loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 96 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

رابط کاربری Galaxy S6 و Galaxy S5 تقریبا مشابه هستند ولی رابط کاربری S6 کمی زیبا تر و در عین پیچیده بودن ساده نیز می باشد. اگر Galaxy S5 داشته باشید، ممکن است خواسته باشید که محیط کاربری اسمارت فونتان را شبیه S6 در بیاورید. در اینجا قصد داریم که چگونگی تبدیل رابط کاربری S5 به S6 را به شما آموزش دهیم.

 

رابط کاربری این دو اسمارت فون TouchWiz می باشد. برای انجام این کار سیستم عامل اندروید ۵ lollipop لازم است. در ذیل به طور خلاصه، نحوه ی انجام این کار را توضیح خواهیم داد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 74 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

دیگر نیازی نیست که شما یک غول فناوری را هدایت کنید (و یا در یک آزمایشگاه مشغول به کار باشید) ‌تا بتوانید الزاما از مزایای یادگیری علوم مرتبط با کامپیوتر بهره مند گردید. آمازون اخیرا از یک قابلیت برای سرویس های وب رو نمایی کرده است که در واقع یک “ماشین آموزشی” است و به همه توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا از این “هوش کامپیوتری” جهت انجام پیش گویی بهره مند گردند.

یعنی حالا به جای آنکه بنشینید و ساعت ها با استفاده از الگوریتم های دقیق دیتاهایتان رو خودتان غربال گری نمایید، شما به سرورهای آمازون این اجازه را می دهید که در اطلاعات شما سرک کشیده و سپس بر اساس تشخیص خود،‌ پیش گویی هایی برایتان انجام دهد.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 53 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

علاقه مندان به موسیقی از این پس می توانند با اپلیکیشن Soundwave که نوعی شبکه ی مجازی است موسیقی مورد علاقه ی خود را برای دوستان خود به اشتراک بگذارند و هنرمندان محبوب خود را دنبال کنند. شبکه های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام  برای اشتراک عکس عرضه شده و این بار نوبت به شبکه ی مجازی موسیقی رسیده است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 56 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

موتورولا با تولید تلفن هوشمند Moto E نشان داد که توان خاصی در تولید گوشی های اقتصادی هوشمند دارد. نسل اولیه این محصول مورد استقبال بسیاری از افراد در سراسر دنیا قرار گرفت و بخصوص در بازارهای در حال توسعه فروش بسیار خوبی را تجربه نمود. حالا دومین نسل این دستگاه توسط موتورولا در هند معرفی شده که از شبکه های پر سرعت ۴G هم پشتیبانی می کند. فروش این محصول از طریق وب سایت خرده فروشی Flipkart انجام می شود.

نسل جدید Moto E از پردازنده ساخت کوالکام به نام اسنپدراگون ۴۱۰ بهره می برد. اگر خاطرتان باشد در نسل اول این گوشی از اسنپدراگون ۲۰۰ استفاده شده بود. به جز این تغییر، سایر مشخصات Moto E جدید مانند مدل ۳g است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 66 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

همیشه مقایسه دو اسمارت فون صاحب نام جالب و جنجالی بوده است و افراد زیادی نیز پیگیر این رقابت هستند. سه روز گذشته سامسونگ بعد از کش و قوس‌های فراوان پرچم‌دار جدیدش را با نام گلکسی S6 معرفی کرد که محصولی قدر و توانا به حساب می‌آید و می‌تواند میدان رقابت با سایر پرچم‌داران را به زمینی پر از خون تبدیل کند.

در این بین همیشه اسمارت فون‌های سامسونگ و اپل مزیت‌هایی داشتند که دیگری از نبود آن‌ها رنج می‌برد. حال در این مقاله تصمیم داریم تا با مزیت‌های نماینده جدید و تازه متولد شده سامسونگ آشنا شویم و آن را به رخ آی‌فون 6 بکشیم. پس با اورژانس آی تی همراه باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 92 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

در زمان های دورتر، برای کارکرد صحیح کامپیوترها نیاز به استفاده و اشغال چند اتاق بود. مدتی بعد اما این محصولات، به خانه ها نیز رسیدند و در گوشه ای از اتاق می شد جایشان داد؛ حال ولی پیشرفت در ساخت کامپیوترها تا جایی بوده است که کوچکترین آنها، می تواند بر روی لبه یک سکه جای گیرد؛ Michigan Micro Mote یا (M^3) کوچکترین کامپیوتر یا بهتر است بگوییم میکروکامپیوتر مستقل جهان به شمار می رود.

از یک دهه پیش تا کنون اساتید و دانشجویان دانشگاه میشیگان در بخش علوم کامپیوتری، تلاش خود را برای توسعه ی M^3 معطوف ساخته اند؛ گسترش اینترنت اشیا روز به روز بیشتر شده و تیم دانشگاه میشیگان نیز به همین دلیل می کوشد تا کامپیوترهایی به مراتب کوچک تر بسازد؛ میکرو کامپیوترهایی که بتوان آنها را در همه ی لوازم خانگی جای داد. 

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 71 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

در زندگی های امروزی کمتر کسی پیدا می شود که از اینترنت استفاده نکند در حالی که روز به روز به تعداد افرادی که از این فناوری استفاده می کنند افزوده می شود. حتما شما هم در خانه خود برای اتصال به اینترنت از وای فای استفاده می کنید و همیشه دلشوره این را دارید که وای فای شما هک نشود، و یا اینکه دوستانتان از شما رمز وای فای شما را بخواهد و شما هم برای اینکه دوستانتان ناراحت نشود رمز وای فای خود را در اختیارشان قرار می دهید. اورژانس آی تی ترفندی را برای شما آماده کرده است که پسورد وای فای خود را به هر یک از دوستانتان که مایل هستید بدهید بدون اینکه نگران باشید که حجم اینترنت شما را تمام کند. در این آموزش قصد این را داریم که به شما آموزش دهیم فقط خود شما بتوانید از وای فای استفاده کنید و دسترسی به وای فای خود را محدود کنید و فقط افرادی خاص بتوانند از اینترنت شما استفاده کنند. در این آموزش حتی کسانی که وای فای شما را هک می کنند نمی توانند از اینترنت شما استفاده کنند. پس بهتر است مرحله به مرحله همراه اورژانس آی تی باشید و امنیت وای فای خود را چند صد برابر کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 95 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

اگر از یک گوشی اندرویدی و برنامه آفیس ۲۰۱۳ استفاده می‌کنید دیگر نیازی به استفاده از لپ‌تاپ یا بلوتوث برای مدیریت فایل‌ها و اعمال تغییرات در آنها ندارید.

این شرکت هفته گذشته برنامه رایگانی را برای گوشی‌های اندرویدی عرضه کرد که به کاربران تلفن‌های هوشمند امکان می دهد به سرعت به امکانات کلیدی برنامه آفیس ۲۰۱۳ دسترسی یابند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 86 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اعلام کرد: درصدد ترسیم نقشه راه عملیات پژوهشی اعم از دانش بنیان، کاربردی و توسعه‌ای در حوزه نسل پنجم شبکه تلفن همراه (۵G) هستیم.

محمد خوانساری با بیان اینکه مطالعات اولیه در حوزه ۵G انجام شده ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک بتوان با گام‌ها و برنامه‌های پژوهشی عملیاتی را در این حوزه تدوین و در اختیار علاقه مندان و مسئولان قرار دهیم.

وی اظهار کرد: این رویداد مهم با استفاده از توان و ظرفیتهای متخصصان و پژوهشگران داخلی و بهره گیری از تجربیات و نقطه نظرات متخصصان خارجی صورت می‌گیرد.
رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: فعالیت‌ها و اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی در این حوزه براساس نقشه راه انجام خواهد شد تا شاهد دستاوردهای مناسبی در این زمینه باشیم و بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارایه دهیم.
وی به برگزاری همایش ۵G در خردادماه سال جاری اشاره کرد و گفت: این همایش با حضور متخصصان و مسوولان داخلی و افراد خبره خارجی در این زمینه برپا می‌شود تا از توان و تجربیان آنان در این زمینه استفاده شود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 82 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

هکر یا هکرهای سعودی با حمله به حساب های شبکه عرب زبان العالم در سایت های توییتر و یوتیوب، کنترل آنها را در دست گرفته‌اند.

هکر یاد شده با نام مستعار cyber motion بعد از هک کردن دو حساب کاربری وابسته به شبکه العالم در سایت توییتر تصاویری از حکام  سعودی را در این صفحه جایگزین کرده و به سرعت در حال انتشار اخباری کذب در مورد تحولات منطقه و از جمله تحولات کشورهای یمن، سوریه و … است.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 5,819
  • بازدید سال : 21,635
  • بازدید کلی : 595,948
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی