه ویدیوها و لینک‌های این وبسایت در سراسر دنیای وب، آماری غافلگیرکننده به شمار می‌رود. اما شاید مشکل یوتیوب نیز همین واقعیت باشد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 60 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

ال جی پیش از این ساعت هوشمند جدید خود، Watch Urbane را معرفی کرده بود. ساعتی که قرار است هفته آینده نیز در بارسلونا به نمایش گذاشته شود.

اما جزئیات جدید آشکار شده در مورد این ساعت نشان می دهد مدل LTE این ساعت از Android Wear استفاده نمی کند و این نشان می دهد ال جی در حال کار بر روی سیستم عامل جدیدی برای گجت های پوشیدنی است.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 80 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

گوشی‌های سامسونگ از دیرباز همیشه همراه با منو مخفی وارد بازار شده است، به همین دلیل گلکسی اس ۵ نیز از این رویه مستثنی نیست. خیلی از کاربران گوشی‌های هوشمند ممکن است هیچ‌وقت نیاز به دسترسی به این منو پیدا نکنند، اما دانستن روش دسترسی به منو مخفی و تنظیمات داخل آن، ممکن است خیلی اوقات به کمک ما بیاید؛ مثلا زمانی که گوشی مشکلاتی پیدا کرده و یا حتی موقع خرید یک دستگاه دست‌دوم و کارکرده!

به گزارش اورژانس آی تی ؛ شما از این طریق می‌توانید حسگرهای گوشی خود را تست و یا درستی عملکرد صفحه‌نمایش و تاچ گوشی را بیازمایید. پس تا انتهای این مطلب با ما باشید!

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 55 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

شرکت گوگل آزمایش‌های خود را روی طراحی جدید سرویس پست الکترونیکی Gmail آغاز کرده است تا بیشترین تغییرات مربوط به رابط کاربری این سرویس انجام شود.

شرکت گوگل برای این اقدام دو هدف اصلی در نظر گرفته است تا طی آن بتواند خدمات خود را بهتر و جامع‌تر به دست کاربران برساند.

در گام اول گوگل می‌کوشد Gmail و همه خدمات مربوط به آن را برای رایانه‌های شخصی یکپارچه کند و با ایجاد برخی تغییرات در بخش رابط کاربری، نسخه موبایلی Gmail را کارآمدتر از قبل به دست کاربران برساند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 68 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

خیلی ها در فضای مجازی از اکانت ایمیل گوگل یا همان Gmail برای ایمیل زدن و کارهای روزمره استفاده می کنند و اکانت گوگل هم به خیلی سرویس های دیگه مرتبط هست مثل YouTube , Google Plus و … پس بهتر است از حداکثر امنیت برای Gmail استفاده کنیم.در اینجا ۵ نکته ی اساسی برای امن تر کردن اکانت گوگل به شما خواهیم گفت.

پس با اورژانس آی تی همراه باشید....

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 48 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

در آخرین نسخه گوگل کروم نسخه ۳۴.۰.۱۸۴۷.۱۳۷ سه آسیب پذیری امنیتی اصلاح شده است. تمامی این آسیب پذیری ها دارای برچسب “با شدت بالا” می باشند.

CVE-۲۰۱۴-۱۷۴۰: یک خطای استفاده پس از آزادسازی در WebSockets وجود دارد.

CVE-۲۰۱۴-۱۷۴۱: نقص سرریز عدد صحیح در دامنه های DOM وجود دارد.

CVE-۲۰۱۴-۱۷۴۲: یک خطای استفاده پس از آزادسازی در ویرایش کردن وجود دارد.

دو آسیب پذیری توسط AddressSanitizer شناسایی شده است. در آخرین به روز رسانی کروم نیز فلش پلیر به نسخه ۱۳.۰.۰.۲۱۴ به روز رسانی شده است.

شرکت ادوب فلش پلیر را به منظور اصلاح شش آسیب پذیری به روز رسانی کرده است. حفره امنیتی فلش پلیر می تواند برای دور زدن خط مشی های مشترک، دور زدن مکانیزم های امنیتی و اجرای کد دلخواه مورد سوء استفاده قرار بگیرد.

به کاربران گوگل کروم توصیه می شود تا در اسرع وقت مرورگر خود را به آخرین نسخه به روز رسانی ها نمایند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 36 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

پروژه عظیم امریکا روی اینترنت شروع شد وامریکا با هدف مبارزه با کلاهبرداری پروژه شناسنامه دار کردن کاربران اینترنت را به طور آزمایشی راه انداخت.

در سال ۲۰۱۱ حکومت در یک پروژه ملی، شناسنامه دار کردن امریکایی های آنلاین از طریق سایتهای مختلف بر اساس آنچه OpenID نامیده شد را تعریف کرد.

آنچه امریکا به آن Universal Internet ID می گوید در واقع صدور کد شناسایی منحصربفرد برای هر کاربر عضو اینترنت است که بوسیله آن کاربر روی شبکه جهانی تردد می کند و از ماه می (با در نظر گرفتن جایزه ۲٫۴ میلیون دلاری برای مقامات دو ایالت) در پنسیلوانیا و میشیگان شروع شده است.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 66 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

بخش تحقیقات مایکروسافت با راه اندازی سایت جدید Code Hunt برنامه آموزشی برای یادگیری زبان برنامه نویسی به زبان ساده ایجاد کرده است.

این سایت برای علاقمندان به برنامه نویسی ساخته شده و از طریق بازی کردن می توان به کدهای سری برنامه نویسی دست یافت و به آسانی با برنامه نویسی آشنا شد.

در مرحله پیشرفته برنامه نویس از طریق این گیم باید کد ویژه ساخته و آن را آزمایش کند.

اپلیکیشن تحت وب هنگام ورود از شما می خواهد که زبان سی شارپ و یا جاوا را انتخاب کرده و وارد شوید و از طریق پازل می توانید دست به تمرین برنامه نویسی بزنید.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 65 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

آیا از کارکرد NFC (ارتباط نزدیک میدانی) تلفن همراه خود استفاده می کنید؟ اگر پاسخ بله است، آیا برای اشتراک گذاری فایل ها با دوستانتان و یا کاهش میزان هزینه مکالمات، گوشی خود را با لوازم جانبی “جفت” می کنید؟ پس از کمی جست و جو در اینترنت، ما تصمیم گرفتیم تا چندی از موارد استفاده تا حدی غیر معمول و در عین حال هوشمندانه از طریق تکنولوژی NFC را پیدا کنیم.

 برای مثال، آیا می دانستید که اسمارت فون های “فعال سازی شده با NFC” می توانند به منظور قفل کردن درها به کار گرفته شوند؟ و یا اینکه جواهراتی که در آن ها قطعات فناوری NFC جاسازی شده باشد می توانند وقتی که نزدیک یک اسمارت فون می باشد فرمان های صوتی را مورد هدف قرار دهد؟

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 48 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

کمپانی شی‌آئومی چین، تبلت ۷٫۹ اینچی بنام مای پد عرضه کرده که بسیار شبیه آی پد اپل است.

لی جوون مدیر اجرایی شی‌آئومی ضمن رونمایی از این محصول در پکن گفت “مای پد” Mi Pad در ۶ رنگ و با رزولوشن تصویری ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ عرضه می شود. وی تاکید کرد که ساخت تبلت به این آسانی ها هم نیست و ۴ سال طول کشیده تا آنها توانسته اند به چنین موفقیتی دست یابند.

وی گفت مای پد مشابه بهترین پی سی ها برای گیم مناسب است!! این مقام چینی با صراحت گفت علاقمندیم با این محصول بتوانیم به اپل فشار بیاوریم.

 

 

ادامه مطلب....

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 5,676
  • بازدید سال : 21,492
  • بازدید کلی : 595,805
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی