loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 91 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

چندی است که اپلیکیشن‌های مختلفی منتشر شده‌اند که به کاربر این امکان را می‌دهند تا به یک دستگاه از طریق وای-فای متصل شود و با سرعت و کیفیت عالی اطلاعات خود را انتقال دهد. در این میان هم فایل‌ها بسیار سریع‌تر از بلوتوث و… ارسال می‌شوند و هم همگام سازی دستگاه‌ها آسان است و حتی می‌توان از دستگاه اندرویدی به کامپیوتر و یا یک تبلت متصل شد.

یکی از اپلیکیشن‌هایی که در این حوزه امتحان خود را پس داده است SuperBeam نام دارد که برنامه‌ای است قدرتمند برای سیستم عامل اندروید که امکان اتصال به کامپیوتر را نیز داراست. برای انتقال اطلاعات حجیم و یا حتی کوچک شما می‌توانید از طریق این اپلیکیشن وارد عمل شوید.

دانلود اپلیکیشن SuperBeam برای اندروید از طریق گوگل پلی

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 89 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

شاید ویروس به آن معنایی که در رایانه‌ها و برای سیستم عامل ویندوز مطرح است برای سیستم عامل‌های دیگر همچون اندروید و IOS مطرح نباشد، اما این بدان معنا نیست که گوشی یا تبلت شما هیچ نیازی به برنامه‌های آنتی‌ویروس ندارد. وظیفه آنتی‌ویروس‌ها تامین امنیت است و این امنیت در رابطه با گوشی‌ها و تبلت‌ها شکل جدیدی به خود میگیرد که ممکن است در رابطه با رایانه‌های شخصی و مخصوصا رایانه‌های رومیزی مطرح نباشد. جلوگیری از سرقت یکی از شکل‌های جدید تامین امنیت است که در بسیاری از آنتی‌ویروس‌های عرضه شده برای موبایل لحاظ شده است. از طرفی این آنتی‌ویروس‌ها با داشتن قابلیت‌هایی همچون تشخیص کرم‌های اینترنتی و سایت‌های کلاهبرداری همانند آنتی‌ویروس‌های عرضه شده برای رایانه‌های شخصی تامین امنیت شما هنگام وبگردی را نیز بر عهده دارند. اگر تا به حال هیچ آنتی‌ویروسی در گوشی یا تبلت خود نصب نکرده‌اید، پیشنهاد میکنیم هر چه سریعتر این کار را انجام دهید. در زیر به طور مختصر به معرفی 4 آنتی‌ویروس برتر سال گذشته خواهیم پرداخت ، پس با اورژانـــس آی تــی همراه باشید....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 80 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

در دنیای امروز با گسترش فعالیت‌های روزمره و افزایش هزینه‌های جاری، لزوم استفاده از نرم افزاری برای محاسبه هزینه و درآمدهای روزمره ضروری به نظر می‌رسد. وجود نرم افزار جامعی که بتواند علاوه بر تحقق این نیاز اصلی، امکاناتی نظیر مدیریت چک‌های پرداختنی، امکان ثبت درآمدها و هزینه‌ها، امکان گزارش‌گیری از هزینه‌ها و درآمدها و امکان یادآوری سررسید چک‌ها را دارا باشد، از بدیهیات اولیه چنین نرم افزاری است.
نرم افزار حسابداری شخصی هلو ارایه شده توسط گروه شرکت‌های طرفه نگار، بزرگترین تولیدکننده نرم افزارهای مالی و اداری درایران به همراه امکانات متنوع می‌تواند این دغدغه را برطرف کند.
گفتنی است؛ نرم افزار حسابداری شخصی هلو اندروید به عنوان 5 اپلیکیشن برتر جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران و همچنین در گروه ابزارها به عنوان برترین اپلیکیشن از نگاه مردم انتخاب گردیده است.
این محصول امکان کنترل تمامی هزینه‌ها، درآمدها و مشاهده گزارشات متنوع را برای کاربران آن فراهم نموده و تلفن همراه هوشمند شما را تبدیل به یک کیف پول الکترونیک می‌نماید. علاوه بر موارد فوق، نرم افزار هلو در ورژن 3 امکانات ذیل را نیز عرضه می‌کند:

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 148 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

با وجود اینکه در حال حاضر کیفیت بستر‌های مخابراتی برای تماس‌های صوتی مناسب است و صدا به‌خوبی ارسال و دریافت می‌شود اما همچنان افرادی هستند که کیفیت بیشتری را نیاز دارند که فعلا بستر‌های مخابراتی قادر به انتقال آن نیستند. در اسمارت فون‌های امروزی نیز چنین ویژگی‌ای وجود دارد که افراد از طریق وای-فای تماس‌های خود را برقرار کنند که هم باعث کاهش هزینه و هم افزایش کیفیت مکالمات می‌شود.

اسمارت فون‌های کمپانی اپل با نام آی‌فون نیز دارای این ویژگی هستند و اخیرا شبکه مخابراتی Sprint که در آمریکا قرار دارد استفاده از وای-فای را در اختیار کاربرانش قرار داده است. برای فعال سازی این ویژگی بر روی آی‌فون می‌بایست از بخش تنظیمات وارد عمل شوید و بعد از فعال سازی آن زمانی که وای-فای گوشی شما فعال باشد مستقیما تماس‌ها از طریق آن ارسال و دریافت خواهد شد و در صورت خاموش بودن نیز تماس‌ها از طریق بستر مخابراتی انجام خواهند شد. برای فعال سازی ویژگی مذکور از طریق روش و آموزش زیر وارد عمل شوید:

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 49 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

در طول دوازده ماه گذشته ساعت‌های هوشمند رشد بسیار چشم گیری داشته‌اند و اکنون نیز کمپانی ایسوس محصول جدیدی را در این زمینه معرفی کرد است. ایسوس در طول امروز بند ورزشی جدید خود را معرفی کرد که VivoWatch نامیده می‌شود و این محصول ساعتی است زیبا و ورزشی که تمام اپلیکیشن‌های مختلف این حوزه نیز بر روی آن وجود دارید و شما می‌توانید از طریق این محصول ضربان قلب، میزان فعالیت، نمودار خواب و… را بسنجید و مشاهده نمایید.

البته نکته جالب در خصوص این محصول صفحه نمایش سیاه و سفید آن است و یک LED سبز رنگ نیز در بخش زیرین آن قرار گرفته است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 168 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

استفاده مداوم از رایانه های شخصی موجب کم شدن سرعت آن ها نیز می شود اما با مراقبت های مناسب می توان از این اتفاق جلوگیری کرد و یا در صورت رخ دادن آن به حالت اولیه باز گشت.

دلیل اصلی کاهش سرعت در رایانه های شخصی پر شدن فضای دیسک سخت از داده ها است و از آنجا که ریجستری ویندوز بیش تر و بیش تر می شود فاضی خالی هم سریع تر پر خواهد شد. با یان حال فضای دیسک سخت شما با بسیاری از فایل های موقت و تکراری نیز پر می شود که شما از آن ها مطلع نیستید. اکنون قصد داریم که نحوه پاک کردن این فایل های اضافی را به شما آموزش دهیم و سرعت آن را نیز بالا ببریم پس با ما در اورژانــــس آی تـــی  همراه باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 81 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

همانطور که می دانید مایکروسافت در کنفرانس هفته قبل از جدیدترین نسخه ویندوز ۱۰ رونمایی کرد و ما نیز به معرفی برخی از آنها پرداختیم. اما تمام ویژگی های این سیستم عامل به صورت پیشفرض فعال نیستند اما با یک ترفند ساده رجیستری می توانید ببینید که مایکروسافت اجزای بیشتری را برای رابط کاربری خود در نظر گرفته. یکی از این موارد صفحه ورود جدید است که به صورت پیشفرض نمی توانید آن را ببینید.

اگر می خواهید ویژگی یاد شده را در ویندوز ۱۰ نصب شده خود فعال کنید و با رجیستری آشنایی دارید باید بدانید اینکار بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید تغییر مقادیر برخی از متغییرهای رجیستری است. دقت نمایید که اگر اینکار را درست انجام ندهید ممکن است در سیستم عامل شما اختلالاتی ایجاد شود که مجبور به نصب مجدد آن شوید. پس قبل اینکار را با دقت تمام انجام دهید.

در ادامه مطلب همراه با اورژانــــس آی تـی باشید.

 

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 82 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

یکی از جذاب ترین ویژگی هایی که همراه با آیفون های با صفحه نمایش بزرگ عرضه شد, قابلیت چرخش صفحه ی خانگی آن است. بطوریکه نوارابزاری که در پایین صفحه خانگی قرار دارد, به گوشه هدایت شده و آیفون, به آیپدی کوچک شبیه می شود(همانند تصویر بالا). برای انجام این کار, کافیست گوشی آیفون خود را از حالت عمومی به افقی برگردانید و تا زمانیکه قفل چرخش صفحه فعال نباشد, این روال می تواند ادامه داشته باشد.

گاهی اوقات ممکن است با چرخاندن آیفون, صفحه ی خانگی آن ثابت بماند اما اگر برنامه ای که از این قابلیت پشتیبانی می کند را اجرا کنید, صفحه ی آن چرخش کند. دلیل این مشکل بسیار ساده بوده و مرتبط با تنظیمات بزرگنمایی صفحه نمایش آیفون می باشد. احتمالا شما قابلیت چرخش صفحه نمایش را با استفاده از گزینه ی Zoomed View فعال کردید. برای حل مشکل فوق مراحل زیر را دنبال کنید:

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 99 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

iOS 8 یکی از متفاوت ترین نسخه های iOS می باشد که ویژگی های جالبی دارد و اختیارات زیادی به کاربر می دهد.iOS این ویژگی را مخصوص کسانی طراحی کرده که مبتلا به کور رنگی هستند.با فعال کردن این ویژگی هیچ رنگی را در گوشی خود نخواهید دید.

بر خلاف تفکر عموم، نمایش ندادن رنگ های مختلف و استفاده از رنگ های سیاه و سفید در صفحه نمایش iOS شما، تاثیری روی میزان شارژ باتری نخواهد داشت.دلیل این امر، استفاده از LCD است اما نمایشگر های AMOLED اینطور نیست.در این نمایشگر ها هرچه رنگ کمتر باشد، عمر شارژ باتری بیشتر خواهد شد.در ذیل بطور خلاصه نحوه ی فعال کردن این ویژگی iOS 8 را ذکر خواهیم کرد...

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 71 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

اینکه سایتی معتبر، معروف و پرکاربر است، دلیل نمی‌شود در استفاده از آن خطری متوجه ما نباشد. در هر دقیقه صدها ساعت فیلم و بی‌اندازه تبلیغات در این سرویس ویدئو آپلود می‌شود و همین اعداد نشان‌دهنده آن است که چه حجمی از اطلاعات باید توسط یوتیوب بررسی‌شده و از فیلتر بگذرد. از این‌ها گذشته گاها لینک‌هایی پیوست این ویدئوها شده و یا در پایین آن قرار داده می‌شود، که کاربر را گمراه کرده و به بدافزارها مبتلایش می‌کند. این‌ها را نگفتیم که بگوییم یوتیوب سایت مخربی است یا امنیت پایینی دارد، بلکه هدف آن است که نشان دهیم حتی در سایت‌ها معتبر و مطرحی چون یوتیوب نیز از شر بدافزارها در امان نیستیم.

اقدامات معمول و اولیه‌ای که در مقابله با این خطرات می‌توانیم اتخاذ کنیم عبارت‌اند از:

بر روی لینک‌هایی که وعده دانلود رایگان فیلم را می‌دهند، کلیک نکنید.

هیچ‌وقت از سایت‌هایی که از آن‌ها مطمئن نیستید دانلود نکنید.

در مورد فیشینگ اطلاعات کسب کنید.

از برنامه مناسبی برای حفاظت در برابر بدافزارها استفاده کنید.

حال که دانستید برای حفاظت از خود چه باید کرد بیایید به چند نمونه از دام‌های گسترده شده نگاهی بیندازیم .پس در ادامه با اورژانـــس آی تـــی همراه باشید....

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 5,817
  • بازدید سال : 21,633
  • بازدید کلی : 595,946
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی