loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 76 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود و نصب نرم‌افزارهای اندرویدی معمولا بسیار ساده و راحت است! به راحتی وارد نرم افزارهایی همچون Google Play، بازار و … شده و با انتخاب نرم افزار مورد نظر خود، آن را به طور رایگان نصب و یا اقدام به خرید آن می‌کنید. حذف و یا uninstall کردن این برنامه‌ها نیز معمولا سخت نبوده و به راحتی انجام می‌شود. دیر یا زود کاربران سیستم عامل اندروید، از تعداد بالای نرم افزارهای نصب شده خسته شده و یا دیگر نیازی به برخی از آن‌ها ندارند، به همین دلیل اقدام به حذف آن‌ها می‌کنند! اما در این میان گاهی می‌شود که برخی از این برنامه‌ها سر ناسازگاری گذاشته و حذف نمی‌شوند! در اکثر موارد این اتفاق دو دلیل بیشتر ندارد:

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 75 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)

شاید افرادی که در شبکه همراه تانگو عضو هستند دوست داشته باشند روزی اکانت خود را بصورت کامل از سیستم مسنجر اجتماعی تانگو حذف کنند ، همانطور که متوجه هستین با حذف نرم افزار از روی گوشی حذف اکانت از تانگو ممکن نیست و باید اقدامی اساسی و اصولی بکنید ، ما در این باره برای شما کاربران عزیز پی سی نیوز و همچنین کاربران محترم شبکه تانگو آموزشی را آماده کرده ایم که توسط این روش براحتی خواهید توانست اکانت تنگو خود را پاک کنید و اطلاعات خود را از بین ببرید ، پس ما را همراهی کنید …

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 93 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)

مقامات اطلاعاتی اعلام کردند ادوارد اسنودن برای دستیابی به مدارک و اسناد فوق‌محرمانه آژانس امنیت ملی آمریکا از نرم‌افزار بسیار معمولی و رایجی استفاده کرده‌است.

براساس گزارش نیویورک‌تایمز، این افشاگری جدید درباره ابزار‌های مورد استفاده اسنودن پرسش‌های جدیدی را درباره کارامدی سیستم امنیتی درونی آژانس امنیت ملی آمریکا مطرح کرده‌است.

مقامات آمریکایی نام نرم‌افزار مورد استفاده اسنودن در سرقت این اسناد را فاش نکردند اما احتمال می‌رود این نرم‌افزار چیزی شبیه به برنامه Googlebot،‌برنامه‌ای که شرکت گوگل از آن برای ایجاد لیست از صفحات جدید وب استفاده می‌کند و یا Wget،‌نرم‌افزار مورد استفاده بردلی منینگ برای دانلود فایل‌های محرمانه‌ منتشرشده در ویکی‌لیکس باشد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 137 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)

سونی اخیراً دست به یک ابتکار جالب زده است. این شرکت برای تأکید و تبلیغ قابلیت ضدآب بودن MP3 Player واکمن جدیدش آن را درون بطری آب عرضه می‌کند!

سونی MP3 Player سری W واکمن خود را در کشور نیوزیلند در بطری‌های آب ورزشکاران عرضه می‌کند. نقطه قوت MP3 Playerهای سونی در برابر رقبایی مانند آی‌پاد شافل اپل ضدآب بودن آن است به طوری که شناگران هم می‌توانند بدون نگرانی از آن در طول شنا استفاده کنند. این مدل جدید که ترکیب خوبی از هدفون و موزیک پلیر محسوب می‌شود بدون نیاز به هیچ وسیله دیگری قابل استفاده بوده و در سه رنگ مشکی، آبی و سفید عرضه می‌شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 93 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)

از مشکلات اخیر میل یاهو باز نشدن کامل آن است به طوری که نوشته ها در سمت چپ صفحه، زیر هم دیده می شوند و در واقع صفحه به طور کامل بارگذاری نمی شود

طبق روال گذشته این بار با به حد نصاب رسیدن سوال برخی کاربران در خصوص صفحه Email Yahoo که چرا به طور کامل لود نمیشود و یا فقط نوشته ها مشخص است پیگیر شدیم، تا راه حلی پیدا کنیم .

ظاهرا این مسئله بی ربط با تحریم های ایران نیست ؛ شرکت یاهو در فرم ثبت نام خود، درج تلفن تماس را الزامی دانسته و از طرفی ایران (کشورهای در تحریم) را از لیست خود حذف نموده است، هر چند این اقدام یاهو می توانست از طریق شناسایی IP صورت گیرد اما بدلیل اینکه کاربران می توانند با تغییر IP خود به امکانات محدود شده نیز دست یابند تلفن تماس را در اولویت قرار داده است.

آنچه مشخص است یاهو با این اقدام از ارائه خدمات پست الکترونیک به کاربران ساکن ایران صرف نظر کرده است، در حالی که هنوز بسیاری از کاربران قدیمی، از این سرویس استفاده می کنند و البته هر چند وقت یکبار نیز با مشکلاتی روبرو می شوند.

از مشکلات اخیر میل یاهو باز نشدن کامل آن است به طوری که نوشته ها در سمت چپ صفحه، زیر هم دیده می شوند و در واقع صفحه به طور کامل بارگذاری نمی شود (اینکه کدامیک ( ایران) یا (شرکت یاهو) موجب این اختلال شده، از تحقیقات خودتان)

چاره چیست ، چه کنیم !

در ادامه با اورژانس آی تی همراه باشید ......

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 72 پنجشنبه 13 فروردین 1394 نظرات (0)

سامسونگ پیش از این نیز دوربین‌های بدون آیینه زیادی را روانه بازار کرده بود اما از آنجایی که این دوربین‌ها از سنسور مشابه DSLRها بهره می‌بردند، ابعاد بزرگی داشتند. حال گویا این کمپانی کره‌‌ای در نظر دارد تا بار دیگر شانس خود در بازار را با چنین ویژگی‌هایی اما این بار در سایز کوچک، بسیار کوچک امتحان کند.

وب سایت NXRumors مدعی شده که تصویر مورد نظر متعلق به دوربین کوچک NX mini سامسونگ است. این دوربین همچون RX 100 Mark II سونی از یک سنسور یک اینچی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دستیابی به فناوری‌های نوین منجر به ایجاد بدنه‌ای باریک در این دوربین شده است که نتیجه‌ی آن توسعه‌ی دوربینی با ضخامت ۱٫۴ اینچ است. ضمنا می‌توان لنز این دوربین را نیز از روی آن برداشت که منجر به حمل سهل‌تر آن می‌گردد. این دوربین از دو لنز ۹ میلی‌متری ثابت و همچنین ۹-۲۷ میلی‌متری زوم بهره می‌برد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 95 پنجشنبه 13 فروردین 1394 نظرات (0)

کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و اچ‌تی‌سی پرچم‌داران جدید خود را معرفی کرده‌اند اما تاکنون سونی اقدام به معرفی پرچم‌دار جدید خود که به احتمال زیاد اکسپریا Z4 نامیده می‌شود، نکرده است و تنها تاکنون سیلی از شایعات، وادی تکنولوژی را در بر گرفته‌اند.

اما گویا هرچه که باشد به‌زودی شاهد حضور رسمی این محصول خواهیم بود، زیرا روز گذشته یک دستگاه مرموز با شماره مدل PM-0780 از سوی سونی وارد تاییدیه FCC شد و توانست عملیات دریافت این تاییدیه را سپری کند.

البته از طریق شماره مدل نمی‌توان قبول کرد که دستگاه تایید شده مربوط به اکسپریا Z4 پرچم‌دار جدید کمپانی سونی است اما نکته جالب اندازه کلی آن است که بسیار شبیه به اکسپریا Z3 است (5.75×2.87 میلی متر).

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 84 پنجشنبه 13 فروردین 1394 نظرات (0)

زندگی امروزه ما روز به روز به‌سوی هوشمندتر شدن پیش می‌رود و در این مسیر نیز تمامی قطعات تصمیم دارند تا از این قافله عقب نمانند. بعد از تلویزیون و لامپ‌های هوشمند اکنون نوبت به چاقوی هوشمند رسیده است. این ابداع جدید نیز از سوی غول کره‌ای سامسونگ ساخته شده که گلکسی BLADE edge نام دارد و چاقویی است بسیار هوشمند و ماهر.

سامسونگ مدعی شده است که این چاقو به کمک سنسور‌های مختلفی که دارد می‌تواند برش‌ها را 50 درصد سریع‌تر از سایر چاقو‌ها ایجاد کند و امکانات زیادی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اما در پشت پرده چه خبر است؟

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 89 پنجشنبه 13 فروردین 1394 نظرات (0)

با معرفی نسخه جدید سیستم عامل اندروید توسط کمپانی گوگل، اغلب تولید کننده‌ها سخت شروع به کار کردند تا هرچه زودتر دستگاه‌های خود را به نسخه جدید به‌روز رسانی کنند و در این میان غول کره‌ای سامسونگ نیز تاکنون تعداد نسبتا زیادی از دستگاه‌های خود را به اندروید لالی پاپ (5.0) آپدیت کرده است.

اما این کمپانی تاکنون در خصوص محصول نسبتا قدیمی خود که گلکسی نوت 2 نام داشت اظهار نظر نکرده بود و کاربران این دستگاه نمی‌دانستند که اسمارت فون آن‌ها نیز به نسخه جدید به‌روز خواهد شد یا خیر ولی اکنون وب‌سایت دانمارک و فنلاند سامسونگ لیستی را منتشر کرده‌اند که شامل دستگاه‌هایی می‌شود که به‌زودی اندروید 5.0.1 را دریافت خواهند کرد و در این لیست نام گلکسی نوت 2 نیز به چشم می‌خورد. اما فعلا رسما اعلام نشده که چه زمانی این دستگاه آپدیت جدید را دریافت خواهد کرد اما هرچه که باشد اکنون می‌توانید چشم به راه به‌روز رسانی جدید باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 80 پنجشنبه 13 فروردین 1394 نظرات (1)

با ورود تلفن‌های هوشمند، سیل وسیعی از اپلیکیشن و بازی‌های مختلف روانه این دستگاه‌ها شدند و کاربران‌شان نیز با نیروی تمام از آن‌ها استقبال کردند و اکنون تقریبا در هر هفته چندین بازی و برنامه جدید ساخته می‌شود. اکنون در این مقاله تصمیم داریم تا با جدید‌ترین بازی‌هایی آشنا شویم که برای سیستم عامل iOS منتشر شده‌اند.

Space Marshals

gallery-1427291595-space-marshals

اولین بازی Space Marshals نام دارد و جریان چندین ماموریت است که قدرت‌های مختلفی نیز در اختیار کاربر قرار دارد و می‌تواند با سپری کردن هر مرحله وارد مرحله‌ای دیگر شود.

Card crawl

card-crawl

این بازی با کارت‌های مختلف جریان می‌یابد که در کل 54 کارت است و در هر مرحله کاربر 3 دقیقه وقت دارد تا دشمنانش را از بین ببرد و بدین منوال بازی ادامه می‌یابد.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 5,746
  • بازدید سال : 21,562
  • بازدید کلی : 595,875
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی