loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 89 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

وقتی ادی کیو در کنفرانس اپل از Apple TV جدید رونمایی کرد، اپلیکیشن ها را آینده تلویزیون ها دانست. اپل سیستم عامل جدیدی به این منظور، ویژه اپل تی وی تهیه کرده که tvOS نام دارد.

این سیستم عامل که بر مبنای iOS ساخته شده، قرار است تجربه کاربری لذت بخشی را برای کاربران به همراه بیاورد. tvOS با بهره بردن از فناوری هایی مثل Xcode و Metal که در iOS و مک وجود دارند، قرار است نگاه ویژه ای نیز به بازی ها و اپلیکیشن های تخصصی داشته باشد.

اپل که برای این سیستم عامل، کیت توسعه دهندگان را نیز در اختیار سازندگان شخص ثالث قرار خواهد داد، امکان توسعه بیشتر این اکو سیستم را فراهم کرده است. توسعه دهندگان همچنین این قابلیت را خواهند داشت تا اپلیکیشن های فراگیر بسازند که روی سراسر دستگاه های اپل مثل آیپد و آیفون کار کند و تعامل ویژه ای بین این دستگاه ها و اپل تی وی به وجود بیاورند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 111 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

اپل امروز اعلام کرد که نسخه نهایی iOS در تاریخ ۲۵ شهریور عرضه می گردد و کاربران می توانند آن را دانلود کنند. iOS در حال حاضر در مرحله بتا قرار دارد و قرار است بیشتر روی پایداری و بهبود تجربه کاربری تمرکز داشته باشد تا تحولات اساسی. تغییراتی هر چند ساده که کار کردن با آیفون و آیپد را آسان تر خواهند کرد.

یکی از نویسندگان سایت بیزینس اینسایدر با توجه به تجربه ای که در این مدت از نسخه بتا داشته، مهم ترین ویژگی ها و به روز رسانی های iOS جدید را شرح داده است. در ادامه مطلب با مهم ترین به روز رسانی های iOS بیشتر آشنا خواهید شد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 103 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

در بخش اول این نوشته، هفت افزونه‌ی محبوب مرورگر کروم را که می‌تواند بازده کاری شما را افزایش دهد، معرفی کردیم. در این بخش نیز قصد داریم شما را چهار اکستنشن محبوب دیگر آشنا کنیم تا بتوانید تجربه‌ی فراتر از یک مرورگر صرف را با کروم داشته باشید. با ما همراه باشید!

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 81 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

افزونه‌های فراوانی که برای مرورگری مثل کروم عرضه شده، کاربرد آن را از یک ابزار مخصوص گشت و گذار در دنیای اینترنت فراتر برده است. در دو مطلب جداگانه قصد داریم ۱۳ افزونه‌ی برتر کروم را به انتخاب کاربران وب‌سایت makeuseof به شما معرفی کنیم. ۱۳ افزونه‌ای که مطمئناً  می‌توانند کارایی شما را به سطح بالاتری ارتقاء دهند و لذت استفاده از مرورگر کروم را دوچندان کنند. با بخش اول این مقاله و معرفی ۷ افزونه‌ی نخست همراه ما باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 91 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

بسیاری برای معرفی تراشه A9 اپل در کنفرانس خبری این کمپانی، منتظر بودند که ساعاتی پیش این تراشه معرفی شد. اپل مدعی است که این تراشه چندین‌بار نسبت به تراشه اولین آی‌فون سریع‌تر بوده و از این بابت، به‌خود می‌بالد!

این کمپانی، چیپ روی سیستم جدید (SOC) اپل A9X را در تبلت آی‌پد پرو معرفی کرده است و این‌طور که اعلام شده، A9X براساس معماری پردازش 14 نانومتری سامسونگ طراحی شده است. سپس اپل، اطلاعات بیشتری را درباره این تراشه اعلام کرد. اعداد اعلام‌شده، بسیار جالب‌توجه هستند و اپل گفته است که تراشه گرافیکی  A9X نسبت به تراشه نسل اول آی‌پد، 360 برابر سریع‌تر خواهد بود. هم‌چنین نسبت به تراشه A8X تبلت آی‌پد Air 2، تا 1.8 برابر سریع‌تر بوده و تراشه گرافیکی نیز، دوبرابر قدرت‌مندتر است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 69 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

اپل چند ساعت پیش از نسل جدید آیفون رونمایی به عمل آورد. همانطور که انتظار می رفت، آیفون جدید از هیچگونه تغییر ظاهری بر خوردار نیست و صرفا سخت افزارش بروز رسانی شده. آیفون ۶ اس، از همان نمایشگر ۴.۷ اینچی بهره می برد اما همانطور که گفتیم، تمام تغییرات، داخلی هستند.

در همان ابتدای امر و همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید، اپل رنگی جدید را برای تلفن هوشمند جدید خود برگزیده است.

بارز ترین مشخصه آیفون و آنچه مدت ها انتظارش را می کشیدیم نیز در نهایت با نام «۳D Touch» وارد نمایشگر آیفون شد. با فشردن نمایشگر، منوهای جدید برایتان باز خواهند شد و یا در صورتی که از پیش تعریف کرده بودند، می توانید شاهد میانبرهایی باشید. در واقع، ۳D Touch به شما اجازه می دهد تا به گونه ای تازه با موبایل خود به تعامل بپردازید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 49 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

هدف از معرفی پروژه اندروید وان گوگل، ارایه گوشی‌های هوشمند به بازار کشورهایی است که قدرت خرید مردم برای داشتن اسمارت فون چندان بالا نیست. این کار با کمک شرکای گوگل برای ارایه گوشی‌های هوشمند شدیدا رقابتی از نظر قیمت، که با پلت‌فرم این شرکت همراهی می‌شوند، صورت می‌پذیرد. به‌تازگی مدیر بخش آسیای شرقی گوگل، Rajan Anandan گفته است که این کمپانی قصد دارد تا از یک طرح جدید برای اندروید وان رونمایی کند؛ ارایه گوشی‌های هوشمند ۵۰ دلاری!

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 63 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

طبق قرارداد بین نوکیا و مایکروسافت، نوکیا تا سال ۲۰۱۶ نمی‌تواند تلفن‌همراهی را با برند خود ارایه‌ دهد. در حال حاضر این کمپانی فنلاندی مشغول خرید تجهیزات‌ شبکه از آلکاتل‌-لوسنت است. این شرکت بتازگی سرویس نقشه Here را نیز فروخته است، بنابراین می‌توان نشانه‌هایی از بازگشت این غول‌پیر و دوست‌داشتنی را دریافت کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 109 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

همان طور که می‌دانید کمپانی سامسونگ دو محصول جدید خود را با نام‌های گلکسی Note 5 و گلکسی S6 Edge Plus معرفی کرد که هر دو اسمارت فون‌های بسیار خوب و قدرتمندی هستند اما دقایقی بعد از این معرفی جنجالی بود که جنجال دیگری به پا شد. این غول کره‌ای در اقدامی عجیب یک کیبورد بی‌سیم را برای این دو محصول معرفی کرد که اتصال این قطعه به گوشی می‌تواند خیلی سریع گوشی شما را زشت‌ترین محصول در کره خاکی کند. (البته با کمی اغراق) این کیبورد QWERTY که نگاه کردن به آن محصولات بلک‌بری را یادمان می‌آورد از طریق بلوتوث به این دو اسمارت فون متصل می‌شود و البته رابط کاربری دستگاه نیز در حین اتصال آن کوچک می‌شود تا کاربر بتواند صفحه را به صورت کامل مشاهده کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 59 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

به یکی از معتبرترین رویدادهای حوزه فناوری در دنیا نزدیک می‌شویم و هرچه جلوتر می‌رویم اطلاعاتی بیشتری از پرچم‌داران کمپانی‌های مختلف منتشر می‌شود. هوآوی، کمپانی خوش نام چینی که حال دیگر هوادارانش در سرتاسر دنیا وجود دارند و منتظر محصولات جدید برند مورد علاقه خود هستند؛ در نمایشگاه IFA برلین در تاریخ ۲ سپتامبر به احتمال زیاد از جدیدترین پرچم‌دارش رونمایی خواهد کرد. این پرچم‌دار طبق آخرین شنیده‌ها و اخبار منتشر شده Mate 8 خواهد بود؛ یعنی دنباله بر Ascend Mate 7 که یک گجت موفق و پرطرفدار است.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 5,644
  • بازدید سال : 21,460
  • بازدید کلی : 595,773
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی