loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 161 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (1)

معمولا پس از نصب نسخه ای از آنتی ویروس کاربر اقدام به روزرسانی پایگاه داده نرم افزار میکند و به مرور زمان این آپدیت ها تکمیل میشود. اما پس از نصب یک ویندوز جدید و نصب مجدد آنتی ویروس کلیه آپدیت های قبلی پاک خواهد شد و کاربر مجبور است کلیه آپدیت ها را مجددا دریافت نماید. این موضوع به دلیل بالا رفتن حجم آپدیت ها گاهی بسیار آزار دهنده است. بهترین راه در این مواقع ذخیره کردن آپدیت انتی ویروسی بعد از یک آپدیت کامل برای استفاده مجدد است در ادامه با اورژانــس آی تـی همراه باشید تا با ذخیره کردن آپدیت آنتی ویروس های ( kaspersky ،BitDefender، Norton،AVG ،McAfee ،Nod32 ) آشنا شوید....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 131 شنبه 30 آبان 1394 نظرات (1)

در این پست که بصورت روزانه آپدیت میشود ( یـوزر و پسورد ) آنتی ویروس نود 32 ( NOD32 )بصورت رایگان  گذاشته میشود و دیگر نیاز نیست کاربران محترم وقت خود را برای یافتن لایسنس رایگان برای آنتی ویروس خود به هدر بدن کافی ایست با اورژانـس آی تـی همراه باشید.....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 134 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

در این پست به یکی از مشکلات عمومی کاربران در زمینه شماره گذاری صفحات ورد می پردازیم ، که عدم توانایی آنها در انتخاب صفحه دلخواه جهت شماره گذاری است. برای مثال کاربری که دارای یک سند ۵۰ صفحه ای است می خواهد از صفحه ۵ به بعد را شماره گذاری (با شروع از عدد یک) کند در حالی که صفحات قبلی (یعنی ۱ تا ۵) شماره ای نگیرند.

اگر این سوال همیشگی شما نیز بوده است، این آموزش را تا رسیدن به جواب سوال خود فرا بگیرید. (قابل ذکر است این روش برای تمامی نسخه های ورد کاربرد دارد با این تفاوت که در نسخه های مختلف ممکن است جای چند گزینه متفاوت باشد.) توضیحات تکمیلی در ادامه مطلب می باشد پس در ادامه با اورژانــس آی تــی همراه باشید...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 146 سه شنبه 19 آبان 1394 نظرات (0)

در این پست قصد دارم نرم افزاری ( NTLite 1.0.0 Build 2525 ) رو معرفی کنم که توسط اون به راحتی و بدون هیچ دردسری می تونید یک نسخه از ویندوز رو سفارشی کنید، بطور مثال می تونید در صورت ارائه ی سرویس پک جدید آنرا به سی دی ویندوز خود بیافزایید و یا درایور های سیستم خود را به آن بیافزایید تا به طور اتوماتیک در هنگام نصب ویندوز سخت افزار سیستم شما رو هم بشناسه و دیگه مجبور نباشید بعد از هر بار نصب ویندوز کلی وقت صرف نصب درایور ها کنید ، و یا می تونید تنظیماتی را انجام بدهید تا توسط اون ، در هنگام نصب ویندوز صفحه ی درخواست سریال نامبر و یا تنظیمات شبکه حذف شود و موارد دیگر که در ادامه در رابطه با آنها توضیحاتی خواهم داد، پس در ادامه با اورژانـــس آی تــی همراه باشید ....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 122 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

در حال حاضر شبیه‌سازهای زیادی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید سیستم عامل اندروید را در کامپیوتر ویندوزی خود داشته باشید. حال می‌خواهیم این نوید را به شما بدهیم که نسخه نهایی ماشین مجازی اندروید 5 برای ویندوز منتشر شده و اکنون در این مقاله به روش نصب و فعال سازی آن خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید.

گفتنی است که این ماشین مجازی AMIDuOS نام دارد که 15 دلار قیمت گذاری شده است اما شما می‌توانید اکنون آن را به مدت 30 روز بدون پرداخت هزینه استفاده کنید. بر اساس تست‌های انجام شده این برنامه در حین اجرا اپلیکیشن‌های سنگین به مشکلاتی برمی‌خورد اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که شما از طریق آن قادر هستید که کامپیوتر خود را تبدیل به یک دستگاه اندرویدی کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 85 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (1)

فکر نمی‌کنم بتوان این روزها کسی را پیدا کرد که اهل فن‌آوری باشد و در شبکه‌های اجتماعی عضو نباشد. حتی آن‌هایی هم که علاقه‌ای به فن‌آوری ندارند، دستی در شبکه‌های اجتماعی دارند. شاید با آمدن شبکه‌هایی چون تلگرام و غیره، فیس‌بوک دیگر حال و هوای قبل را نداشته باشد، اما هنوز هم می‌توان آن را کامل‌ترین شبکه اجتماعی موجود نامید. جایی که تقریبا می‌توان هر محتوایی را با دیگر دوستان به اشتراک گذاشت. البته هر چقدر هم که در زمینه استفاده از فیس‌بوک مهارت داشته باشیم، هنوز هم ویژگی‌ها و ترفندهای نهفته‌ای هستند که با دانستن‌شان می‌توانیم بهره بیشتری از این شبکه اجتماعی ببریم. با اورژانـــس آی تی همراه باشید تا با هم به اعماق فیس‌بوک سفر کنیم و به قول معروف ته و توی این شبکه اجتماعی را در بی‌آوریم.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 116 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

(ROM Toolbox) اپلیکیشنی برای گوشی‌های روت شده‌ی اندروید است که قادر به انجام تغییرات سیستمی بوده و یکی از مفید ترین ابزارها برای اندروید به حساب می آید. با اورژانـــس آی تی همراه باشید.
در حال حاضر پلتفرم روت شده‌ی اندروید یکی از آزادانه‌ترین پلتفرم‌های موجود در دنیا است؛ به طوری که هر عملی که فکرش را کنید در آن ممکن خواهد بود. ROM Toolbox اپلیکیشنی در این زمینه به حساب می آید که ابزارک‌های بسیاری را در زمینه‌ی تغییرات سیستمی گوشی در اختیار شما قرار می دهد و در صورتی که گوشی شما روت شده باشد، می توانید با نصب آن به انبوهی از امکانات متنوع دسترسی پیدا کنید. این امکانات در سه شاخه‌ی اصلی با عنوان‌های Rom Manager, App Manager و Root Browser در اختیار شما قرار خواهند گرفت که در ادامه به معرفی جزئی هر کدام از این بخش‌ها خواهیم پرداخت.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 71 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

LinkedIn یکی از محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی است که کاربران آن می توانند عکس‌ها و ویدئوهای خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. LinkedIn Pulse نیز اپلیکیشنی برای مدیریت هرچه بهتر این شبکه در گوشی‌های موبایل است. با اورژانـــس آی تی همراه باشید.
LinkedIn یکی از شبکه‌های اجتماعی مهم در سال‌های اخیر به حساب می آید که مانند دیگر شبکه‌های بزرگ اجتماعی همچون توئیتر، فیسبوک و ... شامل افراد مختلفی از جمله هنرمندان و شخصیت‌های شناخته شده است. شما در این شبکه‌ی اجتماعی نیز می توانید همانند اینستاگرام پروفایل افراد مورد نظرتان را دنبال کنید و از آخرین و جدیدترین اخبار مربوط به آن‌ها با خبر شوید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 86 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

یکی از ایراداتی که به ساعت‌های هوشمند وارد است، نرم‌افزارهای کمی است که برای این ساعت‌ها توسعه داده شده است. ولی این مورد به لطف وجود توسعه‌دهندگان مشتاق در حال برطرف شدن است. نرم افزار Messages یک نرم افزار پیغام رسان است که به تازگی برای ساعت‌های هوشمند توسعه داده شده.

اگرچه ساعت‌های هوشمند به مراتب کوچکتر از گوشی‌های هوشمند هستند ولی این امر باعث نمی‌شود که توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، نرم افزارهایی که این ساعت‌های هوشمند را به گوشی‌ها بیشتر شبیه می کنند، نسازند. یکی از این نرم‌افزارها که برای اندروید ور توسعه داده شده Messages نام دارد که البته از نام آن هم بخوبی مشخص است که چه کاری انجام می‌دهد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 116 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

تنها یک هفته پس از عرضه‌ی رسمی نسخه‌ی نهایی iOS 9 اپل اقدام به ارائه‌ی نسخه‌ی 9.0.1 این سیستم عامل کرده است تا باگ‌ها و مشکلات بوجود آمده را رفع کند.

اپـل اولین بـروزرسانی برای iOS 9 را امروز منتشر کرد. این بروزرسانی مشکلاتی از قبیل ( عدم امکان تکمیل مراحل راهنمای نصب پس از نصب سیستم عامل iOS 9، مشکل عدم عملکرد مناسب ساعت هشدار و تایمر، باگ متوقف شدن ویدئوها در سافاری و نمایش غیرطبیعی عکس‌ها ) را برطرف خواهد کرد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 122 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

وقتی در خیابان‌ها قدم می‌زنیم امواج بسیاری در اطراف ما وجود دارند که به دلیل نامرئی بودنشان، وجود آن‌ها را از یاد می‌بریم. اما اپلیکیشن جدید Architecture of Radio این امکان را فراهم می‌کند تا امواج نامرئی را بر روی گوشی  یا تبلت خود مشاهده کنیم.

امواج بی‌سیم بسیاری در اطراف ما وجود دارند که قادر به دیدن آن‌ها نیستیم اما طراح اطلاعات، ریچارد ویژجن، با طراحی اپلیکیشن Architecture of Radio قصد دارد تا این امواج را بر روی گوشی و تبلت شما مرئی کرده و به نمایش بگذارد. این اپلیکیشن امواج دکل‌های مخابراتی، وای‌فای‌ها و ماهواره‌هایی را  که در اطراف شما هستند، به نمایش می‌گذارد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 92 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

امروز مایکروسافت به طور رسمی نسخه‌های مختلف ویندوز ۱۰ را معرفی کرد و حالا می‌دانیم که هر ورژن آن در هنگام عرضه چه نامی خواهد داشت. مورد جالبی که در نام‌گذاری نسخه‌های این سیستم‌ عامل وجود دارد، نامی‌ است که برای ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل تعیین شده و نام اصلی این سیستم‌عامل همان ویندوز ۱۰ موبایل خواهد بود که در تلفن‌های هوشمند و نیز تبلت‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته به دلیل استفاده این نسخه برای تبلت‌های کوچک، احتمالا کلمه موبایل از نام آن برای اینگونه دستگاه‌ها حذف خواهد شد، چراکه نام‌گذاری یاد شده بسیاری از افراد را به یاد ویندوز موبایل قدیمی خواهد انداخت که در این صورت، شرایط برای مایکروسافت چندان خوب پیش نمی‌رود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 74 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

امروز اپلیکیشن Google Fit برای اندروید، یک بروزرسانی بسیار مهم را دریافت کرد که از همین حالا در فروشگاه گوگل پلی در دسترس همه کاربران قرار گرفته. همانطور که احتمالا می‌دانید این اپلیکیشن در حوزه سلامت ساخته شده و شامل امکاناتی برای حفظ سلامت و تندرستی کاربران است و نیز قادر به برقراری تعامل با دیگر اپلیکیشن‌های مشابه است.

با انتشار نسخه جدید، حالا Google Fit می‌تواند مسافت طی شده توسط شما و میزان کالری سوخته شده‌تان را اندازه گیری نماید. برای استفاده از این دو بخش جدید، ابتدا باید مواردی چون جنسیت، قد و وزن خود را در تعیین نمایید. سپس اپلیکیشن یاد شده امکان این را می‌دهد تا ببینید که هر روز چقدر راه رفته‌اید و چقدر کالری در هر روز سوزانده‌اید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 92 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ROM Settings Backup Pro کمک می کند شما قبل از تغییر رام گوشی اندرویدی خود از اطلاعات و رابط کاربری موجود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل دیگر نگران اطلاعات خود نباشید.

رام یکی از قسمت های مهم گوشی های اندرویدی است که می تواند رابط کاربری و امکانات مد نظر شما را فراهم سازد، البته بیشتر کاربران اندرویدی با رام آشنا نیستند، حال اگر قصد بروز رسانی نسخه اندروید یا رابط کاربری گوشی تان به وسیله تغییر رام را دارید، می توانید قبل از انجام این کار از اطلاعات و ویژگی های رام فعلی تلفن همراهتان نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت وقوع مشکل دیگر نگران سلامتی گوشی و اطلاعات تان نباشید.

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 90 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

پخش‌کننده‌های موسیقی یا Music Playerها دسته‌بندی بسیار محبوبی در مارکت‌های دانلود اپلیکیشن را به خود اختصاص داده‌اند که نمونه‌های بی‌شماری از آن‌ها نیز تا کنون تولید شده است. همانطور که می‌دانید فقط تعداد محدودی از نمونه‌های یک محصول در لیست بهترین‌ها جای دارند زیرا به واسطه امکانات، قابلیت‌ها و ابزار‌های منحصربفرد، به‌خوبی خود را در دل کاربران جا کرده‌اند؛ به همین منظور در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین موزیک‌پلیر‌های موجود برای سیستم‌عامل اندروید را معرفی کنیم پس تا پایان با اورژانـــس آی تـــی همراه باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 76 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شما این کار را کرده‎اید. همه ما این کار را کرده‎ایم. مهم نیست چقدر از دنیا متنفر باشیم، و بخواهیم تمایلات خودشیفته‎ای را انکار کنیم، همه ما یک عکس سلفی تابحال گرفته‎ایم. از زمان ظهور دوربین‎های جلو، عکس‎های سلفی آنقدر متداول شده‎اند که حتی رییس جمهور آمریکا در این فرهنگ خود را سهیم کرده است. متاسفانه، دوربین جلوی آیفون همیشه در قیاس با ویژگی‎های دوربین پشتی بی نهایت بد بوده است. SelfieX اپلیکیشنی است که مشکل کیفیت پایین تصویر دوربین جلو را رفع می‎کند.

حل مشکل دوربین جلوی اشغال ساده است، خیلی راحت از دوربین پشتی استفاده کنید. ولی چطور قرار است شما طوری حالت بگیرید که مطمئن شوید تصویری که می گیرید شما را در جلو و مرکز قرار می‎دهد؟ خوب، شما می‎توانید به شیوه‎ی کلاسیک عمل کنید، یعنی همان جایی که آیفون خود را نگه داشته‎اید عکس را بگیرید و امید داشته باشید عکس عالی در بیاید. یا اینکه می‎توانید از SelfieX استفاده کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 91 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ایرانی‌ها بزرگترین کاربران وایبر در جهان به‌شمار می‌آیند. این موضوع اولین‌بار توسط «الکسا» یکی از معتبرترین مراکز امتیازدهی به سایت‌های اینترنتی منتشر شد. تعداد کاربران این شبکه اجتماعی بنا به گفته مسئولان کشور حدود ٩,٥‌میلیون نفر است. ضریب نفوذ ٥٥‌درصدی اینترنت در ایران و کاربران فعال آن، درحال‌حاضر کشور را به‌عنوان بزرگترین بازار اینترنتی خاورمیانه معرفی کرده است. براساس آمار منتشر شده توسط الکسا، آمریکایی‌ها با اختلاف زیاد، رتبه دوم کاربران وایبر را به‌خود اختصاص می‌دهند. اما برای بهره‌مند شدن از تمام امکانات این اپلیکیشن پرطرفدار و محبوب ارتباطی نیاز است تا جزییات بیشتری از آن بدانید. جزییاتی مانند این‌که شما با استفاده از وایبر می‌توانید زیر ذره‌بین مخاطبانتان قرار بگیرید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 136 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اگر از نحوه پاسخگویی به تماس‌های دریافتی گوشی یا تبلت اندرویدی خود خسته شده اید،برنامه Air Call-Accept شرایطی را محیا می کند تا بدون لمس صفحه نمایش به تماس‌ها پاسخ دهید.

همیشه برای متفاوت بودن راه های مختلفی وجود دارد، اگر دوست دارید هنگام پاسخگویی به تماس های دریافتی با یک حرکت منحصر به فرد به آن ها پاسخ دهید، نرم افزار Air Call-Accept را از دست ندهید.

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 65 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

چندی پیش بود که کمپانی گوگل سرویس بی‌سیم خود را با نام پروژه fi معرفی کرد که از طریق آن کاربران می‌توانستند به راحتی به تمام شبکه‌های بی‌سیم موجود دسترسی داشته باشند و خدمات بسیار سریع‌تر و باکیفیت‌تری را دریافت کنند که برای استفاده از آن نیز می‌بایست مبلغی را پرداخت می‌کردند که اکنون سرویس جدید این شرکت اپلیکیشن اختصاصی خود را نیز دریافت کرد و در گوگل پلی منتشر شد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 124 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ویندوز جدید مایکروسافت تقریبا همان ویژگی‌های ویندوز هفت را دارد با این تفاوت که برخی قابلیت‌ها به آن اضافه شده و توانایی آن بهبود پیدا کرده است. اگر از مهمترین تغییر ظاهری ویندوز ۸ به نام صفحه استارت صرف نظر کنیم از نظر رابط کاربری تفاوت زیادی بین ویندوز هفت و هشت نیست پس نگران کار با ویندوز هشت نباشید و سیستم‌عامل خود را ارتقا دهید. در این مطلب نصب ویندوز هشت را قدم به قدم نمایش می‌دهیم.

پیش از نصب

قبل از اینکه فرآیند نصب ویندوز هشت را شروع کنید باید به این دو مورد توجه داشته باشید:

1 ) از فایل‌های ضروری خود نسخه پشتیبان بگیرید و آنها را در یک جای مطمئن کپی کنید. این موضوع شامل تنظیمات هم می‌شود. به عنوان مثال فهرست سایت‌های مورد علاقه در فایرفاکس یا کروم، پلاگین‌هایی که برای فتوشاپ نصب کرده‌اید و بسیاری موارد دیگر که بعد از نصب یک ویندوز جدید آنها را از دست می‌دهید.

2 ) درایورها را پیش از نصب چک کنید. اگر از ویندوز هشت نسخه ۶۴ بیتی استفاده می‌کنید مطمئن شوید درایورها را آماده دارید. بعد از نصب ممکن است در استفاده از شبکه با مشکل مواجه شوید و امکان دسترسی به اینترنت نیست پس قبل از شروع دردسر آنها را آماده کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 49 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اگر در رایانه، تبلت و یا تلفن همراه کتاب‌های الکترونیک زیادی مطالعه می‌کنید گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران برای شما نرم افزار محبوب Foxit Reader را معرفی می‌کند. ویرایش، زوم و Highlight کردن بخشی از امکانات این نرم افزار هستند.

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 95 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار Cleverbot تلفن همراه شما را به یک ربات هوشمند رویایی تبدیل می‌کند و قادر خواهد بود که به سوالات شما به صورت کامل پاسخ دهد.

شاید برای شما هم قابل باور نباشد، که بتوان با تلفن همراه یا تبلت اندرویدی خود صحبت کرد و جواب دریافت کرد؛ Cleverbot مانند یک هوش مصنوعی عمل می کند و به تمامی سوالات و دستورات مورد نظر شما پاسخ می دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری فانتزی، سرعت بالا در تجزیه و تحلیل سوالات شما و پاسخ به آن ها، پشتیبانی از موضوعات مختلف و ... اشاره کرد. در ضمن قادر خواهید بود که سوالات خود در زمینه های اقتصادی، ورزشی، اجتماعی و ... با برنامه مطرح کنید.

دانلود برنامه cleverbot

حجم فایل : 16.3 مگابایت

نسخه : 2.2

اجرا در : اندروید 3.2 به بالا

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 104 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Ammyy یک نرم افزار بسیار خوب جهت کنترل کامپیوتر از راه دور است که برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که باید در هر لحظه به کامپیوترتان دسترسی داشته باشید نرم افزار Ammyy می توانید برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد.

حتما شما هم کم و بیش از نرم افزار team viewer استفاده کرده اید و با عملکرد آن آشنایی کافی را دارید. تنها مشکل این نرم افزار این است که هر چند وقت یک بار غیر فعال می شود و نیاز به خرید مجدد آن دارید.

Ammyy یک نرم افزار رایگان چند منظوره برای اتصال و کنترل کامپیوترها از راه دور، در عرض چند ثانیه و بدون نیاز به هیچگونه تنظیمات و پیکربندی است، که می تواند برای مواردی مانند: به اشتراک گذاری دسکتاپ از راه دور، مدیریت کامپیوتر از راه دور و یادگیری از راه دور، از هر نقطه ای از دنیا، مورد استفاده قرار گیرد .
برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید....
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 96 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

همه ما کم و بیش از نرم افزار اینترنت دانلود منیجر استفاده کرده ایم و با کارایی آن کاملا آشنا هستیم. این بار IDM را برای گوشی‌های هوشمند شما آماده کرده‌ایم تا فایل‌های دانلود خود را از طریق گوشی اندرویدی خود انجام دهید. این نرم افزار تمامی امکانات را دارا می‌باشد.

Internet Download Manager قدرتمندترین نرم افزار موجود در زمینه ی دانلود انواع فایل ها از فضای مجازی است. دانلود منیجر فایل مورد نظر را به چند قسمت تبدیل می کند و سبب می شود تا حدود زیادی سرعت دانلود افزایش یابد، اين نرم افزار با تمامی مرورگرها و تمامی سيستم عامل های موجود سازگاری كامل را دارد.

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 75 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Junkware Removal Tool یک نرم افزار امنیتی مفید جهت جستجو برای حذف بد افزارها، نرم افزارهای جاسوسی و سایر ویروس ها می باشد. این نرم افزار که از حجم کمی برخوردار است کاملا رایگان بوده و نیازی به خرید ندارید. این ابزار در حذف ویروس ها و سالم سازی رایانه کمک بسیار خوبی می تواند برای رایانه شما باشد. نرم افزار Junkware Removal Tool قابلیت حذف نرم افزارها را دارد و می توانید از این طریق اقدام به حذف آنها کنید. از این رو نرم افزارهایی از جمله Babylon ،Blekko ،Claro / iSearch ،Conduit ،Crossrider ،DealPly ،Delta و سایر نرم افزارها که قابلیت حذف آن ها وجود ندارد را می توانید با استفاده از این برنامه به آسانی آن ها را حذف کنید.

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 62 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

گوگل سیستم عامل مورد استفاده در ساعت های هوشمند اندرویدی موسوم به اندروید ویر را به روز کرد تا امکانات بیشتری به ساعت های مذکور افزوده شود.

این به روزرسانی ظرف هفته های آینده در دسترس کاربران علاقمند قرار می‌گیرد و شامل افزودن قابلیت وای – فای برای برقراری ارتباط  بی‌سیم با محیط اطراف نیز هست.

اولین ساعتی که قرار است با چنین امکاناتی عرضه شود، ساعت هوشمند شرکت ال جی موسوم به Urbane‌ است که این ماه روانه بازار می شود. همچنین انتظار می رود در ماه های آینده ساعت هایی از سوی شرکت های سامسونگ، سونی و ایسوس هم با چنین امکاناتی عرضه گردد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 113 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

ماه گذشته گزارشی را منتشر کردیم که نشان می داد واتس اپ در تلاش است تا امکان دریافت بکاپ از گوگل درایو را برای کاربرانش فراهم نماید و از این طریق نسخه ای از پیام های متنی و فایل های چندرسانه ای شما را روی سرویس ذخیره سازی مبتنی بر کلاود خود نگهداری نماید.

حالا می توان تایید کرد که بیلد ۲٫۱۲٫۴۵ آپدیت جدید این اپلیکیشن پیام رسان همراه با چنین امکانی عرضه خواهد شد. برای فعالسازی این قابلیت لازم است که امکان دسترسی اپلیکیشن به اکانت گوگل خود را روی تلفن های همراه اندرویدی فراهم نمایید ، برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 67 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

برای افزایش سرعت دسترسی به پیامک ها، ایمیل ها، تماس ها و ... در گوشی اندرویدی خود در حالت قفل می توانید از این نرم افزار Lock Booster استفاده کنید، برنامه بستری را فراهم می کند تا به صورت مستقیم موارد ذکر شده را مشاهده کنید ، برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 159 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

اینستاگرام یک شبکه‌ی اجتماعی موبایلی است که وب‌سایت آن تنها قابلیت نمایش فیدها را دارد و شما برای ارسال عکس یا ویدئو در این شبکه‌ی اجتماعی، مجبور به استفاده از اپلیکیشن آن هستید. Gramblr نرم‌افزاری رایگان برای ویندوز و مک است که به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق کامپیوتر، قادر به پست دادن در اکانت اینستاگرام خود باشید.

اینستاگرام را به جرات می‌توان محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین شبکه‌ی اجتماعی در ایران دانست که با توجه به امکان دسترسی آزاد به آن، رقیبان بزرگتر خود یعنی فیسبوک و توئیتر را، حداقل در ایران پشت سر گذاشته است به‌طوری که از معمولی‌ترین فرد تا بازیگران و حتی مقامات دولتی در این شبکه‌ی اجتماعی حضور پررنگی دارند.

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 79 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

امروزه برنامه‌های ارتباطی به طور کامل وارد زندگی ما شده‌اند و دیگر نمی‌توان شخصی را یافت که از این برنامه‌ها استفاده نکند. ولی این برنامه‌های مشهور همچون لاین، وایبر و واتس‌اپ سازندگانی خارجی دارند و از نظر امنیت اطلاعات نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کامل کرد؛ بر این اساس بسیاری از افرادی که در ادارات کار می‌کنند و امنیت اطلاعات شخصی برای آن‌ها مهم است، در استفاده از این راه‌های ارتباطی محروم هستند.

برنامه نویسان خوش ذوق و فعال ایرانی برای پر کردن خلاء پیام‌رسان‌های ایرانی یا شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه، دست به ساختن برنامه‌های زیادی زده‌اند که هر کدام مزیت و معایب خود را دارند ولی در کل می‌توان گفت ارزش امتحان کردن را داشته و روند رو به رشدی را طی می‌کنند. در این مقاله به بررسی چند نمونه خوب و شناخته شده می‌پردازیم، بدیهی است بسیاری از اپ‌های ارتباطی ایرانی وجود دارند که ما در این لیست آن‌ها را نداریم پس از خوانندگان محترم درخواست می‌شود در صورت وجود اپ‌های بهتر به ما خبر بدهند تا آن‌ها را در این لیست بگنجانیم.

توجه: ممکن است تعداد دوستانی که این اپ‌ها را استفاده می‌کنند بسیار پایین باشد ولی اگر ما از این اپ‌ها حمایت کنیم، مسلما روز به روز بهتر شده و می‌توانند به راحتی جایگزین نمونه‌های خارجی شوند. در ضمن دقت کنید که هیچ‌گونه تبلیغی برای قرار گرفتن در این لیست وجود ندارد و تنها تعداد نصب بالاتر معیار ما بوده است .

برای دانلود برنامه ها به ادامه برنامه مراجعه کنید....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 66 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

بعضی وقت ها که با قبض یا هزینه سیم کارت خود بابت برقراری تماس، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت مواجه می شویم، تعجب می‌کنیم و همیشه به خود می‌گوییم باید حجم مصرفی خود در امور مختلف را مدیریت کنیم اما همیشه این امر بی فایده و کم تاثیر است ، برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید ....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 54 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

پس از مدت‌ها انتظار، نسخه‌ی پنجم از سیستم‌عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ با رام «سیانوژن ۱۲» (Cyanogen OS 12) برای گوشی هوشمند وان‌پلاس شرکت وان عرضه شد.

بر اساس قولی که مدیر شرکت سازنده‌ی وان پلاس به کاربران خود داده است، این بروز رسانی برای تمامی کاربران این محصول در دسترس خواهد بود. بعد از تاخیر نا مشخص در عرضه‌ی سیانوژن ۱۲، این رام همراه با طراحی متریال و بر پایه‌ی طراحی ظاهری جدید این شرکت عرضه شده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 60 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

 

درحالیکه مرورگر Safari به صورت پیش‌فرض توسط طیف وسیعی از کاربران دستگاه‌های مجهز به iOS مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما برخی از افراد بنا به نیازشان از مرورگرهای دیگری نظیر گوگل کروم بهره می‌برند. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که از این مرورگر در آی‌دیوایس خود استفاده می‌کنید، خبر خوبی برای شما داریم. گوگل این اپلیکیشن را برای سیستم عامل یاد شده بروزرسانی کرده و قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از ویجت و افزونه‌ها را به آن اضافه کرده است.

بگذارید با ویجت شروع کنیم؛ اگر کاربران ویجت کروم را به مرکز اعلانات (Notification Center) دستگاه خود اضافه کنند، قادر خواهند بود تا از این طریق اقدام به باز کردن یک تب جدید کرده و یا از قابلیت جستجوی صوتی بهره ببرند. این امکان برای کاربرانی که از اپلیکیشن‌های زیادی استفاده می‌کنند و می‌خواهند دسترسی سریع‌تری به کروم داشته باشند، می‌تواند بسیار مفید باشد ، برای دانلود برنامه به ادامه برنامه مراجعه کنید....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 46 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

کاربران برای استفاده از این نسخه باید مشترک سرویس کلود آفیس ۳۶۵ بوده و از خدمات Lync Online آن بهره بگیرند.

کاربران علاقمند در سراسر جهان می‌توانند به خدمات یاد شده دسترسی داشته باشند. اما تکمیل خدمات درنظر گرفته شده در قالب این سرویس تا پایان ماه می ادامه خواهد داشت. مایکروسافت همچنین برای تسهیل آشنایی کاربران با نسخه تجاری اسکایپ دستورالعملی را نیز طراحی نموده است .

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 112 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)
جنگ قبایل یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین در جهان برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس است که میلیون ها نفر این بازی را به صورت آنلاین و همزمان بازی می کنند، اما این بازی به قدری بزرگ و تقریبا پیچیده است که حتی برای افراد حرفه ای هم نیاز به آموزش است. در این نرم افزار "ترفندستان جنگ قبایل" آموزش هایی چون: دریافت جم رایگان، آشنایی با عنصرهای دفاعی، آشنایی با سربازها و نیروهای هجومی، نحوه تغییر اسم دهکده، نحوه برقراری ارتباط بازی با برنامه بلو استیک، زمان مناسب برای حمله و ... وجود دارد. در این برنامه سعی شده است، به سلیقه ی تمامی افراد چه مبتدی و چه حرفه ای توجه شود و آموزش های مناسب برای هر گروه قرار داده شده است.

ترفندهای بازی clash of clans
حجم فایل : 873 کیلوبایت
نسخه : 4.0
اجرا در : اندروید 1.6 و بالاتر
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 103 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

اگر یکی از دوست داران متریال دیزاین در اندروید 5.0 هستید و منتظر روزی بودید که این زبان طراحی وارد پیام رسان محبوب واتس‌اپ شود باید بگوییم که آن روز فرا رسیده است. امروز اپلیکیشن واتس‌اپ به‌روز رسانی جدیدی را دریافت کرد که بر اساس آن زبان طراحی این برنامه به متریال دیزاین تغییر یافته است و کاربران نیز اکنون می‌توانند رابط کاربری جدید و جذابی را استفاده کنند. البته به‌روز رسانی جدید فعلا در گوگل پلی وجود ندارد و شما می‌توانید از طریق لینک زیر نسخه جدید اپلیکیشن واتس‌اپ را که 2.12.34 است و 19 مگابایت حجم دارد دانلود و بر روی دستگاه‌های اندرویدی خود نصب نمایید:

دانلود whatsapp___material

دانلود برنامه whatsapp___material

نسخه : 2.12.34

حجم برنامه : 19.65 مگابایت

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 222 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

اگر شما نیز در بین مخاطبان خود به یکی از افراد بسیار بیشتر از سایر مخاطبان تماس می‌گیرید و یا پیام کوتاه ارسال می‌کنید به‌طور حتم پیدا کردن روزانه آن مخاطب از دفترچه تلفن و یا وارد کردن دستی شماره وی وقت شما را خواهد گرفت و برای همین دلیل سیستم عامل اندروید ویژگی‌ای را در بطن خود قرار داده است که از طریق آن می‌توانید مخاطب مورد نظر را در صفحه اصلی خود قرار دهید و با یک بار لمس آن با وی تماس بگیرید یا پیامی را ارسال کنید.

برای این کار ابتدا به صفحه برنامه‌ها بروید (این آموزش در اندروید لالی پاپ انجام شده است).

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 68 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

با این نرم افزار شما می توانید با سرعت ۲ مگابایت بر ثانیه دقیق ۱۰ برابر سرعت ۳G به انتقال فایل از طریق وای فای برای دوستان خود بپردازید.نرم افزار ZAPYA سریعترین ابزار انتقال فایل در جهان برای اندروید می باشد

که توسط آن قادر خواهید بود با سرعت ۲ مگابایت بر ثانیه،۱۰ برابر سرعت ۳G به انتقال فایل از طریق وای فای برای دوستان خود بپردازید . 

با این اپلیکیشن قادر خواهید بود هر آنچه را که در حافظه اسمارت فون خود دارید با سرعتی بالا ارسال کنید و یا به صورت گروهی به انتقال و دریافت فایل بپردازید این نرم افزار فایل هایی را مانند:فیلم, تصاویر, موزیک, برنامه, بازی, تم و فایل های فشرده حتی با حجم زیاد  را از طریق شبکه بی سیم Wi-Fi در اندروید و هر چیزی را که دوست دارید با دیگر گوشی ها یا دیگر سیستم عامل ها مانند:اندروید به اندروید ویندوز و ios به اشتراک بگذارید.
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 91 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

چندی است که اپلیکیشن‌های مختلفی منتشر شده‌اند که به کاربر این امکان را می‌دهند تا به یک دستگاه از طریق وای-فای متصل شود و با سرعت و کیفیت عالی اطلاعات خود را انتقال دهد. در این میان هم فایل‌ها بسیار سریع‌تر از بلوتوث و… ارسال می‌شوند و هم همگام سازی دستگاه‌ها آسان است و حتی می‌توان از دستگاه اندرویدی به کامپیوتر و یا یک تبلت متصل شد.

یکی از اپلیکیشن‌هایی که در این حوزه امتحان خود را پس داده است SuperBeam نام دارد که برنامه‌ای است قدرتمند برای سیستم عامل اندروید که امکان اتصال به کامپیوتر را نیز داراست. برای انتقال اطلاعات حجیم و یا حتی کوچک شما می‌توانید از طریق این اپلیکیشن وارد عمل شوید.

دانلود اپلیکیشن SuperBeam برای اندروید از طریق گوگل پلی

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 89 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

شاید ویروس به آن معنایی که در رایانه‌ها و برای سیستم عامل ویندوز مطرح است برای سیستم عامل‌های دیگر همچون اندروید و IOS مطرح نباشد، اما این بدان معنا نیست که گوشی یا تبلت شما هیچ نیازی به برنامه‌های آنتی‌ویروس ندارد. وظیفه آنتی‌ویروس‌ها تامین امنیت است و این امنیت در رابطه با گوشی‌ها و تبلت‌ها شکل جدیدی به خود میگیرد که ممکن است در رابطه با رایانه‌های شخصی و مخصوصا رایانه‌های رومیزی مطرح نباشد. جلوگیری از سرقت یکی از شکل‌های جدید تامین امنیت است که در بسیاری از آنتی‌ویروس‌های عرضه شده برای موبایل لحاظ شده است. از طرفی این آنتی‌ویروس‌ها با داشتن قابلیت‌هایی همچون تشخیص کرم‌های اینترنتی و سایت‌های کلاهبرداری همانند آنتی‌ویروس‌های عرضه شده برای رایانه‌های شخصی تامین امنیت شما هنگام وبگردی را نیز بر عهده دارند. اگر تا به حال هیچ آنتی‌ویروسی در گوشی یا تبلت خود نصب نکرده‌اید، پیشنهاد میکنیم هر چه سریعتر این کار را انجام دهید. در زیر به طور مختصر به معرفی 4 آنتی‌ویروس برتر سال گذشته خواهیم پرداخت ، پس با اورژانـــس آی تــی همراه باشید....

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 5,756
  • بازدید سال : 21,572
  • بازدید کلی : 595,885
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی