loading...
اورژانــس آی تی | نــگاهی نــو بــه دنیای آی تی
آخرین ارسال های انجمن
ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 73 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

ظاهرا نبرد بین اندرویید و iOS هرگز پایان پذیر نیست ؛ مردم با توجه به دستگاه های خود و موضوعاتی که از آنها منتشر میشود یکی را برتر از دیگری استدلال میکنند.

با استفاده از سرویس مدیریت ریسک نرم افزارهای موبایل شرکت اپتوریتی ، ۴۰۰ نرم افزار برتری که توسط هر دو شرکت اپل و گوگل ( هم اپل هم گوگل ) پیشنهاد شده بود بررسی و با نتایج تابستان ۲۰۱۳ مقایسه گردید. جدیدترین بررسی عملکرد روی ۱۰۰ نرم افزاررایگان انجام شد و برخلاف گزارش قبلی مطالعه وسیع تری روی نرم افزارهای اندرویید و iOS انجام داد.محبوبیت نرم افزاری تا حدودی ناپایدار است.بر اساس مطالعه، حدود ۵۷ درصد نرم افزارهای رایگان برتر iOS هر شش ماه از لیست ۱۰۰ نرم افزار برتر خارج می شوند.این مسئله نتایج بررسی محبوب ترین نرم افزارها را به سرعت قدیمی می کند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 66 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

یک شرکت رایانه‌ای فعال در حوزه امنیت، عینکی طراحی کرده که باعث نامرئی شدن شما در برابر دوربین‌ها و نرم افزارهای تشخیص هویت می‌شود.

شرکت AVG می گوید این عینک های نامرئی کننده با هدف کاهش کارآیی نرم افزارهای تشخیص چهره افراد و ایجاد اختلال در عملکرد آنها طراحی شده اند.
عینک های مذکور از دو فناوری مادون قرمز و یکپارچه سازی با سیستم بازتابنده برخوردارند که تشخیص چهره کاربر را ناممکن کرده و از افشای هویت افراد از طریق دوربین ها و نرم افزارهای جاسوسی جلوگیری می کنند.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 95 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

علاقمندان به سفارش دادن پیتزا از این پس می‌توانند برای این کار از ساعت‌های هوشمند استفاده کنند و ظرف ۳۰ دقیقه سفارش‌شان را تحویل بگیرند.

قابلیت مذکور به ساعت های هوشمند Pebble که مجهز به سیستم عامل Android Wear هستند افزوده شده است.

مدیران فروشگاه پیتزای Domino در دیترویت آمریکا می گویند این ابتکار عملشان به معنای استفاده بهینه از امکانات ساعت های هوشمند است. زیرا آنان به طور دائم از فناوری برای افزایش تعداد مشتریانشان استفاده کرده اند و دوست دارند برای دریافت سفارشات آنلاین انواع روش ها را ارائه دهند تا کاربر یکی از آنها را برگزیند و سفارش با ساعت هوشمند هم از این پس یکی از این روش ها خواهد بود.

برای این کار باید برنامه همراه Domino بر روی این ساعت های هوشمند نصب شود و نمایه ای خاص نیز به آن اضافه شود. بعد از این کار سفارش دادن پیتزا به سادگی ممکن خواهد بود.

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 47 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

بلک‌بری لیپ یک میان‌رده ارزان‌قیمت است که بلک‌بری میخواهد از آن در افزایش نفوذ پلتفرم نرم افزاری خود استفاده کند.

امروز «بلک‌بری لیپ» (BlackBerry Leap) به شکل رسمی در MWC 2015 معرفی شد. جدیدترین عضو خانواده بلک‌بری یک گوشی میان‌رده ارزان قیمت است تا بتواند بر زنده‌شدن دوباره این کمپانی در بازار سرعت بیشتری بخشد.
این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی است که به یک پردازنده قدیمی اسنپ‌دراگون S4 دو هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی و دو گیگابایت رم مجهز شده است. حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایت است که با اسلات میکرو اس دی قابلی افزایش است.

طبق اعلام بلک‌بری این گوشی اندازه ای ۱۴۴×۷۲٫۸×۹٫۵ میلی‌متر و وزنی ۱۷۰ گرمی دارد. باتری این گوشی ۲۸۰۰ میلی آمپرساعتی است و بلک‌بری ادعا می‌کند که لیپ می‌تواند تا ۲۵ ساعت در مقابل استفاده سنگین دوام بیاورد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 59 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

در حال حاضر محققان ETH Zurich در حال همکاری با آی بی ام برای ساخت اولین رایانه مبتنی بر ممریستور هستند؛ رایانه‌ای شبیه به مغز با توان تصمیم گیری و یادگیری.

در سال ۱۹۷۱ یک فیزیکدان به نام لئون چوآ از وجود مولفه چهارمی در مدارهای الکترونیک خبر داد. این در حالی بود که در آن زمان سه مولفه به کار گرفته شده بودند.

او معتقد بود این مولفه روزی به سه مولفه دیگر یعنی resistor یا مقاومت، خازن و واسطه القای مغناطیسی می پیوندد و نام memristor‌را برای آن انتخاب کرد که ترکیبی از دو کلمه حافظه و مقاومت (capacitor و inductor ) محسوب می شود.

اما ۳۷ سال طول کشید تا مهندسان شرکت اچ پی بتوانند این ایده را عملی کرده و اولین memristor را در سال ۲۰۰۸ بسازند. بعد از گذشت چند سال محققان بسیاری به این نتیجه رسیده اند که این کار انقلابی در حوزه رایانه محسوب می شود.

با همه گیرشدن memristor عصر الکترونیک به شکل فعلی به اتمام می رسد و عصر جدیدی آغاز می شود که ionics نام دارد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 68 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

جدیدترین محصول این گوشی یک اکشن کم حرفه‌ای است که رقیبی جدی برای دوربین‌های مشهور GoPro محسوب می‌شود. طبیعتا بزرگ‌ترین برتری این دوربین، قیمت بسیار پایین آن است. این دوربین قیمتی ۶۴ دلاری دارد و فعلا تنها در چین به فروش می‌رسد.

اما علاوه بر قیمت پایین، دوربین Yi Action Camera شیائومی دارای قابلیت‌های سخت افزاری بسیار خوبی هم هست. Yi به یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی تولیدی سونی از نوع Exmor R CMOS مجهز است که قابلیت ضبط ویدیوی ۱۰۸۰p در ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد. با توجه به این مشخصات محصول جدید شیائومی بر روی کاغذ بهتر از دوربین ۱۳۰ دلاری «گوپرو هیرو» است که در رزولوشن ۱۰۸۰p تنها با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه به ضبط ویدیو می‌پردازد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 45 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

رقابت های جهانی سوپربایک یا به اختصار SBK، در حکم جام جهانی موتورسواران است؛ جایی که موتورسوارانی از تیم های دوکاتی، سوزوکی و هوندا در رقابتی نزدیک و هیجان انگیز برای کسب کاپ قهرمانی به مصاف همدیگر می روند.

SBK14، آخرین بازی رسمی این مسابقات چند ماهی است که در اختیار کاربران iOS قرار گرفته، اما عرضه نسخه اندروید در هفته جاری بهانه ای شد تا به معرفی آن به شما بپردازیم.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 90 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

شرکت اچ تی سی تازه ترین گوشی پرچمدار خود را به نام HTC One 9 در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اسپانیا در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

این گوشی از نظر طراحی مشابه با HTC One M8 است و بزرگترین تغییر آن اضافه شدن دوربین ۲۰ مگاپیکسلی است.

بدنه یکپارچه فلزی با حاشیه های براق، نمایشگر ۵ اینچی full HD با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و تراکم پیکسلی ۴۴۱، شیشه نشکن Corning Gorilla Glass 4، پردازنده های هشت هسته ای و ۶۴ بیتی Snapdragon 810 همراه با ۳ گیگابایت RAM از جمله ویژگی های این گوشی است.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 65 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

شرکت XL Axiata که یکی از بزرگترین اپراتور های تلفن همراه کشور اندونزی می باشد برای بهبود و بهینه سازی شبکه خود از فناوری Cisco VPC استفاده خواهد کرد. این اولین باری خواهد بود که فناوری VPC در ناحیه آسیا و ژاپن پیاده سازی می شود.

تحقیقات Cisco Mobile Visual Network Index (2014-2019) پیش بینی کرده است که حجم ترافیک موبایل کشور اندونزی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ ده برابر خواهد شد و در سال ۲۰۱۹ به ۶۰۹٫۵ Petabyte در ماه خواهد رسید. شرکت XL Axiata با توجه به این رشد عظیم تصمیم گرفته است از فناوری VPC استفاده نماید تا شبکه خود را انعطاف پذیر تر نماید و سرویس های M2M بهتری به مشتریان خود ارائه دهد.

 

 

ادامه مطلب....

ایــــالــــت کـــریــمی بازدید : 64 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

شرکت اچ پی لپ تاپ تازه خود به نام Spectre x360 را روانه بازار کرده که نمایشگر آن از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه برخوردار است.

اچ پی می‌گوید برای طراحی این لپ تاپ به طور مستقیم با مایکروسافت همکاری کرده است. بدنه سبک و مستحکم آلومینیومی از جمله ویژگی های ظاهری این مدل است که قیمت پایه آن ۹۰۰ دلار و قیمت گران ترین مدل آن ۱۴۰۰ دلار است.
وزن این لپ تاپ ۱۳۰۰ گرم و ضخامت آن برابر با ۱۵٫۹ میلیمتر بوده و از صفحه کلیدی مناسب برای تایپ کردن برخوردار است. نمایشگر quad-HD که در صورت تمایل مشتری به ۱۰۸۰p قابل تبدیل است، پردازنده های Core i5 یا i7 Broadwell، نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی لمسی، ۴ یا ۸ گیگابایت RAM و امکان افزودن کارت حافظه SSD از ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت از جمله دیگر امکانات لپ تاپ یاد شده است.

 

 

ادامه مطلب....

تعداد صفحات : 119

درباره ما
Profile Pic
نــگاهی نو به دنیای IT با اورژانسIT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ابـــزار هـ‌ـا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1181
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 5,805
  • بازدید سال : 21,621
  • بازدید کلی : 595,934
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    پشتیبانی