loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 80 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که برخی ساعت‌های هوشمند امروزی دارند این است که چندان شبیه به ساعت‌های عادی نیستند. این ساعت‌ها یا خیلی کلفت هستند یا خیلی سنگین هستند یا خیلی مربعی هستند؛ به نحوی که از نظر شکل ظاهری یا ابعادی با ساعت‌های عادی بازار متفاوت به نظر می‌آیند. ولی شرکت پبل مدل Time Round را برای برطرف ساختن این نقیصه معرفی کرده است.

پبل Time Round قرار است لقب سبک‌ترین و نازک‌ترین ساعت هوشمند دنیا را یدک بکشد. اریک میجیکوفسکی- مدیر عامل شرکت Pebble در این مورد می‌گوید:

( ساعت Time Round‌ که از امروز به قیمت ۲۵۰ دلار برای پیش خرید در دسترس است، سبک‌ترین و نازک‌ترین ساعت هوشمند بازار بوده و از نظر وزن و ابعاد شبیه ساعت های عادی بازار است. )

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 88 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

کمپانی سامسونگ بعد از معرفی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس، حالا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا گلکسی اس 7 را قدرتمندتر از نسل قبلی وارد بازار کند. در حالی که گفته می‌شد قرار است یک بار دیگر سامسونگ به معرفی دو نسخه‌ی متفاوت از پرچمداران خود ادامه دهد، ظاهرا این خبر امروز به صورت رسمی تایید شده است.

پیشتر نیز سابقه داشته که سامسونگ دو نسخه‌ی متفاوت از پرچمداران خود را معرفی کرده باشد که به نظر می‌رسد این روند حداقل یکسال دیگر با رونمایی از دو مدل گلکسی اس 7 ادامه خواهد داشت. به گزارش وب‌سایت Sammobile که از منابع نزدیک به سامسونگ به شمار می‌رود، قرار است گلکسی اس 7 در دو نسخه با شماره مدل SM-G930 با نمایشگر معمولی و SM-G935 با نمایشگر منحنی در دو طرف معرفی شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 86 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

یکی از ایراداتی که به ساعت‌های هوشمند وارد است، نرم‌افزارهای کمی است که برای این ساعت‌ها توسعه داده شده است. ولی این مورد به لطف وجود توسعه‌دهندگان مشتاق در حال برطرف شدن است. نرم افزار Messages یک نرم افزار پیغام رسان است که به تازگی برای ساعت‌های هوشمند توسعه داده شده.

اگرچه ساعت‌های هوشمند به مراتب کوچکتر از گوشی‌های هوشمند هستند ولی این امر باعث نمی‌شود که توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، نرم افزارهایی که این ساعت‌های هوشمند را به گوشی‌ها بیشتر شبیه می کنند، نسازند. یکی از این نرم‌افزارها که برای اندروید ور توسعه داده شده Messages نام دارد که البته از نام آن هم بخوبی مشخص است که چه کاری انجام می‌دهد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 94 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

فـیس بـوک برای اولین بار پس از تصاحب آکیولس با همکاری این بخش از کمپانی تجربه‌ی واقعیت مجازی را از طریق ویدیوهای ۳۶۰ درجه به فید خبری خود در فیس‌بوک اضافه کرده است. فیس‌بوک دیروز اضافه شدن این بخش را به سرویس خود اعلام کرد.

فیس‌بوک دیروز اعلام کرد که ویدیوها و انیمیشن‌های کوتاه خبری ۳۶۰ را که برگرفته از تجربیات آکیولس است، در فید خبری خود قرار خواهد داد. کاربران نسخه‌ی وب و اپلیکیشن اندروید بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی جهان می‌توانند از این ویدیو‌ها در فید خبری فیس‌بوک استفاده کنند. این قابلیت از طریق کلیک روی صفحه‌ی نمایش یا تغییر وضعیت گوشی در دست کاربر قابل استفاده است. با نگاهی به تغییرات صورت گرفته می‌توان به استراتژی جالب توجه فیس‌بوک در جهت افزایش جذابیت ویدیوهای فید خبری با ارائه‌ی ویدیو‌های ۳۶۰ درجه پی برد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 116 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

تنها یک هفته پس از عرضه‌ی رسمی نسخه‌ی نهایی iOS 9 اپل اقدام به ارائه‌ی نسخه‌ی 9.0.1 این سیستم عامل کرده است تا باگ‌ها و مشکلات بوجود آمده را رفع کند.

اپـل اولین بـروزرسانی برای iOS 9 را امروز منتشر کرد. این بروزرسانی مشکلاتی از قبیل ( عدم امکان تکمیل مراحل راهنمای نصب پس از نصب سیستم عامل iOS 9، مشکل عدم عملکرد مناسب ساعت هشدار و تایمر، باگ متوقف شدن ویدئوها در سافاری و نمایش غیرطبیعی عکس‌ها ) را برطرف خواهد کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 87 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)

پلاگین وردپرس تبدیل HTML به WordPress به شما امکان تبدیل یک تم HTML به تم وردپرس را می دهد. بدین ترتیب نیازی به داشتن اطلاعات و تخصص در طراحی پوسته وردپرس نارید. تبدیل تم HTML به تم وردپرس توسط این پلاگین تنها در چند دقیقه انجام می پذیرد.

 ( برای دانلود پلاگین به ادامـه مـطلـب مراجعه کنید ) 

امکانات :

  • بدون نیاز به داشتن مهارت در کد نویسی
  • ساخت منو
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 250 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)

Foodpress پلاگین وردپرس مدیریت منوی رستوران می باشد که توسط آن می توانید تعداد نامحدودی آیتم برای منوی رستوران ایجاد کنید و آنها را در دسته های مختلق قرار دهید. عکس غذاهای خوشمزه رستوران خود را به همراه اطلاعات آن، سطح تندی و .. برای خریدار به نمایش بگذارید.

( برای دانلود پلاگین به ادامـه مـطلـب به ادامه مطلب مراجعه کنید )

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)

iDesign یک پلاگین وردپرس برای طراحی سایت وردپرس می باشد. با استفاده از این پلاگین می توانید طراحی وب سایت وردپرس راه بدون نیاز به درگیر شدن با ستون ها و ردیف ها انجام دهید. قابلیت های این پلاگین ساخت اسلایدر، لایت باکس، فیلتر، هور، انواع شکل های موزاییکی، فونت های گوگل، صفحه بندی و … می باشد. با استفاده از این افزونه وردپرس می توانید صفحه بندی های زیبا را به سادگی خلق کنید.

( برای دانلود پلاگین به ادامـه مـطلب مراجعه کنید )

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 141 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)

پلاگین ووکامرس کوپن تخفیف گروهی یک افزونه قدرتمند است که تخفیف و کوپن ها را بر اساس مقادیر محصولات موجود در سبد خرید را به صورت خودکار فراهم می کند. افزونه تخفیف گروهی ووکامرس راه حل مناسبی برای نمایش تخفیف ها به صورت مستقیم در هنگام ثبت محصولات می باشد.

( برای دانلود به ادامـه مـطلـب مراجعه کنید )

امکانات :

  • اعمال خودکار تخفیف بر اساس حداقل/حداکثر مقادیر تعیین شده در کوپن ها
  • اجازه به خریدار برای انتخاب مقدار کوپن تخفیف
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 298 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)

پلاگین وردپرس سـاخت فـرم تـخمـین هـزیـنـه به سبک فلت و واکنش گرا یکی از کاربردی ترین افزونه های وردپرس می باشد. شما از این پلاگین می توانید برای فروش انواع سرویس ها یا محصولات مانند نرم افزارها، وبسایت ها، حیوانات و … استفاده کنید. با استفاده از این پلاگین کاربر تخمین دقیقی از تقاضای خرید خود بدست می آورد که تخمین نهایی به ایمیل او ارسال می شود.

( برای دانلود این پلاگین به ادامـه مـطلـب مراجعه کنید )

امکانات :

  • کاملا ریپانسیو ( حتی اگر قالب شما ریسپانسیو نیست! )
  • مدیریت چندین فرم
  • ماژول ادمین

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 5,813
  • بازدید سال : 21,629
  • بازدید کلی : 595,942
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی