loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 80 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

زمانی که می‌خواهید دستگاهی را بفروشید، اگر این دستگاه قادر به ذخیره اطلاعات بوده است، حتما مطمئن شوید که اطلاعات روی آن را به طور کامل پاک کرده‌اید چرا که بازگردانی اطلاعات پاک شده از هر دستگاهی ممکن است و می‌توان گفت که معمولا اطلاعات به طور کل از دستگاه‌ها پاک نمی‌شود.

در مقاله زیر به روش‌های پاک کردن امن اطلاعات از دستگاه‌های ذخیره کننده آنها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 128 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تلفن هوشمند G4 از برخی جوانب، نسبت به سایر پرچمدارانی که با آن‌ها در رقابت است، کمی متفاوت عمل کرده. مثلا برخلاف دو پرچمدار رقیب یعنی وان ام ۹ و گلکسی اس ۶، امکان تعویض باتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. با توجه به اینکه خود گوشی هم از یک باتری با ظرفیت بسیار خوب ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بهره می‌برد و قابلیت تعویض باتری، می‌توان گوشی را برای زمان زیادی استفاده نمود. اما در خبرهای مختلفی گفته می‌شد که G4 برخلاف دو رقیب یاد شده‌اش، از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. اما در نهایت حقیقت امر هم مشخص گردید و حالا ال‌جی به صورت رسمی اعلام این موضوع را تایید کرده که G4 از قابلیت Quick Charge 2.0 شرکت کوالکام پشتبانی می‌کند.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 90 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

پخش‌کننده‌های موسیقی یا Music Playerها دسته‌بندی بسیار محبوبی در مارکت‌های دانلود اپلیکیشن را به خود اختصاص داده‌اند که نمونه‌های بی‌شماری از آن‌ها نیز تا کنون تولید شده است. همانطور که می‌دانید فقط تعداد محدودی از نمونه‌های یک محصول در لیست بهترین‌ها جای دارند زیرا به واسطه امکانات، قابلیت‌ها و ابزار‌های منحصربفرد، به‌خوبی خود را در دل کاربران جا کرده‌اند؛ به همین منظور در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین موزیک‌پلیر‌های موجود برای سیستم‌عامل اندروید را معرفی کنیم پس تا پایان با اورژانـــس آی تـــی همراه باشید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 61 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

هوآوی پاور بانک جدید Honor AP007 را در هند عرضه کرد. این محصول ظرفیتی ۱۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که برای شارژ کامل یک تبلت با صفحه بزرگ و یا چندین بار شارژ کامل یک تلفن‌هوشمند کافی است.

AP007 مجهز به دو پورت USB بوده که از طریق آن‌ها می‌توان اقدام به شارژ دو دستگاه به طور همزمان نمود. خروجی این پاوربانک ۵ ولت و ۲ آمپر است که فرآیند شارژ را نیز تسریع می‌بخشد. این محصول از بدنه‌ای آلومینیومی بهره گرفته و طراحی آن تقریبا مشابه با پاوربانک شیائومی و نیز باتری‌های جانبی تولید شده توسط ال‌جی یا سونی است.

Honor AP007

پاوربانک Honor AP007 با قیمت ۲۲ دلار و از طریق فروشگاه خرده فروشی فیلپ‌کارت قابل خرید است.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 88 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سیستم عامل اندروید از ابزارها و گزینه‌های پیکربندی بسیار زیادی تشکیل شده که ما اغلب به بررسی برخی از ویژگی‌های بسیار کاربردی آن می‌پردازیم.
گاهی اوقات این ویژگی‌ها از نگاه سطحی و ساده کاربران مخفی هستند و گاهی دیگر کاملا پنهان بوده و تنها با بررسی دقیق زیرمنوها و جاهایی که فکرش را نمی‌کردید قابل دسترسی هستند.
اما اجازه ندهید یک ویژگی فوق العاده عالی و کاربری از دستتان در برود! حتی اگر خود را به عنوان یک کاربر حرفه‌ای اندروید قبول دارید، باید با تک‌تک منوها، دکمه‌ها و ابزارهایی که در این مطلب ذکر می‌شوند، آشنایی داشته باشید. ما تمام تلاش خود را کردیم تا مکان دقیق این ویژگی‌ها را درج کنیم، اما اگر گوشی شما از یک رابط کاربری سفارشی بهره می‌برد، شاید لازم باشد خودتان نیز کمی جستجو کنید.

پس در ادامه با اورژانــــس آی تـــی همراه شوید....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 82 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

قبل از iOS نسخه‌ی 7، روش تصویری بسیار آسانی برای بررسی عکس‎ها و مکان تصویربرداری آنها روی نقشه وجود داشت. این ویژگی که مکان‎ها (Places) نام داشت در واقع بخشی از اپ عکس‎ها (Photos) به حساب می‎آمد. با اینکه مسلما این برنامه محدودیت‎هایی داشت اما در مجموع از اینکه می‎شد عکس‎ها را روی محل‎های گرفته شدنشان بر نقشه نگاه کرد، حس خوبی به کاربر منتقل می‎شد.

اما در نسخه 7 iOS، این ویژگی دیگر وجود ندارد و به جای آن از روشی دقیق‌تر برای نگاه کردن به مکان‎هایی که در آن عکس‎هایتان را گرفته‌اید، استفاده می‎شود. البته این در صورتی امکان پذیر است که گزینه‌ی Location Services در برنامه‌ی دوربین فعال باشد تا امکان جستجوی مکان مورد نظر فراهم در هنگام عکاسی باشد. اگر این خصوصیت به همزادش در نسخه‎های قبلی شباهت داشته باشد، روش دسترسی به آن احتمالا کمی نیاز به مهارت خواهد داشت.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 112 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در حوزه کاری من، همیشه به عکس‎هایی که با آیفونم گرفتم در کامپیوتر رومیزی‎ام یا لپ تاپم نیاز دارم. من شخصا از iCloud در iPhoto استفاده می‎کنم چون بلافاصله عکس‎ها را به کامپیوترهای همگام شده (synced) منتقل می‎کند. اما راه‎های خیلی زیادی برای ارسال کردن ‎عکس هایتان به لپ‎تاپ یا کامیپوتری رومیزی‎تان وجود دارد که در این صورت پاک کردنشان برای خالی کردن فضا هم بسیار راحت‎تر انجام می‎گیرد.

ما در اینجا راهنمایی ابتدایی در مورد نحوه انتقال عکس‎ها از آیفون به Mac با استفاده از چند گزینه‎ی متفاوت را توضیح خواهیم داد ، پس در ادامه با اورژانـــس آی تــی همراه باشید ....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 76 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شما این کار را کرده‎اید. همه ما این کار را کرده‎ایم. مهم نیست چقدر از دنیا متنفر باشیم، و بخواهیم تمایلات خودشیفته‎ای را انکار کنیم، همه ما یک عکس سلفی تابحال گرفته‎ایم. از زمان ظهور دوربین‎های جلو، عکس‎های سلفی آنقدر متداول شده‎اند که حتی رییس جمهور آمریکا در این فرهنگ خود را سهیم کرده است. متاسفانه، دوربین جلوی آیفون همیشه در قیاس با ویژگی‎های دوربین پشتی بی نهایت بد بوده است. SelfieX اپلیکیشنی است که مشکل کیفیت پایین تصویر دوربین جلو را رفع می‎کند.

حل مشکل دوربین جلوی اشغال ساده است، خیلی راحت از دوربین پشتی استفاده کنید. ولی چطور قرار است شما طوری حالت بگیرید که مطمئن شوید تصویری که می گیرید شما را در جلو و مرکز قرار می‎دهد؟ خوب، شما می‎توانید به شیوه‎ی کلاسیک عمل کنید، یعنی همان جایی که آیفون خود را نگه داشته‎اید عکس را بگیرید و امید داشته باشید عکس عالی در بیاید. یا اینکه می‎توانید از SelfieX استفاده کنید.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 53 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در سپتامبر سال گذشته، یعنی درست زمانی که سامسونگ تلفن های هوشمند گلکسی نوت ۴ و نوت اج را معرفی کرد، پرده ها را از روی هدست واقعیت مجازی Gear VR خود نیز که طی همکاری اش با آکیلس ساخته شده بود، کنار زد.

حدودا دو ماه پیش، یعنی درست با رونمایی از تلفن های هوشمند گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge، این کمپانی کره ای اعلام کرد که نسخه های ویژه ای از هدست واقعیت مجازی خود را برای کهکشانی های جدید ارائه خواهد کرد که تاکنون هیچ خبری در مورد عرضه این گجت جدید منتشر نشد.

اما این مساله امروز تغییر کرد و سامسونگ نسخه دیگری از هدست خود به نام Innovator Edition را با قیمت ۱۹۹٫۹۹ دلار در ایالات متحده آمریکا عرضه نمود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 83 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Acer Aspire R7 با آنچه به عنوان واقعیت‌های طراحی در لپ‌تاپ‌ها می‌شناسیم کاملا متفاوت است و یک بازنگری کلی در ساختار آن دیده می‌شود که بر اساس دو مفهوم ویژگی‌های لمسی و تایپ اجرا شده است. در این مدل، صفحه نمایش روی یک لولا با طراحی اختصاصی با نام Ezel Hinge نصب شده است و در فرم‌های مختلفی استفاده می‌شود.

مهرضا آیین پرست مدیرتوسعه بازار نوت بوک تخصصی شرکت سازگار ارقام گفت: رویکرد ایسر در طراحی Aspire R7 بر اساس تعامل کاربران با لپ‌تاپ و سایر ابزارهای دیجیتال بازنگری شده و تعریف جدیدی از رابط کاربری در ساختار این دستگاه بکار رفته است که مبتنی بر تجربه متفاوت مصرف‌کنندگان در تولید و استفاده از محتوا است. در R7 امکانات با ویندوز ۸ بهینه سازی شده اند. همچنین  ایسر معتقد است ویژگی‌های لمسی دارای اهمیت زیادی هستند و ابزارهای کنونی، امکانات چندانی در زمینه ویرایش محتواهای دیداری و شنیداری ندارند، در حالی که Aspire R7 دارای قابلیت‌های جدیدی برای یک تجربه انسانی در دنیای ابزارهای لمسی است که در یک محصول کامل ۱۵٫۶ اینچی با ویژگی‌های منحصر به فرد شکل گرفته‌اند.

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 5,735
  • بازدید سال : 21,551
  • بازدید کلی : 595,864
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی